Rezultatele cautarii dupa : "factor"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 16 Mai 2018
80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
Joi, 26 Octombrie 2017
Deschis in septembrie 2016 in Bucuresti cu o investitie de 180 de milioane de Euro, centrul comercial ParkLake se numara printre primele centre comerciale din Romania care au obtinut calificativul superior...
Marti, 25 Iulie 2017
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
Sambata, 06 Mai 2017
„Cele doua elemente de baza ale comunicarii strategice sunt cunoasterea publicului tinta si adaptarea mesajului in concordanta” a mai spus seful Agerpres la summit-ul „Good Governance”, organizat de think-tank-ul Strategikon.
Miercuri, 08 Martie 2017
Marca de bautura traditionala din vremea prohibitiei este adusa de Cristalex in Romania. Moonshine’ este un distilat de porumb nematurat care se transporta ‚la lumina lunii’.
Marti, 20 Septembrie 2016
Instrumentele financiare din cadrul Programului Operational Competitivitate (POC), in valoare de 59,3 milioane euro, raspund nevoii de finantare a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) care se confrunta cu un risc crescut de creditare atunci cand apeleaza la credite bancare.
Marti, 15 Martie 2016
Printre cele mai populare campanii din Romania la Ads Of The World se numara “Opreste barbaria, Salveaza Ciocarlia” de Jazz Communication si Rogalski Damaschin PR si “Orchestra Simfonica de la Bucuresti la Therme” de Rogalski Damaschin PR pentru Therme
Joi, 28 Ianuarie 2016
Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Luni, 30 Martie 2015
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme...
Duminca, 13 Iulie 2014
Hemoroizii afecteaza peste 75% din populatia pana la 50 de ani, iar sedentarismul este primul factor declansator
Miercuri, 18 Iunie 2014
Bursa de Fericire (Ogilvy) a fost pe shortlist la Vineri, 30 Martie 2012
Ejobs, un business de recrutare online in care Media Pro-ul lui Adrian Sarbu putea cumpara in urma cu 12 ani 25% din afacere cu 25.000 USD, a anuntat astazi ca a fost achizitionata de Ringier.
Miercuri, 08 Februarie 2012
Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Luni, 20 Iunie 2011
McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS
Joi, 28 Aprilie 2011
Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis
Joi, 16 Decembrie 2010
Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Joi, 26 August 2010
„Am constatat ca este destul de greu ca agentiile romanesti sa perceapa conceptul DIY”, a declarat pentru AdPlayers Sylvia Kerzbek, Marketing, Advertising & Events Manager la OBI Romania, retailer „do it yourself” care a ales agentia OFG ADV din Italia, dupa o licitatie la care a...
Joi, 29 Aprilie 2010
Cu un buget estimat de AdPlayers la 70-100 mii EUR dedicat cercetarii, productiei si implementarii proiectului, Fundatia Romtelecom pentru Romani a lucrat in campania de...
Vineri, 23 Aprilie 2010
Alexandru Lazescu, Presedinte la Ziarul de Iasi, detinut in proportie de 84% de proprietarii Arbomedia, elvetienii de la Goldbach, spune ca publicatia pe care o prezideaza a incasat de la...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: