Rezultatele cautarii dupa : "Nastase"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Ciocolata ROM vrea sa sponsorizeze evenimentele anulate ale anului 2020
Marti, 22 Septembrie 2020
Rom, primul baton de ciocolata din Romania, lansat in 1964 si invelit in culorile drapelului national, lanseaza ROM BUZZ -cel mai nou produs din portofoliu si, pentru a-l face faimos, propune oferte de sponsorizare evenimentelor anulate locale si internationale.
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Apa de la rau la robinet, intr-o camera interactiva. Apa Nova a inaugurat escape room-ul educativ H2Out
Joi, 18 Aprilie 2019
Scopul spatiului este educarea publicului in ceea ce priveste circuitul pe care il parcurge apa de la rau pana la robinet si cuprinde elemente din procesul de captare, tratare si distributie a apei.
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Unul dintre cei mari sportivi ai lumii si printre cei mai valorosi ambasadori de brand ai Romaniei, Ilie Nastase deschide lista UNPR la europarlamentare
Marti, 26 Martie 2019
 Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului 
IAA Romania si UAPR au dat start inscrierilor in Romanian Effie Awards 2019
Miercuri, 27 Februarie 2019
 Joi, 28 februarie, cu incepere de la ora 10:00, va avea loc si seminarul de introducere in noua editie: „Welcome to #EffieThinking”, cu prezentarea noutatilor editiei, dar si studii de caz si exercitii practice cu invitati din industrie.
McCann PR are capabilitati de a integra zona de experiential marketing cu cea de comunicare si PR, fructificand oportunitatile de integrare a proiectelor de brand PR cu domeniul sportiv Lavinia Chican
Marti, 12 Februarie 2019
 Agentia McCann PR Romania a lansat divizia specializata de consultanta strategica si servicii de comunicare in domeniul reprezentarii sportive. McCann PR Sport Division vine in completarea celor existente -  FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events si Influencers...
Our Big Day Out 2018: 200.000 de produse stranse, 5.354 de beneficiari din 13 judete, 500 de copii institutionalizati invitati la o zi de joaca si caravane la 1.253 de varstnici si copii institutionalizati
Vineri, 18 Ianuarie 2019
 Cu proiecte de voluntariat ajunse la sfarsitul lui 2018 la editia cu numarul XXII, platforma Our Big Day Out a fost fondata de o mana de oameni in frunte cu Alexandra Tinjala si deruleaza pe intreg parcursul anului activitati in sprijinul copiilor institutionalizati care traiesc sub limita saraciei, al copiilor,...
Horia Tecau joaca in echipa de comunicare cu McCann PR
Luni, 30 Iulie 2018
 Agentia de comunicare si relatii publice din cadrul McCann WorldGroup se ocupa, incepand din luna august a acestui an, de coordonarea strategiei de comunicare pentru jucatorul profesionist de tenis Horia Tecau, singurul roman campion de dublu la Wimbledon, US Open si Australian Open
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la neocomunismul din Cuba pe Romania, te iubesc!
Luni, 07 Mai 2018
Reportajul de la Stirile Pro TV a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a obtinut, la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 6.0 puncte de rating si 24.5% cota de piata
1 din 7 romani s-au uitat la tevi in loc de rauri, in publicul comercial TV. Romania, te iubesc!
Luni, 26 Februarie 2018
 Reportajul semnat de Rares Nastase despre constructia microhidrocentralelor si hidrocentralelor pe raurile si paraiele Romaniei a avut 5.5 puncte de rating si 14.6% share
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
1 din 5 romani din publicul 18-49, urban, au vazut experienta cutremurelor in Lectia Japoneza, la ProTV
Miercuri, 08 Martie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, Romania, te iubesc!, a obtinut 6.8 puncte de rating si 21.9% cota de piata.
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Sprijin Dorna de  500.000 de euro si 40 de maternitati dotate. Peste 200.000 de vizualizari in 3 zile de campanie cu Simona Halep
Luni, 20 Februarie 2017
Campania 2017 a demarat la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment de lansare transmis live pe facebook, in regia agentiei de relatii publice si comunicare McCann PR pe Dorna www.facebook.com/Dorna.Romania/ , profilul Simonei Halep www.facebook.com/simonahalep/ si al Salvati Copiii Romania (
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
 4.1 puncte de rating si 17.9% cota de piata in target comercial pe Cautam primar, model european
Marti, 24 Mai 2016
 Potrivit datelor prelucrate de Pro TV, reportajul Romania, te iubesc! a fost lider de audienta cu reportajul Cautam primar, model european
Aproape 300.000 EUR din 2% pentru Salvati Copiii. Sprijin acordat Spitalului Sfantul Pantelimon
Joi, 21 Aprilie 2016
 Salvati Copiii Romania a donat miercuri, 20 aprilie, Spitalului Clinic de Urgenta ”Sfantul Pantelimon” din Bucuresti un incubator performant si o masa radianta cu sistem de resuscitare, in valoare de 26.000 de euro.
Lavinia Chican si Imola Zoltan impart impreuna raspunderea unei echipe de 40 de colegi McCann PR. A fost numita partener al agentiei.
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi 
1 2 3 4 5 »