61% dintre tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati de viitorul loc de munca si cariera. Telekom lanseaza Futureproof pentru sprijin.
Joi, 20 Mai 2021

 

Credit: Telekom / Futureproof

Proiectul Futureproof este o platforma de sprijin (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care isi propune sa inspire si sa sustina tinerii din Generatia Z in a identifica oportunitati viitoare de cariera si a descoperi abilitati pe care nu le-au valorificat pana in acest moment. Cercetarile efectuate de Telekom releva faptul ca tinerii din Generatia Z sunt ingrijorati cu privire la perspectivele lor viitoare, peste 54% dintre acestia fiind nesiguri in privinta viitoarei lor cariere.

AdPlayers. info

In Europa, mai mult de 1 din 2 tineri din Generatia Z este ingrijorat pentru viitorul sau, care a fost influentat puternic de pandemia de Coronavirus. Proiectul Futureproof, lansat in 10 tari ale Grupului Deutsche Telekom, printre care si Romania, isi propune sa sustina Generatia Z si sa valorifice puterea instrumentelor digitale pentru a ajuta generatia viitoare in drumul catre un viitor de succes, anunta compania.

Futureproof este o platforma de sprijin care a fost dezvoltata pentru a demonstra potentialul urias al Generatiei Z si pentru a-i inspira pe tineri sa identifice oportunitati pentru viitoarele cariere, dar si sa descopere abilitati pe care ei nu le-au valorificat inca.



Proiectul a fost dezvoltat in parteneriat cu personalitati din randul Generatiei Z, dar si cu un grup de experti in HR. Acesta are drept scop conectarea utilizatorilor si oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspirationale si instrumente pentru descoperirea abilitatilor necesare in conturarea viitoarei cariere. Proiectul este sustinut de Billie Eilish, castigatoarea a sapte premii GRAMMY.

„Viitorul pare nesigur”, spune Billie Eilish, „dar sunt intotdeauna inspirata de ceea ce generatia noastra este capabila sa realizeze in fata provocarilor”.

Intr-o lume post-pandemica, generatia urmatoare se confrunta cu multe incertitudini: de natura culturala, sociala si economica. Cercetarile* lansate de Telekom arata ca, in Europa, 61% dintre respondenti (tineri din Generatia Z) sunt ingrijorati de viitorul lor loc de munca si de perspectivele de cariera.

54% nu sunt siguri ce tipuri de cariere vor exista in viitor, 43% dintre ei spunand ca nu sunt siguri daca au calitatile necesare pentru a reusi in cariera. Cea mai recenta cercetare a fost efectuata in aprilie 2021 de Kantar, München, in numele Deutsche Telekom. A fost intervievat un esantion de 4.000 de tineri cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani.

,,Ne dorim sa venim in ajutorul Generatiei Z cu instrumente digitale care sa ii ajute pe tineri sa identifice oportunitati de dezvoltare profesionala " Andreas Elsner, Telekom Romania.

 

 

 

"Telekom Romania a fost intotdeauna alaturi de tineri si a sustinut, prin intermediul initiativelor, programelor si parteneriatelor sale strategice, dezvoltarea tinerei generatii de profesionisti. In contextul actual, mai mult ca oricand, ne dorim sa venim in ajutorul Generatiei Z cu instrumente digitale care sa ii ajute pe tineri sa identifice oportunitati de dezvoltare profesionala si sa isi transforme pasiunile si abilitatile individuale in atuuri pentru viitor," afirma Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania.

 

"Gen Z paseste intr-o piata a muncii care a fost si va continua sa fie schimbata fundamental atat din cauza pandemiei COVID-19, cat si datorita transformarii si inovatiilor digitale." explica Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. „Consideram ca este responsabilitatea noastra, a tuturor, sa ii ajutam sa profite de oportunitatile pe care le intalnesc si sa invinga provocarile cu care se confrunta. Vrem sa le aratam ca daca au o pasiune, cu siguranta au un viitor.”

Futureproof - instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) 

In centrul Proiectului Futureproof se afla un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajuta Generatia Z sa inteleaga mai bine abilitatile si modul in care acestea sunt conectate la oportunitatile viitoare de cariera. Platforma foloseste modelul RIASEC (personalitate vocationala) pentru a-i inspira pe tinerii utilizatori sa identifice oportunitati viitoare pentru cariera lor.

Instrumentul ii ajuta pe tineri sa inteleaga cum pasiunile, abilitatile, talentele si personalitatea lor contribuie fundamental la formarea lor profesionala si in alegerea celei mai bune modalitati de a folosi aceste atribute personale in carierele lor viitoare. Spre deosebire de serviciile existente, instrumentul Futureproof prezinta o perspectiva unica asupra Generatiei Z, identificand tendintele si schimbarile importante din piata muncii si oferind noi perspective printr-o experienta personalizata si construita dupa principiile gamificarii.

Alaturi de acest instrument, hub-ul online al Proiectului Futureproof pune la dispozitia tinerilor resurse utile create de expertii Deutsche Telekom, dintre care mentionam: informatii si sfaturi despre cum sa construim un CV, cum sa ne pregatim pentru un interviu de angajare sau cum sa ne consolidam prezenta in social media. Fiind cel mai valoros brand de telecomunicatii din Europa, Deutsche Telekom este dedicat sustinerii tinerilor prin intermediul unei game variate de initiative precum programe de invatamant dual dedicate studentilor si tinerilor care fac primii pasi in cariera, resurse privind dezvoltarea lor profesionala si oportunitatile de angajare, programe adaptate tinerilor si regiunilor si mediilor din care acestia provin.

Deutsche Telekom lanseaza o campanie internationala dedicata Generatiei Z si un scurtmetraj optimist care invita tinerii sa aleaga utopia in locul distopiei si sa aiba incredere ca pasiunea lor poate fi monetizata. Creat de Saatchi & Saatchi, Londra, filmul transmite un mesaj optimist si evidentiaza oportunitatile de cariera care vor evolua in mod natural din pasiunile actuale ale acestei generatii.

Actiunea filmului are loc in 2021 unde protagonistii, un grup de tineri, pot vedea fragmente din viitor si reusesc, astfel, sa obtina o perspectiva asupra modului in care ei (si lumea din jurul lor) s-au schimbat ca o consecinta a faptului ca si-au urmat pasiunile. Regizat de Rollo Jackson, scurtmetrajul creeaza o lume fictiva plina de speranta si deschisa tuturor posibilitatilor. Superstarul Billie Eilish apare ca personaj episodic in acest scurtmetraj, a carui coloana sonora o si semneaza, cu melodia „My Future”. Campania se va derula pe diverse canale de social media, printre care Instagram, YouTube, Snapchat, TikTok si Spotify.

In 2020, Telekom a colaborat cu Billie Eilish pentru a aduce in lumina reflectoarelor puterea si potentialul conectivitatii si tehnologiei care se afla in mainile tinerilor. Acum, mai mult ca oricand, Telekom doreste sa se asigure ca tinerii au access si constribuie in mod egal la viata sociala, economica si culturala. Proiectul Futureproof reprezinta pasul urmator al misiunii Telekom prin care sprijina aceasta generatie si viitorul ei profesional.

Mai multe informatii despre proiectsunt disponibile pe pagina: www.telekom.com/projectfutureproof

Platforma online Futureproof dedicata tinerilor este disponibila pe pagina: futurefeed.telekom.com/ro-RO

Video-ul campaniei poate fi vizionat pe youtube, pe pagina: https://youtu.be/NlHcgih86GI

*Cercetarea Future Proof a fost efectuata in aprilie 2021 de Kantar, München, in numele Deutsche Telekom. A fost intervievat un esantion de 4.000 de tineri cu varste cuprinse intre 16 si 26 de ani.

Credite Campanie Telekom Futureproof:

Creatie: Saatchi & Saatchi, London

Digital Partner – Tool concept & realizare: Publicis Sapient, Germany

Productie Video: Somesuch (LA Shoot: Somesuch LA, Kiev Shoot: Radioaktive Film)

Director: Rollo Jackson

Muzica: „My Future” by Billie Eilish & Finneas Baird O'Connell

Lead Media Agency: Mindshare, Germany

Additional Media Agencies: emetriq (Germany), Pulse Advertising (Germany), esome (Germany)

PR: Proud Robinson + Partners

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: