Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
Luni, 01 Iulie 2013

 ( adplayers, Iulian Toma) Estimat de surse adplayers din piata de identitate de brand la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu au comentat bugetul, insa au precizat ca dezvoltarea acestuia a durat aproape 6 luni.

Demarat atunci cand alte agentii intrau in vacanta de iarna, proiectul dezvoltat de Seed Consultants a implicat mai multe pozitii de decizie din managementul Austral, dupa cum a declarat pentru adplayers Dochita Zenoveiov.

„Proiectul s-a derulat pe o perioada de 6 luni. Dezvoltarea acestuia a implicat middle managementul Austral, iar ulterior procesul s-a propagat si mai jos in ierarhia companiei sub coordonarea directorilor de departamente” spune Dochita Zenoveiov, Managing Director, Seed Consultants. "Noi i-am ascultat, analizat si le-am articulat pozitionarea intr-o platforma de brand graitoare: Austral si-a lasat amprenta asupra business-ului romanesc”, explica managerul.

Potrivit autorilor, ideea amprentei a generat un intreg limbaj vizual care s-a tradus pe materialele de trade marketing (catalogul anual, promotiile lunare), pe materialele aniversare (brosura si filmul aniversar), precum si in materialele de comunicare interna plecand de la testimonialele angajatilor.

“Rezultatul la care am ajuns impreuna cu Seed Consultants a fost o identitate care ne reprezinta si care a reusit sa sumarizeze conceptual si vizual doua decenii de pasiune pentru lucruri bine facute” spune Monica Dona, liderul proiectului de branding aniversar din partea Austral.

Pe langa Austral, compania de servicii de consultanta de brand Seed Consultants mai are in portofoliu proiecte dezvoltate pentru Petrom, Radio Zu, Aliphia, Ciserom, Ecokit, Careless Beauty, Silver Mountain, Gazeta Sporturilor, VIP Air, Galador, Agrofam, Angst, Vulping, Final Distribution, Novatik, Scandia Food.

 Mai mult in Branding


PUBLICITATE: