Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020

 

Credit: Sistemul Coca-Cola in Romania DupaNoi I #NuNeOprimAici / McCann PR

DupaNoi| #NuNeOprimAici reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.

AdPlayers.info

Cu investitii de peste 1 milion de euro pe an in proiecte de responsabilitate, dupa cum au afirmat oficialii de marketing si comunicare in cadrul unei conferinte, sistemul Coca-Cola in Romania, format din Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania, reuneste, incepand cu aceasta toamna, sub aceeasi platforma, toate proiectele de mediu si implicare in comunitate ale celor doua companii.

Sub filosofia #NuNeOprimAici, Sistemul Coca-Cola isi intareste promisiunea de a continua sa actioneze pentru un viitor mai sustenabil, avand patru directii principale de interes. Aceasta viziune prinde voce printr-un manifest emotionant.

Alice Nichita, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania: ”Platforma de sustenabilitate Dupa Noi a luat nastere, acum patru ani, din convingerea noastra ca viitorul se construieste prin fiecare decizie pe care o luam astazi. Am inceput prin a promova potentialul unei zone unice din Romania, prin autenticitatea ei – Tara Dornelor – si am adaugat platformei si alte initiative, pe masura ce am identificat provocari noi pentru mediu si comunitate”.

,,Dupa Noi a crescut odata cu dorinta noastra de a face mai mult si mai bine si de a-i inspira si pe ceilalti. Astazi, Dupa Noi #NuNeOprimAici reflecta tot ceea ce facem, in cadrul Sistemului Coca-Cola, alaturi de Coca-Cola Romania, pentru un viitor sustenabil. Scopul nostru: sa ne atingem obiectivele comune de sustenabilitate, sa avem un impact real in comunitate si sa aducem, alaturi de noi, cat mai multi romani care isi doresc sa contribuie la schimbare” a mai adaugat managerul de comunicare.

„In 2020, un an in care este nevoie mai mult ca niciodata de solidaritate si sprijin reciproc, ne unim eforturile si pornim intr-o calatorie comuna. Ne propunem sa facem mai mult decat sa racorim lumea: vrem sa contribuim la un viitor mai bun, pentru comunitati si pentru planeta. Pentru asta, este nevoie de o viziune solida, de angajamente ferme si de eforturi sustinute” a spus Mihaela Nita, Corporate & Government Affairs Manager, Coca-Cola Romania.

,,Pe fundatia pusa deja prin platforma de sustenabilitate Dupa Noi, construim filozofia #NuNeOprimAici de a creste sustenabil, nu doar noi, ci alaturi de toti cei din jurul nostru. Pornim in noua realitate cu incredere si optimism, pentru ca doar implicandu-ne in proiecte de impact, vom face diferenta si vom cladi mai mult pentru generatiile viitoare” a continuat reprezentanta Coca-Cola Romania.

Peste 1 milion de euro in proiecte de responsabilitate sociala

Cu o prezenta de aproape 30 de ani in Romania, Sistemul Coca-Cola integreaza sustenabilitatea in fiecare aspect al business-ului si se implica in comunitate, investind, anual, peste 1 milion de euro in proiecte de responsabilitate sociala, derulate alaturi de parteneri din mediul non-guvernamental. Odata cu lansarea viziunii Dupa Noi #NuNeOprimAici, Sistemul Coca-Cola in Romania defineste patru prioritati de sustenabilitate, reprezentate de cei patru piloni ai platformei:

•            Protejarea mediului inconjurator, avand ca prioritate managementul deseurilor de ambalaje. ”Dupa noi, strangem tot noi”

Sistemul Coca-Cola adreseaza problema deseurilor de ambalaje prin eforturi pe mai multe paliere: investim in ambalaje sustenabile, prin reducera cantitatii de plastic folosite, cu obiectivul sa ajungem la 100% ambalaje reciclabile (obiectiv deja atins in Romania) si 50% material reciclat pana in 2030 (20% atins deja prin trecerea portofoliului de apa minerala naturala Dorna in ambalaje din 100% rPET). Totodata, Sistemul Coca-Cola isi indeplineste anual tintele de recuperare a materialului folosit pentru ambalare, impuse de legislatie, dar isi propune ca pana in 2030 sa recupereze o cantitate de ambalaje egala cu cea pe care o pune pe piata. In plus, Sistemul Coca-Cola dezvolta, alaturi de partenerii din mediul ONG, proiecte de constientizare, educare si implicare a publicului in colectarea separata a deseurilor, precum „Azi pentru Maine”, „Harta reciclarii” si „Big Belly”.

•            Protejarea resurselor de apa. ”Dupa noi, apa hraneste viata”

Eforturile Sistemului Coca-Cola sunt indreptate spre a eficientiza permanent consumul de apa in fabrici si a se asigura ca apa uzata si evacuata din facilitatile fabricilor poate sustine viata acvatica. Prin proiectele dezvoltate, Sistemul Coca-Cola contribuie la reintoarecea in natura si comunitati a apei utilizate si sprijina accesul la apa potabila din surse sigure in zonele in care exista aceste nevoi. „Impreuna pentru Dunare” si „H2O – Helping to obtain water” sunt proiectele-cheie ale acestui pilon.

•            Sustinerea tinerilor. ”Dupa noi, cresc oameni noi”

Ajutand tinerii sa-si atinga potentialul, contribuim la un viitor mai bun. Pentru Sistemul        Coca-Cola in Romania, sustinerea tinerilor este o prioritate sociala, fie ca este vorba despre cei care viseaza sa devina antreprenori, fie de cei care nu au pornit cu aceleasi sanse in viata. Prin programele implementate, precum ”Future Makers” si ”La TINEri Este Puterea”, se dezvolta solutii pentru a le sustine primii pasi in afaceri sau in cariera tinerilor din Romania.

•            Dezvoltarea comunitatilor. ”Dupa noi, dainuie ce-i al locului”

Frumusetea locurilor si a obiceiurilor, povestile de demult, oamenii si tot ceea ce ofera autenticitatea unei comunitati sunt valori care merita pastrate pentru generatiile urmatoare si, totodata, resurse pentru dezvoltare. Alaturi de partenerii din mediul non-guvernamental, Sistemul Coca-Cola si-a facut o misiune din a le descoperi si a le sustine. ”Dupa noi in Tara Dornelor”, ”Reamenajarea eco-turistica a Cascadei Bigar”, ”Povesti din Ciocanesti”, ”Muzeul viu de la Tecsesti”, ”Via Transilvanica”, ”Scoala de mers pe munte” sunt cateva dintre proiectele pentru promovarea si pastrarea valorilor locale.

Proiectele de responsabilitate sociala dezvoltate de Sistemul Coca-Cola in Romania au la baza o analiza a nevoilor si a provocarilor pentru mediu si societate, realizata impreuna cu ONG-urile partenere. Asociatia CSR Nest, Viitor Plus, WWF Romania, Tasuleasa Social, Global Shapers, Social Innovation Solutions si Social Incubator sunt partenerii alaturi de care cele doua companii initiaza si sustin proiecte de impact in cele patru zone cheie.

Scurt istoric Dupa Noi #NuNeOprimAici

Platforma Dupa Noi a fost lansata in anul 2016 cu misiunea de a inspira cat mai multi romani sa adopte un stil de viata responsabil fata de comunitate. Dupa Noi a pornit cu o initiativa ampla de a promova si cultiva obiceiurile, mestesugurile si potentialul turistic din Tara Dornelor, zona de unde izvoraste apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb si Poiana Negri. In Tara Dornelor, mai precis in Poiana Negrii,

Sistemul Coca-Cola detine fabrica de imbuteliere a apelor minerale si aici locuiesc peste 150 de angajti Coca-Cola HBC si familiile lor.

Tara Dornelor a fost primul popas, au urmat multe alte proiecte care au continuat sa duca mai departe povestea locurilor unice din Romania, precum reamenajarea eco-turistica a traseului din zona Cascadei Bigar, un proiect realizat la initiativa angajatilor din fabrica Coca-Cola HBC din Timisoara; ”Povesti din Ciocanesti”, un serial online despre viata autentica a locuitorilor din satul-muzeu, Ciocanesti, sau proiectele de educare si incurajare a colectarii selective realizate sub umbrela ”Dupa Noi, strangem tot noi”.

,,In 2020 ne-am luat angajamentul sa nu ne oprim aici. Continuam impreuna calatoria si ne unim eforturile pentru a face mai mult si mai bine, pentru ca nu ne dorim doar sa racorim lumea, ci sa facem cu adevarat o diferenta in comunitate, contribuind la schimbare” conchid reprezentantii de relatii publice .



Mai mult despre manifestul 
Sistemul Coca-Cola in Romania DupaNoi I #NuNeOprimAici

Mai mult in Campanii, CSR, Responsabilitate Sociala


PUBLICITATE: