Rezultatele cautarii dupa : "credite"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Octombrie 2014
Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Miercuri, 19 Iunie 2013
Implementata prima data in Romania pentru organizatia Samusocial de Saatchi & Saatchi Romania dupa o idee Saatchi &Saatchi Berlin, campania "Zilele Sperantei"/ "Days of Hope" in care oameni fara adapost au prezentat jurnalele meteo a facut valuri in Germania, Elvetia, Rusia, Polonia si Serbia
Marti, 18 Iunie 2013
Biblioteca Digitala Vodafone a luat un Bronz la Direct (Bronze Lion) si Argint la Promo & Activation (Silver Lion). Botan a fost bucuros de shortlist-ul Gandul (GMP), dar suprins ca nu a luat si un Leu.
Luni, 13 Mai 2013
Comunicarea este declinata atat in print cat si spot TV. In afara costurilor de creatie si productie, din informatiile adplayers numai business-ul anual de agentie se ridica la un volum de 50-100.000 de euro.
Vineri, 06 Aprilie 2012
“Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”
Marti, 15 Februarie 2011
Lider de piata in Germania in trade marketing si promotii, Combera gmbh fi prezenta in actionariatul business unit-ului local Combera Marketing Halle (Combera gmbh 79%, Tic Nica 21%), ce va detine participatii in companii romanesti active in patru zone ale serviciilor de marketing si comunicare
Marti, 09 Noiembrie 2010
Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
Luni, 13 Septembrie 2010
Infiintata in 1998, compania de produse promotionale ATIP Design a incheiat 2009 cu o cifra de afaceri de 620.000 EUR, cu 100.000 eur mai putin decat in 2008. De la 2010, Marius Buiculescu, managerul ATIP a afirmat pentru AdPlayers ca vrea sa depaseasca anul precedent.
Vineri, 11 Decembrie 2009
Campania doneaza comunitatii echivalentul discounturilor oferite clientilor BCR in perioada 7 -21 decembrie
Luni, 04 Mai 2009
Din pozitia de Director de Marketing si Achizitii al grupului Altex Romania, Cristian Moanta va coordona diviziile de Marketing – Comunicare si Achizitii pentru toate companiile grupului.
Marti, 10 Martie 2009
Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si...
Luni, 03 Noiembrie 2008
Compania lucra cu agentia MediaVest, parte a Starcom Media Vest Group, la care se adauga Spoon Media, United Media Services si Poster Publicity pentru serviciile de planning si buying outdoor
Joi, 22 Mai 2008
"GMP este singura agentie care primeste premiul, si cred ca trebuie sa fie agentia GMP in numele tuturor celor care au lucrat la aceasta campanie".
Joi, 10 Aprilie 2008
Cele mai recente campanii au fost realizate pentru Creditele Imobiliare, Card Avantaj si Depozite la termen
Luni, 26 Noiembrie 2007
"30,000 de exemplare tiparite si distribuite, promovare pe principalele canalele media, audienta de 312,000 cititori pe editie sunt atuuri ce vor pozitiona aceasta editie printre cele mai bine vandute editii ale National Geographic Romania”, Cezar Burlan, Director Vanzari Publicitate la Sanoma Hearst Romania
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
Marti, 14 August 2007
Banca Comerciala Româna a semnat un parteneriat exclusiv cu CreditEXPO 2007, primul târg de credite din România, anunta organizatorii evenimentului care va avea loc în perioada 21 – 23 septembrie 2007, la World Trade Plaza Bucuresti
Vineri, 04 Mai 2007
Infiintata de catre 3 parteneri in 2002 ca agentie de BTL, dupa cum a afirmat, pentru AdPlayers, Laura Kungl (foto) - Managing Partner la Clock Advertising, compania de comunicare s-a dezvoltat ulterior ca agentie full-service si are in prezent 65 angajati si o cifra de afaceri de 1,3 Mil. EUR
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: