Rezultatele cautarii dupa : "lansarea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
McCann PR are capabilitati de a integra zona de experiential marketing cu cea de comunicare si PR, fructificand oportunitatile de integrare a proiectelor de brand PR cu domeniul sportiv Lavinia Chican
Marti, 12 Februarie 2019
 Agentia McCann PR Romania a lansat divizia specializata de consultanta strategica si servicii de comunicare in domeniul reprezentarii sportive. McCann PR Sport Division vine in completarea celor existente -  FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events si Influencers...
Grundig, partener oficial al hub-ului de design Andreea Muresan Studio in Covaci 8, din Bucuresti
Joi, 10 Ianuarie 2019
Andreea Muresan Studio, situat in centrul capitalei in Covaci 8, este un spatiu unic, ce va deservi industria creativa din Romania, de la arhitecti la designeri si artisti.  
Viral cu 1 milion de vizualizari la o zi de la lansare si Nr.1 in Trending YouTube, cu teaser pe locul al doilea. 5GANG - episodul SOS
Joi, 20 Decembrie 2018
 In mai putin de 24 de ore de la lansare, cea mai recenta piesa semnata de 5GANG, „SOS”, a acumulat 1 milion de vizualizari in timp real si a devenit 1 in Trending YouTube, in vreme ce teaser-ul ei, lansat acum doua zile, este #2 in top trending.
Proiectul Centenar Bucuresti 100: Ocupatie, Razboi, Unire prezinta Capitala viitoarei Romanii in timpul ocupatiei germane din 1916-1918 si a Serbarilor Unirii din 1918
Joi, 13 Decembrie 2018
„In cadrul acestui proiect ne-am propus sa abordam intr-un mod atractiv o perioada din istoria Bucurestiului si a Romaniei relativ putin cunoscuta de publicul larg si despre care nu se vorbeste destul, mai ales ca este premergatoare Marii Uniri din 1918: ocupatia capitalei de catre armata germana in timpul Primului...
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
Luni, 10 Decembrie 2018
 Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
56 milioane de dolari in primul weekend in SUA, 200.000 in Romania. Creed II knock-out la box-office in weekendul de lansare
Vineri, 07 Decembrie 2018
 Unul dintre cele mai asteptate filme al finalului de an, „Creed II”, a inregistrat incasari record in Romania dupa primul weekend in care a rulat in cinematografe: 875,705 RON (218,926 de dolari). In plus, dupa lansarea in Statele Unite, filmul a strans deja incasari de peste 56 de milioane de dolari pe...
PR
CEC Bank s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului Cronicari Digitali si in al doilea Heritage Instameet din Bucuresti
Joi, 06 Decembrie 2018
Institutia financiara cu cea mai indelungata traditie din Romania, CEC Bank, s-a alaturat campaniei de promovare a patrimoniului cultural in mediul online, Cronicari Digitali, pentru al doilea Heritage Instameet organizat in Bucuresti.
Fundatia Ion Tiriac in colaborare cu Fundatia Nadia Comaneci au inaugurat sala de initiere in gimnastica si educatie fizica GymNadia
Marti, 04 Decembrie 2018
 Amenajata la etajul superior al Patinoarului Tiriac – Telekom Arena, GymNadia are portile deschise pentru copii intre 3 si 5 ani, beneficiind de un spatiu de 630 metri patrati, prevazut cu vestiare si grupuri sanitare proprii, amenajate cu sprijinul Simonei Halep si al companiilor Fabryo, Dedeman si...
Autorul volumului Romanovii (1613 - 1918), despre istoria propriei familii si legaturile cu dinastia rusa
Joi, 15 Noiembrie 2018
 La 100 de ani de la asasinarea ultimei familii Romanov, Simon Sebag Montefiore va veni in Romania la invitatia Editurii Trei, pe 21 noiembrie, de la ora 19.00 la Biblioteca Centrala Universitara (BCU), si pe 22 noiembrie, la libraria Humanitas Cismigiu
Proiectul Acum 100 ani, la urmatorul nivel: Programul Ora de istorie interactiva - Acum 100 ani
Joi, 08 Noiembrie 2018
 Dupa lansarea primei paltforme de Visual History din Romania www.acum100ani.ro, un demers ce faciliteaza  intelegerea perioadei Primului Razboi Mondial si a Marii Uniri in cheie digitala, initiatorii proiectului isi propun sa lanseze anul viitor o serie de cursuri interactive pentru elevi si studenti.
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Anca Stefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oreal Romania, promovata in board din pozitia de Chief Digital Officer Rusia si Kazakhstan
Joi, 11 Octombrie 2018
 Miscarea va avea loc incepand cu 1 noiembrie, Anca Stefan fiind al doilea roman care este promovat in cadrul companiei la nivel international anul acesta si totodata primul roman ce va avea si o pozitie in board-ul director.
Cu zeci de milioane de vizualizari singuri ori impreuna cu INNA sau Irina Rimes, The Motans lanseaza Inainte sa ne fi nascut
Marti, 09 Octombrie 2018
 Videoclipul piesei „Inainte sa ne fi nascut” a fost regizat si filmat de NGM Creative (Bogdan Paun – regie si Alexandu Muresan – DoP), cu care The Motans a mai colaborat si pentru alte videoclipuri, iar productia este semnata de video Loops Production.
BRAT 2.0 - Biroul Roman de Audit Transmedia a sarbatorit 20 de ani si a lansat noua identitate.
Marti, 02 Octombrie 2018
 In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
Cronicari Digitali: Au parcurs peste 8.000 km pentru explorarea patrimoniului in patru Heritage Trips
Luni, 01 Octombrie 2018
 ”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune 
Lectie de Centenar cu strategie de la Paris. Autorii platformei Acum 100 ani vor sa aduca Istoria Romanilor intr-o forma usor de asimilat
Vineri, 21 Septembrie 2018
 „Ideea [Acum 100 ani, n.r.] a aparut acum doi ani in timpul unei excursii la Paris. Si acolo se sarbatorea Centenarul Primului Razboi Mondial. Ce a fost socant, a fost numarul mare de materiale dedicate momentului: reviste, carti, dvd-uri etc. In timp ce la noi era o liniste deplina. Cum este si azi.”...
Ce se intampla cu banii europeni in Romania? PressHub.ro lanseaza sectiunea Bani Europeni
Luni, 10 Septembrie 2018
 Partenerii media ai proiectului sunt RFI - Radio France Internationale Romania, Transilvania Reporter (Cluj-Napoca), Gazeta de Sud (Craiova), Viata Libera (Galati) si Ziarul de Iasi, iar publicatiile partenere: Arad24.net, Banatul Azi, Biz Brasov, Cluj Today, Crisana, Express de Banat, Gazeta de Dimineata, Hargita...
APA NOVA se repozitioneaza si alege o noua identitate vizuala cu The Group. Creatie - DDB, Media Investment - media, Porter Novelli - PR
Marti, 28 August 2018
 „Apa Nova traverseaza un proces de modernizare si innoire, cu eficienta si performante tot mai mari, atat din punct de vedere al calitatii serviciilor, dar si din punct de vedere al proceselor tot mai moderne si a culturii organizationale orientate catre client,” au declarat astazi oficialii...
Historia Rediviva lanseaza Acum 100 ani. Primul proiect educational sub conceptul Visual History
Vineri, 17 August 2018
 Potrivit autorilor, prin lansarea proiectului “Acum 100 ani” www.acum100ani.ro, Historia Rediviva marcheaza inaugurarea conceptului de Visual History, o abordare imersiva, gamificata, un mod dramatizat de prezentare a informatiilor istorice aduse in prezent prin mijloace vizuale, utilizand tehnologia 3D...
Omnicom lanseaza platforma de marketing bazata pe targetarea de precizie OMNI
Miercuri, 01 August 2018
 Liana Mihai, CEO, OMD Romania: „Suntem extrem de incantati ca vom putea folosi si noi, in biroul din Romania, acest instrument ce permite scanarea in detaliu a consumatorului pentru a genera o personalizare a strategiilor de targetare nemaintalnita pana acum in industrie”
« 7 8 9 10 11 »