Rezultatele cautarii dupa : "ideea"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 01 Iulie 2014
Iulian Trasa, fondatorul imagoo, una dintre cele mai iubite publicatii in publicitate din ultimii 20 ani, s-a stins din viata.
Luni, 20 Ianuarie 2014
Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Luni, 01 Iulie 2013
Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Sambata, 22 Iunie 2013
GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Miercuri, 19 Iunie 2013
Implementata prima data in Romania pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Marti, 18 Iunie 2013
Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Luni, 17 Iunie 2013
Vodafone, Capital, Gandul.info, Doncafe si Gazeta Sporturilor sunt primii finalisti Cannes Lions 2013 din Luni, 03 Iunie 2013
O poveste aniversara de 200 de ani dezvoltata de agentia PR People alaturi de creatia Gavrila si Asociatii a adus un trofeu de aur de la Sabre Awards proiectului de lansare pentru Cafeneaua Veche, cea mai veche cafenea atestata documentar in Bucuresti
Miercuri, 22 Mai 2013
Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 15 Mai 2013
“Vor ramane probabil, in viata, marile grupuri de media care vor monopoliza piata si isi vor impune conditiile. Cred ca asta e si ideea. Probabil ca isi doresc sa atraga intr-o forma sau alta cele 50 de milioane de euro care in acest moment se impart intre statii de la Kanal D in jos”, este de parere Brindusa Vlanga
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Joi, 25 Aprilie 2013
Potrivit unor surse adplayers apropiate companiei, managerul ar fi “divortat” de Spectacular, in urma scandalului rezilierii contractului publicitatii de la metrou. Din informatiile de pana la aceasta ora conducerea companiei este asigurata de patronat.
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Vineri, 09 Martie 2012
"Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea...
Sambata, 25 Februarie 2012
Duminica, 26 februarie, ora 23.00, actorul Marcel Iures si publicitarul Lucian Georgescu, regizor de film de aceasta data, vin la Garantat 100% de la TVR 1 pentru a-i povesti lui Catalin Stefanescu despre filmul Tatal fantoma, care se lanseaza in Romania la inceputul lunii martie.
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Vineri, 09 Decembrie 2011
Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
Vineri, 18 Noiembrie 2011
Daca jumatate din membrii juriului Internetics 2011 sunt oameni recunoscuti pentru expertiza in servicii de marketing si comunicare digitala, un scurt search pe linkedin va poate lamuri cat de specialisti sunt restul: brand manageri, marketing manageri sau manageri de companii care au mai degraba legatura cu “receptie marfii” si nu cu specializarea in servicii de comunicare pe...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: