Rezultatele cautarii dupa : "cum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Noi nu am mai fost la licitatii mari de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie, Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Rate Card si Rebate - Spaga de 25-30%
Marti, 12 Mai 2009
 Cel putin trei agentii de media de pe piata romaneasca practica in publicitatea online, dupa un discount de volum de 50%, rebate-uri intre 25 si 30% si discount de regie de 15-30%. Ce mai ramane?
Bayer Schering Pharma administreaza 4 tablete la Clock Advertising
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Alegeri noi la IAA Romānia
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala Romānia, ce va avea loc īn data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pāna la 21 februarie
Go Home, Mr. Luerzer!
Marti, 08 Septembrie 2009
 Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
Luni, 12 Ianuarie 2015
 “In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Unilever lanseaza in Romania un brand de ingrijire a gospodariei cu o filosofie green. Campania Seventh Generation, cu Mindshare si Image PR
Joi, 22 August 2019
 Campania de comunicare a lansarii noului brand se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.
adplayers Exclusiv: Business-ul Digital nu are viitor in Romania, daca nu scapa de capcana bugetelor de comunicare, Justin Kadima, GM, Republika
Vineri, 08 Martie 2013
 Cu o afacere a companiei interactive care a depasit in 2011, iar in 2012 s-a mentinut in cifra de 1 milion de euro, Justin Kadima, managerul si fondatorul agentiei Republika explica de ce piata serviciilor de profil stagneaza de ani buni incoace, in timp ce furnizorii de media online a crescut spre exemplu de la 20 la 40 de milioane de euro. 
 
Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul
Duminca, 18 Februarie 2007
Titlul explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste”, a mai afirmat Wally Olins, pentru AdPlayers, prezent īn Romānia pentru lansarea editiei īn limba romāna a cartii sale Despre brand (titlul original On Brand), īn traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile sau brandurile care il achizitioneaza
Miercuri, 27 Mai 2020
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de...
AdOr 2007 Exclusiv, Albert Nica (ECD, Ogilvy Group): 'Toata lumea o face si o accepta'
Luni, 21 Mai 2007
Desi este de parere ca nivelul lucrarilor din festival a crescut "Chestia asta cu ghost-ul a devenit institutionalizata, la modul ca probabil toata lumea o face si o accepta", spune Albert Nica, Director de Creatie al Ogilvy Group Romania care, pentru a rezolva problema neparticiparii agentiilor sau cea a dominarii festivalului, crede posibila directia in care a evoluat AdPrint:...
Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis Romānia, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol īsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii īn service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Marius Deak (Green Pixel) despre Internetics: Nu este reprezentat inca digital marketing-ul
Vineri, 19 Noiembrie 2010
 „Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Eva Mendes s-a Ć®ntors pe marele ecran și cu o noua campanie FloeWater!
Joi, 15 Mai 2025
 ,,După cum bine știm, Eva Mendes nu se concentrează doar pe un stil de viață sănătos, ci acordă o atenție deosebită și mediului. Această campanie nu este doar o reclamă, ci un stil de viață, combinația perfectă intre hidratarea conștientă și calitatea excepțională" a declarat Adrienn...
In noiembrie 2021 relatiile sociale sunt prioritare pentru familiile traditionale (47%) si persoanele peste 40 de ani (49%). Barometru Romanii Azi.
Miercuri, 24 Noiembrie 2021
 Potrivit cercetarii Reveal Marketing Research, comparativ cu noiembrie 2020, toate aspectele vietii romanilor s-au imbunatatit vizibil, acestia declarandu-se foarte multumiti cu privire la starea lor de spirit (de la 70% in noiembrie 2020 la 78% in noiembrie 2021), relatia pe care o au cu familia si prietenii (de...
Dunhill Dimensions pe muzica iberica
Vineri, 28 Aprilie 2006
Pe langa organizatorii Dunhill Dimensions de la Grey Worldwide Romania, printre admiratorii evenimentului de muzica iberica live s-au numarat si alte vedete din industria comunicarii cum sunt Corina Barladeanu, Bogdan Manea sau Alexandra Tanjala
Cu experienta de 20 de ani in SRI, de la ofiter Antitero, la prorector al Academiei Nationale de Informatii, prof. univ. dr. Cristian Barna, invitat sa vorbeasca de Intelligence in Business, Marketing & Communication in AdPlayers.
Marti, 23 Noiembrie 2021
Cu o experienta de ofiter activ in cadrul Brigazii Antitero din SRI si de Pro-Rector al Academiei Nationale de Informatii “Mihai Viteazul”, Cristian Barna, Profesor Asociat al Facultatii de Istorie, Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca si al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea...
Decizia este luata de oameni care nu se pricep. Negocierile 'La client'.
Miercuri, 25 Iulie 2012
 De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
« 6 7 8 9 10 »