Branding si targetare in evenimente outdoor de parenting? Experienta Parenting Ads, Social Moms.
Joi, 07 Septembrie 2017

Branding eficient si targetare in evenimentele outdoor? Experienta Parenting Ads, Social Moms. Credit. Parenting Ads.

Social Moms este umbrela sub care Parenting Ads organizeaza evenimente dedicate parintilor. Evenimentele abordeaza teme precum: educatia, nutritia, sanatatea, ingrijire copiilor. Singurul Hub de media din Romania nisat pe piata de parenting, Parenting Ads este specializata in conectarea brandurilor cu cele mai relevante site-uri si blogguri de parenting din Romania: jurnalisti si bloggeri carora le pasa de obiectivele brandurilor clientilor.

Cum a facut Parenting Ads posibil brandingul eficient in cadrul evenimentelor outdoor organizate? Impartaseste din experienta echipei Social Moms, Daniela Dumitrescu.

adplayers. Daniela Dumitrescu, Parenting Ads/Social Moms 

Evenimentele in aer liber sunt un canal aparte de comunicare a mesajului de brand, care pot atinge mase generoase de oameni, insa majoritatea clientilor se feresc de asocierea cu astfel de proiecte din cauza temerilor legate de targetarea eficienta a participantilor.

Cu siguranta ti-ar placea sa te intalnesti cu 1.500-2.000 de potentiali consumatori in offline, care sa-ti vada brandul intr-o alta perspectiva, mai nativa, mai aproape de ei, intr-un mediu relaxat. Dar daca nu sunt cei vizati de tine? Daca sunt pur si simplu niste oameni in afara targetului care vin sa se distreze la un eveniment gratuit in parc?

Experinta noastra, la  Parenting Ads/Social Moms, spune ca atata vreme cat comunicarea evenimentelor se face eficient si targetat, iar activarile sunt gandite fix pentru publicul vizat, cei care vin sa participe la eveniment sunt ei, cei pe care ti-i doresti acolo.

Conferintele Parenting de 2 ani


Social Moms. Credit: Parenting Ads

De mai bine de 2 ani, echipa Social Moms, departamentul de evenimente al Parenting Ads, organizeaza lunar conferinte de parenting. Sarcina, nastere, alaptare, diversificare,  ingrijirea si sanatatea copilului si a mamei, educatie si multe alte teme au fost dezbatute de cei mai relevanti specialisti si ascultate de zeci de mii, chiar sute de mii de parinti, daca ii contorizam si pe cei care urmaresc transmisiile LIVE Social Moms, din cadrul conferintelor. Hoteluri, locuri de joaca, teatre si sali de cinema, toate au fost teren de informare si... joaca pentru acest tip de evenimente.   

Asta pana anul trecut. Din iulie 2016, cu ocazia Zilei Americii si cu sprijinul Metropolitan Life, am organizat primul nostru picnic, cu pentru 250 de familii, in Parcul Herastrau... si am prins gustul. Am invatat, am dezvoltat si anul acesta am organizat „Cel mai mare picnic in picioarele goale”, tot in Parcul Herastrau,  la care au participat peste 800 de familii cu copii intre 0 si 3 ani, toti alesi pe spranceana.

Targetarea specifica si brandingul eficient au fost coordonatele strategiei pentru acest eveniment. Iata cum:

Fii atent la targetarea audientei

Sa spunem ca nu este greu sa strangi la un eveniment outdoor 1600 de persoane. Insa cu certitudine devine complicat cand apare un criteriu important de selectie a acestora: familii cu copii intre 0 si 3 ani. Totul incepe cu targetul pe care il ai in vedere. Pe cine vrei sa aduci la eveniment si cum poti sa te adresezi doar acelui public? Nu se poate fara un plan de media bine conturat in spate care sa acopere canalele urmarite de audienta vizata. Sigur ca e fain si Facebook-ul si poti targeta eficient, dar cati dintre noi oare mergem la evenimentele de care suntem interesati la nivel declarativ pe Facebook?

Gandeste-te la activitati cu adevarat valoroase pentru audienta ta

Bineinteles ca un atelier distractiv de chimie, oricat ar fi de cool, nu produce niciun fel de declick in mintea unui parinte care are un toddler de 2 anisori. Activarile trebuie sa fie custome made pentru clienti si pentru participanti. In primul rand, trebuie sa fie util participantilor, iar apoi sa vorbeasca despre mesajul campaniei pe care o comunicam in acel moment, in cel mai nativ mod. In cazul picnicului organizat de noi anul acesta cu sprijinul unui client producator de mancare pentru bebelusi cu interes in cresterea awarness-ului pe topicul de imunitate si importanta expunerii copiilor la mediul inconjurator, au fost alese acele activari care sa puna in lumina mesajul campaniei clientului. Astfel, au fost alese ateliere precum: atelier de pictat cu piciorusele goale, atelier de gradinarit, baby gym in iarba, muzica si dans in piciorusele goale etc. Mesajul campaniei poate fi astfel transmis prin actiuni concrete si mai putin prin canalele clasice.

Branding, sub ce forma?

Forma brandingului poate fi clasica: baloane, steaguri, brosuri, mostre, insa in acest context ele pot deveni parte din activari. Ca exemplu, atelierul-concurs de schimbat scutece, in care produsele unuia dintre clienti a fost folosit punctual in desfasurarea activarii.

Beneficiul principal pentru client: iesirea din tiparul clasic de advertising

Iesirea din tiparele de comunicare clasice apropie brandul de consumator. Ce poate face brandul pentru tine, in afara de oferta de produse? Brandul iti transmite un mesaj legat de produsul lui, aducandu-te in contextul cel mai relevant pentru obiectivele campaniei insa si pentru tine, consumatorul. Brandul te apropie de alti parinti care au in comun foarte multe lucruri cu tine, iti propune moduri de distractie la care poate nu te-ai fi gandit ca ai fi putut sa le incerci, brandul devine palpabil. Pentru acel moment, ne oprim din a vorbi despre produs si vorbim mai mult despre consumator si nevoile lui, despre felul in care brandul ii poate iesi in intampinare.

Conferintele Parenting Ads. Credit: Parenting Ads

Singurul Hub de media din Romania nisat pe piata de parenting, Parenting Ads ( parentingads.ro ) este specializata in conectarea brandurilor cu cele mai relevante site-uri si blogguri de parenting din Romania: jurnalisti si bloggeri carora le pasa de obiectivele brandurilor clientilor. Abordarea, de cele mai multe ori nativa, conduce nu numai la campanii de succes, ci si la dezvoltarea unor relatii lungi intre mame si branduri.


Mai mult in Interactive, Digital


PUBLICITATE: