Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020

 

Credit: Telekom Romania / „Bursele Telekom”

Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.

AdPlayers.info

Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”, prin care urmareste sa identifice si sa sustina financiar cinci tineri cu rezultate academice exceptionale, anunta compania.

Programul este deschis studentilor admisi intr-o institutie de invatamant superior de stat din Romania, aflati in anul I, invatamant la zi, profil real, la una dintre specializarile: automatica si calculatoare, cibernetica, informatica, matematica, inginerie electrica, electronica, telecomunicatii si tehnologia informatiei. Sustinerea financiara este in valoare de 2.230 de lei lunar pentru fiecare student, suma acordata in perioadele ianuarie – iunie si octombrie – decembrie 2021.

“Suntem convinsi ca cei peste 400.000 de euro alocati Burselor Telekom au reprezentat o investitie necesara pentru ca acesti tineri sa aiba sansa de a-si maximiza potentialul in Romania” spune Ruxandra Voda, Corporate Communications Director, Telekom Romania.

,,In contextul actual, educatia se bazeaza pe tehnologii smart, pe inovatii si foloseste din ce in ce mai mult mediul online, in paralel cu cel offline. Iar tinerii de azi stapanesc foarte bine toate aceste tehnologii si se adapteaza foarte usor acestor noi practici. Acum, mai mult decat oricand, ne dorim sa fim alaturi de studentii romani si sa ii ajutam sa isi perfectioneze aceste abilitati. Ne dorim sa ramanem conectati la performanta si sa fim partenerul lor pe drumul catre excelenta.”, a adaugat directoarea de comunicare.

Competitia „Bursele Telekom” este organizata in doua etape. Prima etapa, care este si eliminatorie, presupune completarea si trimiterea unui formular de inscriere catre Telekom Romania, pe website-ul www.burseletelekom.ro. In aceasta etapa vor fi selectati zece finalisti care se vor califica in etapa a doua, aceasta din urma constand intr-un un interviu online in urma caruia vor fi desemnati castigatorii celor cinci burse.

A unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom” se desfasoara in perioada 2 noiembrie 2020 –  8 decembrie 2020, astfel:

?            2 noiembrie 2020, ora 08:00 – 22 noiembrie 2020, ora 23:59 – inscrierea candidatilor pe website-ul www.burseletelekom.ro

4 decembrie 2020 – anuntarea celor 10 finalisti;

8 decembrie 2020 – sesiunea de interviuri online cu juriul „Bursele Telekom”;

8 decembrie 2020 – anuntarea celor cinci studenti castigatori.

 Juriul „Bursele Telekom” este format din profesionisti din domeniul comunicarii si cadre didactice universitare de specialitate, astfel: Emil Cazacu – Profesor Doctor Inginer, Facultatea de Inginerie Electrica, Universitatea Politehnica din Bucuresti, Mihaela Perianu – Fondator si Managing Partner, AIMS Executive Search & Consulting, Sorin Psatta – Lector, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti si Ruxandra Voda – Corporate Communications Director, Telekom Romania.

„Bursele Telekom” este un program de responsabilitate corporativa al Telekom Romania, organizat cu scopul de a identifica tineri cu potential de lideri, pasionati de domeniul pe care l-au ales pentru studiu, cu rezultate scolare foarte bune si obiective de cariera foarte bine stabilite, care s-au remarcat prin proiecte extracurriculare si activitati de voluntariat.

Lansat in anul 2010, programul a sustinut an de an studenti cu performante deosebite in domeniul lor de studiu. Pana in prezent, 115 bursieri, studenti la universitati de prestigiu din Romania, au beneficiat de sustinere financiara din partea Telekom.

Mai multe detalii despre programul „Bursele Telekom” sunt disponibile pe pagina special dedicata www.burseletelekom.ro

Mai mult in Responsabilitate Sociala, CSR, Educatie


PUBLICITATE: