Rezultatele cautarii dupa : "d"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 03 Mai 2018
La fiecare comanda plasata, Condimental de Calif si hipMenu au venit in sprijinul oamenilor fara posibilitati materiale si le-au oferit o masa calda in aprilie. De la o estimare la cald a numarului de portii la 2.600, in final autorii campaniei au afirma ca 3.253 de portii au fost donate celor care aveau nevoie de...
Miercuri, 25 Aprilie 2018
Principalele motive pentru care copiii au fost hartuiti sunt aspectul fizic - 33,10%, statutul social -27,12%, interesele si pasiunile - 12,18%, situatia scolara foarte buna - 8,21%, situatia scolara mediocra - 7,55%, nevoile speciale sau dizabilitatile - 4,42%, etnia - 3,17%, religia - 2,14%
Marti, 24 Aprilie 2018
Potrivit datelor furnizate de postul de televiziune, Romania te iubesc! a inregistrat 18.6% cota de piata si 3.0 puncte de rating in randul publicului comercial
Vineri, 13 Aprilie 2018
SRTV a castigat, in faza de apel, litigiul cu fosta Splendid Media pentru recuperarea unor creante de aprox. 25 milioane de lei
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Miercuri, 11 Aprilie 2018
Nawaf Salameh, Presedinte Alexandrion Group: „Noul design [Alexandrion 100, n.r.] este forma noastra de a sarbatori 100 de ani de la Marea Unire si vrem ca romanii sa celebreze alaturi de noi acest moment dar si sa se bucure de gustul si aromele complexe“,
Luni, 02 Aprilie 2018
Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
Luni, 26 Martie 2018
Reportajul Romania, te iubesc!, Guverne de centura, a reusit sa obtina, la nivelul publicului comercial (urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani), 6.6 puncte de rating si 20.6%
Luni, 26 Martie 2018
Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Vineri, 16 Martie 2018
Noua piesa a artistei face parte din cel de-al treilea sezon a proiectului „Starile”
Vineri, 16 Martie 2018
Tot in sedinta din 15 martie, B1 TV a primit somatie publica
Sambata, 03 Martie 2018
Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Sambata, 24 Februarie 2018
Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” ii invita pe cei inetresati sa participe la conferinta „Eticheta Regala”, care va avea loc sambata, 3 martie 2018 de la ora 18:00, eveniment ce va fi sustinut de catre Dr. Sandra Gatejeanu Gheorghe, Director de Protocol al Casei Majestatii Sale Custodelui Coroanei.
Vineri, 23 Februarie 2018
Dupa un concurs care a tinut in corzi trei mari jucatori ai pietei de comunicare nu doar din romania ci si internationali, Telekom a decis cine a castigat viitorii trei ani Magenta!
Marti, 20 Februarie 2018
Cu afaceri de 750.000 de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent, DWF este o agentie cu capital integral romanesc ce are ca obiectiv cresterea vizibilitatii site-urilor in rezultatele organice Google, prin servicii SEO - Optimizare pentru...
Luni, 12 Februarie 2018
Reteaua promite acum o experienta completa a Jocurilor Olimpice cu noile canale Eurosport 3, 4, 5, la UPC Romania
Marti, 06 Februarie 2018
Demarata pe 15 decembrie 2017, campania de comunicare a brandului din portofoliul Caroli Foods Group se deruleaza inclusiv in prima saptamana a lunii martie 2018 si consta in 3 spoturi TV care invita consumatorii sa-si arate aprecierea fata de persoanele dragi
Joi, 25 Ianuarie 2018
Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: