Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania
Joi, 02 Mai 2019

 

Credit: Battle of Thrones. Original branded content de MediaCom Romania pentru HBO Romania

O productie originala de continut dezvoltata de MediaCom Beyond Advertising (MBA), dedicata serialului Games of Thrones - Confruntarea Battle of Thrones, surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand premiera sezonului final GOT si a cumulat, 100% organic, peste 280 000 de vizualizari in 7 zile de la publicare si peste 1000 de comentarii.

AdPlayers. info

MediaCom Beyond Advertising (MBA) a dezvoltat, pentru HBO Romania, Battle of Thrones - o productie originala de continut dedicata serialului Games of Thrones.

Potrivit responsabililor de comunicare ai agentiei, serialul pentru care a fost declarata, neoficial, o zi de sarbatoare, la nivel mondial, a inspirat echipa MBA, divizia de content a agentiei MediaCom, sa dezvolte un proiect de branded content pentru HBO Romania, unul dintre clientii agentiei de media.

Battle of Thrones este conceptul original care a transformat sabiile in cuvinte si scena de rap battle intr-un camp de lupta, unde cei mai grei MC din rap-ul romanesc si-au incrucisat talentele si rimele.

Macanache, OmuGnom, Motanu, Bonel, Phunk B, Breloc, Oliniutza si Krem au raspuns provocarii MediaCom si HBO, alaturi de invitati surpriza, fiecare MC reprezentand o Casa din GOT. Naratorul Battle of Thrones este Vlad Dobrescu, iar Lordul beat-urilor este DJ Dox.

Confruntarea surprinsa in patru episoade video, incluzand semifinala si finala, a fost difuzata in perioada 13-21 aprilie, anticipand premiera sezonului final GOT. Mini-seria a cumulat, 100% organic, peste 280 000 de vizualizari in 7 zile de la publicare si peste 1000 de comentarii, reflectand feedback-ul pozitiv asupra productiei, atat din partea comunitatii de fani hip hop, cat si a fanilor GOT.

Audiente noi pentru Game of Thrones si pentru platforma de video on demand, HBO GO

Potrivit autorilor proiectului, obiectivul de comunicare a fost atingerea unei audiente noi pentru Game of Thrones si pentru platforma de video on demand, HBO GO. Serialul are deja un fanbase solid si in Romania, insa, abordarea strategica a vizat o comunitate tanara si cu potential mare de conversie pentru HBO GO. 

„Știam ca fanii Game of Thrones vor fi prezenti pe HBO si pe HBO GO pentru a urmari in continuare povestea personajelor iconice si a confruntarii cu Regatul de Gheata. Provocarea noastra a fost sa ii aducem in fata ecranelor de diverse dimensiuni si pe cei neconvinsi pana acum“, spune Irina Petrovici, Content Lead / MediaCom MBA.

Battle of Thrones este un proiect dezvoltat si coordonat de MediaCom Beyond Advertising (MBA), divizia de content a MediaCom Romania, in parteneriat cu studioul de productie Workhorse pentru HBO Romania si distribuit pe canalul PORC TV, locul ideal de intalnire a comunitatii de fani ai rapului.

 

Dupa prima runda, care a ajuns in top 40 trending videos in YouTube-ul romanesc, pe 19 aprilie au fost publicate semifinalele celui mai dur battle din Westerosul hip hopului romanesc, iar duminica, cu cateva  ore inainte de premiera noului episod Game Of Thrones, publicul a avut ocazia sa afle cine este castigatorul Battle of Thrones.

 

Celelalte patru runde ale confruntarii Battle of Thrones pot fi urmarite pe Youtube, mai jos:

https://www.youtube.com/watch?v=P-pglEVaGF0

https://www.youtube.com/watch?v=xxEKwhFLY7o

https://www.youtube.com/watch?v=OHTJLdIcJnM

https://www.youtube.com/watch?v=USFne97Rfu0

MBA (MediaCom Beyond Advertising) este departamentul de content al Mediacom Romania, specializat in strategie si dezvoltare de continut original si optimizare de continut existent, influencer marketing si marketing experiential. Alaturi de Ogilvy Group Romania, MediaCom este parte din Grupul WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume.

MediaCom sustine cresterea brandurilor prin media. Compania dezvolta strategii de comunicare ce au ca obiectiv construirea brandurilor si cresterea vanzarilor printr-o abordare proprie, Systems Thinking, ce combina creativitatea cu analiza datelor si tehnologia.

Battle of Thrones, Credite

Echipa implicata in proiect:

HBO Romania: Magda Lisca, Marketing Coordinator

Content strategy: Irina Petrovici, Content Lead, MediaCom/MBA

Producator si regizor: Florin Ivan, Workhorse

DOP: Dan Petru, Workhorse

Distributie si amplificare: PORC

3D Artwork: Marius Goleanu

Visuals: Aural Eye

Mai mult in Conturi, PR, Branded Content


PUBLICITATE: