Rezultatele cautarii dupa : "grupul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
INNA, Mihail, Vanotek, The Motans - impotriva despaduririlor, in campania The Deforestation Beat, de McCann World Group
Luni, 30 Iulie 2018
 In campania The Deforestation Beat pentru Virgin Radio si WWF Romania, un beat inclus in melodii celebre ne aminteste ca la fiecare 1.2 secunde un copac este taiat
Statiile tv ale Antena TV Group S.A. si Antena 3 S.A. raman si in grilele AKTA Telecom si Digital Cable Systems, dupa iesirea din must carry
Joi, 19 Iulie 2018
 Potrivit comunicarii, cele douã societãti au avize de retransmisie pentru 4200 de localitãti la nivelul intregii tãri si insumeazã cateva sute de mii de abonati.
Antalis a achizitionat distribuitorul de produse pentru comunicare vizuala Verla, cu afaceri de 8 mln. euro pe an
Marti, 17 Iulie 2018
Miscarea intareste prezenta grupului Antalis pe piata produselor pentru comunicare vizuala in Romania
Campania de responsabilitate sociala Policolor Culorile Romaniei sustine 8 proiecte in 2018
Miercuri, 04 Iulie 2018
 De la debutul campaniei, valoarea totala a materialelor (lacuri, vopsele si tencuieli), a premiilor destinate castigatorilor concursurilor nationale de creatie si a evenimentelor de promovare a comunitatilor locale ajunge la 550.000 de euro.
Intact Media Group semneaza cu Ringier Sportal tranzactia pentru brandul Gazeta Sporturilor si gsp.ro
Miercuri, 04 Iulie 2018
Intact Media Group si Ringier Sportal (joint venture intre Ringier Romania si Sport Media Group din Bulgaria) au ajuns la un acord in tranzactia legata de brandul Gazeta Sporturilor (gsp), anunta reprezentantii de relatii publice Intact.
S-a lansat Romania CSR Index 2018. Aur pentru Coca-Cola HBC, Kaufland Romania, Raifeissen Bank, OMV Petrom, CEZ Romania si Telekom Romania
Joi, 21 Iunie 2018
Argintul merge la Lidl, GSK si Ursus Breweries, iar bronzul la Siveco, Azomures si Grupul Electrica
50.000  de parinti si copii au sarbatorit 1 Iunie cu Itsy Bitsy FM
Marti, 05 Iunie 2018
Evenimentul a fost realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 si sustinut de: AMS Rent a Car, Aqua Carpatica Kids, Baby Dove, BCR, Caroli, Centrul Comercial Auchan Titan, Danonino, Fulga, LEGO, Napoca, Nivea Sun, Secom, Telekom.
Alexandrion Group duce brandul Kreskova pe segmentul standard, cu noua Kreskova 40%
Miercuri, 30 Mai 2018
 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
Art, wine & design la KULT! HomeStories. Sarica Niculitel si Egger Romania sustinatori.
Marti, 29 Mai 2018
Organizat de de agentia de comunicare Im Possible Media(impossible.ro), evenimentul vorbeste despre arta de a locui in propriile case, invatata de la specialisti. Pe langa expertii in design de mobilier de la KULT HomeStories, evenimentul din acest an a fost sustinut de vinurile Sarica Niculitel si producatorii de...
Campania Maratonul Olteniei 2017, powered by CEZ Romania, a luat Certificat de Excelenta IN2 SABRE Awards si nominalizare SABRE Awards EMEA
Marti, 29 Mai 2018
 Campania de comunicare, conceputa de agentia Rogalski Damaschin Public Relations, s-a derulat in perioada mai - august 2017 si a mai fost recompensata cu un premiu in cadrul Romanian PR Award (Silver for Excellence, la categoria „Sport and Entertainment”), in noiembrie 2017. 
Garanti Bank revizuieste prognoza de crestere la 4.4%, de la estimarea de 4% la inceputul anului.
Joi, 17 Mai 2018
 Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice banci de pe piata locala, revizuieste prognoza privind cresterea economica la 4.4%, de la estimarea de 4% previzionata de banca la inceputul anului.
ENGIE One si strategie noua. Electricitate, gaz si servicii tehnice integrate, comunicate de McCann PR
Luni, 14 Mai 2018
 ENGIE Romania a lansat un produs integrat, unic pe piata de energie din Romania, ENGIE One, printr-o campanie de comunicare cu un concept iesit din tipare si o executie indrazneata, semnata de McCann PR, anunta responsabilii de comunicare ai agentiei.
5 milioane de euro investitie Cinema City intr-un multiplex la Ramnicu Valcea
Miercuri, 09 Mai 2018
Cu un total de  26 de multiplexuri cu un total de 237 de sali, in 19 orase din tara, investitia Cinema City la Ramnicu Valcea  cuprinde 6 sali, cu un numar total de peste 1.052 locuri, fiind realizata de Cinema City...
7 din 100.000 de romani mor la locul de munca. Dedeman isi accidenteaza emblema pentru a atrage atentia asupra sigurantei
Vineri, 27 Aprilie 2018
Intr-o campanie semnata de agentia McCann Bucuresti, timp de o luna catelul din logo-ul companiei Dedeman nu va mai purta casca de protectie si va aparea usor accidentat, pentru a demonstra vulnerabilitatea in fata accidentelor de pe santier si importanta respectarii normelor de siguranta.
Te racoresti si reimpaduresti cu Bergenbier. Peste 200 de voluntari au inceput plantarea a 50.000 de brazi
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Te racoresti si reimpaduresti!” este unul dintre cele mai ample proiecte de reimpadurire cu ajutorul voluntarilor din Romania, realizat de Bergenbier cu sprijinul asociatiei EcoAssist, reprezentantul legal al „Plantam fapte bune in Romania”.
Engie traieste experienta UNTOLD, cu McCann PR
Vineri, 20 Aprilie 2018
 ENGIE Romania lanseaza campania de comunicare sub headline-ul ,,Incarca-te cu energie pentru un festival magic !’’ pentru a marca reinnoirea, pentru al doilea an consecutiv, a parteneriatului dintre ENGIE Romania si UNTOLD si a lansa noua oferta dedicata de furnizare de electricitate, BeEnergy.
Alexandrion Group celebreaza Centenarul prin lansarea Alexandrion 100
Miercuri, 11 Aprilie 2018
 Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
It's not Dior. It's Bihor. Marca traditionala romaneasca BihorCouture lupta impotriva plagiatului marilor case de moda
Luni, 19 Martie 2018
Beau Monde, o revista de moda cu 100% continut original romanesc, ia atitudine impotriva acestui fenomen, lansand BIHOR COUTURE, o marca de haine romaneasca, ale carei creatii sunt facute de aceiasi mesteri artizani pe care Dior i-a copiat in colectia sa din 2017, fara sa le acorde credit.
Conferinta Fake News - Anatomy of Social Mystification pe agenda ARRP si ICCO
Vineri, 09 Martie 2018
Evenimentul care va avea loc pe 21 martie, intre orele 9:30-16:30, la Biblioteca Centrala Universitara „Carol I e adreseaza specialistilor din domeniul comunicarii, oamenilor de presa si altor  categorii profesionale, analizand fenomenul fake news si influentele acestuia asupra mediului economic, social si politic, impreuna cu invitati de prestigiu care vor face...
Exclusiv adplayers. Agentiile si furnizorii de servicii de marketing si comunicare Telekom Romania.
Miercuri, 28 Februarie 2018
 Daca agentia care va administra contul de media pentru promovarea produselor si serviciilor Telekom Romania nu mai reprezinta niciun secret pentru cititorii adplayers ca agentia de media care va adimninistra contul este Media Investment, adplayers va prezinta in exclusivitate si celelalte agentii si furnizori de servicii de marketing si...
« 8 9 10 11 12 »