Rezultatele cautarii dupa : "ideea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
PR
McCann PR promoveaza noul val de influenta cu GREATEENS
Miercuri, 12 Aprilie 2017
 Intr-o lume in care tehnologia digitala si internetul social ne transforma pe toti in creatori de continut, McCann PR lanseaza GREATEENS – o initiativa menita sa descopere, sa cureze, sa sprijine si sa promoveze urmatorul val de influenceri, arata agentia de relatii publice si comunicare parte a  McCann WorldGroup.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Mama. Eseu despre iubire. Expozitie fotografica de Catalina Flaminzeanu in martie.
Marti, 07 Martie 2017
Sub titlul Mama. Eseu despre iubire, expozitia va fi gazduita de Centrul Cultural Casa Artelor (Bulevardul Mircea Voda, nr. 5, Bucuresti), in perioada 8-22 martie, fotografiile urmand sa fie expuse apoi la Teatrul Metropolis (23 martie – 22 aprilie 2017).
Tara, tara, vrem freelanceri. 1,6 Milioane in Romania. Hub exclusiv pentru industriile creative la Bucuresti.
Luni, 06 Martie 2017
Initiat de Asociatia Freelancerilor cu sprijinul Telekom Romania si Banca Transilvania, Talent Garden Bucuresti este situat la parterul Palatului Universul de pe strada Ion Brezoianu  iar accesul se face pe baza de abonamente
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Pancarde pe banii ei si timpul lor. Prietenii m-au rugat, sa aiba cu ce protesta Ioana Isopescu
Miercuri, 08 Februarie 2017
 Lucreaza cu hartii si cartoane frumoase si iubeste tipografia. Ce nu ii place este sa recicleze hartii si cartoane de calitate care ii prisosesc, dar cu care pot face lucruri mai bune. Din astfel de prisoase a scos o vreme chiar si o revista de cultura urbana. A oprit-o cand nu a mai avut prisoase.
De la comis-voiajor la fondatorul imperiului McDonald s. Povestea, pe ecrane.
Luni, 30 Ianuarie 2017
 „Fondatorul”, o drama despre nonconformistul antreprenor american Ray Kroc – un agent de vanzari din Illinois, este povestea adevarata a transformarii McDonald’s-ului dintr-un mic stand cu hamburgeri, in 1954, intr-un imperiu global cu peste 35,000 de locatii in jurul lumii. 
eJobs in campanie de brand cu #RezolutiiHappy semnata de 4Ideas Digital Agency
Joi, 26 Ianuarie 2017
 Realizata cu sprijinul 4Ideas Digital Agency, campania #RezolutiiHappy se desfasoara in perioada ianuarie - februarie 2017 si include componente de digital, direct marketing, ATL, print si radio
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul Milton Glaser, designer poster Bob Dylan
Marti, 18 Octombrie 2016
 “Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau  I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
 Comunica full services auto de 30 mln. euro pe an. Alina Melescanu, Marketing & PR Manager la New Kopel Group
Luni, 17 Octombrie 2016
 „Romanul isi spala masina periodic, o parfumeaza, isi face poze cu ea (zambeste). Asa se explica de ce piata de leasing operational din Romania se afla la un nivel scazut in comparatie cu pietele vest europene. Asta insemna 19% din totalul de masini noi inregistrate intr-un an comparativ cu 30% , chiar 75%,...
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Pe o piata fast-food dominata de multinationale, un lant romanesc comunica 30 de restaurante
Luni, 26 Septembrie 2016
 United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
Licitatie pe Directori de Creatie. Doar pana pe 22 mai puteti castiga unul!
Marti, 20 Septembrie 2016
 Fondurile colectate vor duce doi juniori la Young Jury ADCE Awards, la Barcelona.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
 BT deschide cont pentru Bucurestiul Intreprinzator cu Next Advertising, Rogalski Damaschin si Three
Miercuri, 22 Iunie 2016
 „Campania vine sa intareasca ideea ca Banca Transilvania este banca oamenilor intreprinzatori, care sustine business-urile cool” spun autorii proiectului
 McCann Bucuresti in presa americana. Brave Cut pentru Fundatia Renasterea admirata in ADWEEK.
Joi, 09 Iunie 2016
 Dupa campania ROM sau mai recenta comunicare "Pie" pentru Paul
Made in Romania la ThinkDigital pentru 18 tari europene. Turn up the volume of nature WWF
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care  autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Noua directie Spune Da. Campanie Danonino integrata si strategie de comunicare nisata.
Vineri, 06 Mai 2016
Sustinuta prin spot TV, concursuri radio, activari in-store si evenimente dedicate parintilor, la implementarea campaniei Danonino „Spune Da” a participat o echipa multidisciplinara care a reunit specialisti Danone, Syscom Digital,
Facebook Live cooking show Tefal cu 80.000 de vizualizari in direct. Acoperire de 300.000.
Joi, 05 Mai 2016
Proiectul a fost posibil prin implicarea unei echipe Tefal, Saatchi & Saatchi si The Geeks. Comunicarea a fost asigurata de agentia Pure Media.
« 6 7 8 9 10 »