Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020

 

Credit: Coca-Cola Romania / McCann PR


Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet - „Mai deschisi ca niciodata” (Open Like Never Before)

AdPlayers. info


Spotul pe canalul Coca-Cola Romania, aici:

Coca-Cola Romania lanseaza „Mai deschisi ca niciodata” (Open Like Never Before), prima campanie de brand de cand pandemia Covid-19 a produs atat de multe transformari in intreaga lume, alaturi de agentia de consultanta in comunicare londoneza Blurred si 72andSunny Amsterdam.

Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola Romania: „Mai deschisi ca niciodata are la baza convingerea ca nu trebuie sa ne „intoarcem la normalitate”. In schimb, toti avem posibilitatea sa mergem inainte si sa cream o lume nu doar diferita, ci chiar mai buna. Este, totodata, o campanie de sustinere a partenerilor nostri, inclusiv restaurante, baruri sau cafenele locale, dintre care multe si-au reprimit clientii dupa o perioada plina de provocari pentru intreaga industrie.”

Pe langa spot tv, campania ,,Mai deschisi ca niciodata” de la Coca-Cola care demareaza la inceputul lunii august mai include versurile lui George the Poet (foto), ca inspiratie, ilustrate in diverse executii, in Out-Of-Home, Digital, alaturi de un plan de engagement cu call-to-action pentru consumatori, care se va derula pe parcursul anului.

Noua campanie vine dupa ce, in luna aprilie, Coca-Cola a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, sustinandu-si totodata partenerii de retail puternic afectati.

Alaturi de companiile partenere, care imbuteliaza produsele din portofoliu si de Fundatia Coca-Cola, compania s-a angajat sa doneze peste 100 de milioane de dolari, la nivel global, organizatiilor care coordoneaza eforturile locale de ajutorare.

Sprijin pentru combaterea efectelor pandemiei

In Romania, Sistemul Coca-Cola, respectiv Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania, precum si Fundatia Coca-Cola au contribuit la eforturile societatii si ale autoritatilor romane de a combate efectele pandemiei, printr-o serie ampla de initiative.

Potrivit companiei, Sistemul Coca-Cola a oferit in Romania sprijin financiar pentru achizitionarea materialelor de protectie si a echipamentelor necesare spitalelor, oferit in mod direct sau prin intermediul unor organizatii, in valoare de aproape 400.000 de euro; Bauturi pentru spitale si centre de carantina, totalizand aproximativ 244.000 de litri;

In acelasi demers, a mai fost oferit sprijin pentru realizarea unor proiecte inovatoare, care ajuta comunitatea in perioada pandemiei, in valoare de 15.000 de euro, prin proiectul Future Makers; Solutii provenind din fabricile Coca-Cola HBC: un echipament de extractie a ADN-ului, oferit Spitalului Municipal Timisoara, cu ajutorul caruia capacitatea de testare pentru COVID-19 a crescut cu o suta de teste pe zi si viziere de protectie realizate cu ajutorul unei imprimante 3D in fabrica din Ploiesti.

Noua campanie de comunicare publica.

Dupa aceasta perioada, Coca-Cola relanseaza comunicarea publica printr-o noua campanie. Mai deschisi ca niciodata, creata si dezvoltata de agentia 72andSunny Amsterdam, marcheaza o perioada de transformari sociale si culturale. Campania este deschisa de un manifest creat special pentru Coca-Cola de George the Poet, un artist premiat al genului spoken poetry.

Manifesto-ul este inspirat de promisiunea unor noi posibilitati, descoperite in perioada izolarii, si ne indeamna pe toti sa fim „mai deschisi ca niciodata” si sa apreciem tot ceea ce avem in jurul nostru. Cuvintele lui George ne incurajeaza sa fim deschisi catre schimbare, sa privim lucrurile dintr-o noua perspectiva si sa gasim oportunitati in aceasta noua normalitate.

Activitati concentrate pe sustinerea comunitatii HoReCa

Lansarea acestui manifest va fi urmata de un program de activitati care se vor desfasura pe parcursul anului, pana in 2021. Multe dintre ele se vor concentra pe sustinerea comunitatii HoReCa locale. Intre acestea, sunt incluse:

•            Activari digitale create pentru a ne aminti tuturor de momentele de care ne-am bucurat, singuri sau alaturi de ceilalti, in cafenelele, restaurantele si barurile locale, invitandu-ne sa apreciem toate aceste clipe, pe care poate ca nu le-am pretuit suficient inainte;

•            Sprijin pentru partenerii HoReCa, prin oferirea de expertiza si resurse aditionale pentru a-si crea propriile anunturi publicitare. O platforma dedicata va permite Coca-Cola sa sustina industria ospitalitatii, prin sponsorizarea anunturilor publicitare, care pot fi customizate si distribuite intr-un mod personalizat si autentic.

Campania Mai deschisi ca niciodata (#maideschisicaniciodata) invita, totodata, publicul sa participe, incurajandu-i pe oameni sa impartaseasca ce si-ar dori sa fie diferit si care sunt rezolutiile pe care si le propun, pentru a fi „mai deschisi ca niciodata”.

OPEN LIKE NEVER BEFORE

Full poem, written by George the Poet

 

Wait, stop.

Who said we have to go back to normal, back to anything?

What if the new normal ain’t the normal we knew?

And we can’t just do what we’d formerly do.

What if the big change is you and me

What if we choose to be open?

And say…

I will never call my job unimportant again.

 

 

What if I don’t wait for another crisis to embrace the love that I’ve missed?

I’ll never say that teacher’s holidays are too long or that school is dry and I can’t wait to move on.

My ears are not my earphones. What if I listen.

What if I’m missing how bright your eyes glisten.

What if I just smile a bit. Travel less and love every mile of it.

What if I believe in the change my cooking, my music can do.

And what if I don’t dance, but just for you I might give in to the rhythm soon.

What if I refuse to be a stranger in my own living room.

And I’ll learn my lesson from a bad memory,

and I’ll keep social distance from bad energy

And I’ll prove that funny beats sexy any day.

But I’m still cute, anyway.

 

What if my dreams never take the backseat again,

What if I’m there whenever you need a friend.

What if I celebrate my skin, my hair, my body, every day!

Even Mondays.

I won’t waste another minute without you.

I’ll read you the poems that I’ve written about you.

So many come to mind.

I’ll move forward, without leaving anyone behind.

I’ll lead, like a woman.

I’ll stand by every word I say

I’ll make my vote count, make my voice heard today.

I’ll never say this city has too many tourists again.

I’ll have a family of dozens.

Give my little nephews and nieces some cousins.

I’ll stay right beside you.

I’ll say Yes, Yes, Yes, I do.

 

I’ll never forget how much stronger we are together.

I’ll carry that in my heart forever.

We’ll weather this storm.

So I’ll be…

OPEN LIKE NEVER BEFORE.


TVC, Coca-Cola ,,Open Like Never Before" (Credit: LBBOnline.com)

Mai mult in Campanii, Conturi, Responsabilitate Sociala, CSR

 


PUBLICITATE: