Rezultatele cautarii dupa : "credite"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Povesti cu final fericit in cuplu si pentru sistemul de canalizare. Noua campanie Apa Nova pentru folosirea corecta a canalizarii.
Vineri, 07 Iunie 2019
Sub conceptul „Povesti cu final fericit”, Apa Nova aduce in atentia bucurestenilor faptul ca sistemul de canalizare nu functioneaza ca un cos de gunoi, iar deseurile nepermise aruncate in vasul de toaleta sau in sifonul de scurgere afecteaza atat sistemul de canalizare, cat si mediul inconjurator. Campania a...
Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019
O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
OK Center - de la 10 mii, la 20 de mii de persoane interesate de primul centru de educatie financiara
Luni, 28 Ianuarie 2019
 Initiativa OTP Bank Romania si a Fundatiei Dreptul la Educatie de a pune la dispozitia tinerilor si adultilor din Romania un spatiu permanent dedicat activitatilor educationale prin metode de invatare nonformala estima la 10.000 pe an numarul persoanelor interesate
Deloitte: Estimata in 2018 la 3,8 si 4,3 miliarde de euro, piata de fuziuni si achizitii va insuma in 2019 in jur de 100 de tranzactii
Miercuri, 16 Ianuarie 2019
 Piata tranzactiilor cu valori declarate a continuat sa fie dominata in 2018 de investitorii strategici, care au fost implicati in 56% din tranzactii, in timp ce firmele de private equity s-au regasit in 39% din volumul tranzactiilor cu valori declarate.
Ce se intampla cand uitam de sanatate? Campanie Armada pentru TELOM-R de la DVR Pharm
Vineri, 21 Septembrie 2018
 Noua campanie vorbeste despre o realitate a zilelor noastre: si anume, despre faptul ca romanii trec pe planul doi preventia si grija pentru propria sanatate, fiind mai degraba preocupati de sanatatea lor si a celor din jur, doar in momentul in care s-a instalat deja o afectiune.
87% dintre oameni vor o asigurare care sa le faca viata mai usoara.  Metropolitan Life lanseaza #SunaUnPrieten, de MRM Worldwide Romania
Joi, 23 August 2018
Semnata de MRM Worldwide Romania, potrivit autorilor, campania a fost creata pentru promovarea asigurarii de viata "Asa cum vrei tu" – o...
Rexona Halep, la dublu. Simona Halep si Rexona pro-miscare #5000depasipezi . Creatie, Propaganda.
Marti, 07 August 2018
Lorand Balint, artizanul strategiei Propaganda: „Mersul pe jos este cel mai usor de inclus in rutina zilnica si are niste beneficii incredibile pentru corp, minte si sanatate. De aici decizia de a ne focusa pe mersul pe jos si campania #5000depasipezi sustinuta de Simona Halep”
Spotul Friends  TBWA #zidsifacut a ajuns la 1,5 Milioane de vizualizari in doua luni dupa lansare
Marti, 31 Iulie 2018
 Un videoclip de 2 minute si jumatate pe o coloana sonora hip-hop, dar cu versuri si rime din jargonul meseriasilor. «Glet Rich or Die Tryin’ #zidsifacut» a devenit rapid viral, adunand 1,5 milioane de vizualizari pe Facebook si YouTube la mai putin de doua luni de la lansare.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Garanti Bank revizuieste prognoza de crestere la 4.4%, de la estimarea de 4% la inceputul anului.
Joi, 17 Mai 2018
 Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice banci de pe piata locala, revizuieste prognoza privind cresterea economica la 4.4%, de la estimarea de 4% previzionata de banca la inceputul anului.
Peste 200.000 solduri de cont, sume sau rulaj, date de Robotul BT Livia pe Facebook Messenger si Skype
Luni, 12 Martie 2018
 Livia de la BT® ofera informatii despre IBAN-ul si soldul conturilor curente in lei, euro sau dolari; sumele de plata aferente cardurilor de credit; numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR; detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul...
Garanti Bank sustine modernizarea transportului feroviar cu un nou credit de peste 3 milioane euro acordat companiei Softronic
Joi, 25 Ianuarie 2018
 Cu o valoare de 14 milioane de lei, creditul este destinat finantarii Hyperion 3 - cel mai modern mijloc de transport feroviar din Romania, potrivit companiei
Numarul 2 in lume, asiguratorul de credite Atradius intra in Romania pe o piata de 24 de mln. euro
Joi, 16 Noiembrie 2017
 Pe o piata romaneasca a asigurarilor de credit care se ridica la aproximativ 24 de milioane de euro, cu o rata medie de crestere de 10% pe an, Atradius isi propune sa asigure asistenta la un inalt grad de expertiza, atat companiilor romanesti, cat si clientilor internationali prezenti in Romania.
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Marti, 31 Octombrie 2017
 Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
Promotia de vara Activia dezvoltata de Danone cu Geometry Global, MEC Romania si Image PR
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Dorna aduce #NaturaUndeNuTeAstepti cu MRM, McCann Bucharest, McCann PR si UM
Miercuri, 28 Iunie 2017
 Potrivit autorilor, noua campanie este comunicata printr-o serie de activari surprinzatoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital si PR. 
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
« 1 2 3 4 5 »