Rezultatele cautarii dupa : "ideea"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 30 Ianuarie 2018
Diana Chivu, Visual Creator & Interior Designer din Riomania, a castigat premiul I intr-o competitie in care juriul, prezidat de renumitul scenograf François Confino, a analizat proiectele indraznete,...
Luni, 22 Ianuarie 2018
Fundatia Orange lanseaza a doua editie #Digitaliada, concurs national ce premiaza cele mai bune materiale digitale educationale pentru ciclul gimnazial
Joi, 11 Ianuarie 2018
Campania tactica de comunicare „Energia inspira energie” realizata de McCann PR se va derula pe o perioada de doua luni, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice si este o campanie de comunicare integrata, cu o componenta principala de ATL, constituita dintr-un spot TV de...
Miercuri, 27 Decembrie 2017
Ogilvy Romania si Mega Image au desemnat castigatorii campaniei versiunea mini pentru Mega Chic by Mega Image - concurs de desene pentru artistii de pana in 12 ani, care au fost provocati sa creeze opere colorate pentru a semna in final urmatoarea colectie de super sacose Mega Chic.
Luni, 11 Decembrie 2017
Spotul TV a fost creat 100% local si este parte din campania integrata de comunicare dezvoltata de METRO la nivel global.
Marti, 31 Octombrie 2017
Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Joi, 26 Octombrie 2017
Andreea Ghenoiu, Group Creative Director al agentiei independente Jazz, reprezinta Romania la Eurobest, in sectiunea Promo & Activation.
Marti, 10 Octombrie 2017
„Studiul International privind Afacerile Independente", realizat de METRO a fost efectuat ca parte a celei de-a doua editii a evenimentului Ziua Afacerii Tale, un proiect al retelei cash & carry ce va avea loc pe data de 10 Octombrie 2017. Ziua Afacerii Tale vizeaza toate afacerile independente si implicit cele 21 milioane de clienti profesionisti METRO.
Miercuri, 04 Octombrie 2017
Cu peste 11 ani de experienta in publicitate, Laura Iane si-a inceput cariera in Saatchi & Saatchi, evoluand de-a lungul timpului pana la coordonarea proiectelor din pozitia de CO - Director de Creatie la Centrade-Cheil
Marti, 03 Octombrie 2017
Cea mai recenta campanie KFC semnata de UM Studios, divizia de branded content UM Romania, care a luat fiinta la inceputul acestui an si a mai semnat cateva comunicari indraznete in categorie pentru Coca-Cola, Dedeman, Virgin Radio, Intersnack.
Joi, 21 Septembrie 2017
Peste 11.000 romani opteaza pentru studiile in strainatate in fiecare an, fiind atrasi de mediul academic international, de modalitatile de predare diferite, dar si de latura practica a cursurilor, arata reprezentantii de comunicare RIUF
Marti, 12 Septembrie 2017
Potrivit reprezentantilor de comunicare, pentru cumparatorii fara masina sau care au venit fara ea la cumparaturi, PROFI a venit, in schimbul unui card de fidelitate, cu promisiunea de a oferi o bicicleta pentru a duce cumparaturile acasa
Luni, 21 August 2017
Incepand de luni, 28 august, toate canalele din grup vor avea elementul PRO in denumire, iar portofoliul de televiziuni va fi urmatorul: PRO TV, PRO 2 (Acasa TV), PRO GOLD (Acasa Gold), PRO X (Sport.ro), PRO CINEMA si PRO TV International.
Miercuri, 21 Iunie 2017
Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
Marti, 30 Mai 2017
Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Luni, 29 Mai 2017
Desfasurata in parteneriat cu Berndes, producator de instrumente de bucatarie cu o istorie de aproape 100 de ani, campania promotionala se desfasoara in perioada 8 mai – 6 august 2017.
Vineri, 26 Mai 2017
Adresata studentilor de la diverse facultati, competitia dedicata creativitatii a fost organizata in luna mai cu ocazia Zilei Europei si s-a inscris in campania lansata de Comisia Europeana, „Europe in My Region"
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Sambata, 06 Mai 2017
In urma descalificarii lucrarii declarate initial castigatoare, juriul concursului organizat de Primaria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucuresti a desemnat un nou invingator in persoana lui Alexandru Mihai Nenciu, urmatorul clasat in functie de punctaj.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: