Libra Bank a ales Friends Advertising
Miercuri, 19 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Libra Bank a ales Friends Advertising ca partener de comunicare, in urma unei licitatii finalizate in luna august, a afirmat, pentru AdPlayers, Sorin Tranca (foto) - Managing Partner si Creative Director al agentiei de publicitate.

Potrivit lui Tranca, agentia a castigat serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank. Potrivit agentiei, propunerile de strategie si creatie au fost factorul decisiv care au desemnat agentia castigatoare a pitch-ului, la care au mai participat alte 2 agentii.

Prima campanie semnata de Friends, care se va derula pe print si outdoor, se refera la 5 profesii liberale. Libra Bank si-a orientat eforturile si portofoliul catre deservirea profesiilor liberale din domeniile medical, juridic, contabilitate / audit, farmacisti, arhitecti, precum si cel al IMM-urilor.

Principalul scop al noii campanii va fi promovarea unei imagini care sa reflecte obiectivele de extindere si catre alte segmente de profesii liberale, dar si catre IMM-uri, segmente de clienti ce au ca element comun spiritul antreprenorial.

Potrivit lui Sorin Tranca, Friends Advertising va furniza un concept creativ declinabil pe diferite produse pentru liberi profesionisti si IMM-uri, dar si pentru produsele de retail (carduri, credite de nevoi personale, depozite si Internet banking).

Conform reprezentantilor sai, Libra Bank isi declara deschis interesul pentru investitii in noi tehnologii, in sensul dezvoltarii unor canale alternative de distributie si are in vedere dezvoltarea unei platforme performante de e-banking, care va permite clientilor persoane fizice un acces rapid si facil, prin Internet, la produsele bancii.

Oficialilor de comunicare spun ca Libra Bank isi propune sa-si atinga obiectivele atat pe cale directa, cat si prin dezvoltarea unor canale de comunicare noi, virtuale, cu focus deosebit pe new media.

Tranca a mai afirmat pentru AdPlayers ca, dupa aceasta comunicare urmeaza ca agentia sa treaca la un proces de improspatare a literaturii corporate a Libra Bank.

AdPlayers.ro/File

Libra Bank este membra a grupului american de investitii New Century Holdings (NCH), prezent pe piata romaneasca inca din 1993. Unul dintre cei mai importanti investitori straini din Romania, NCH are investitii de peste 3 miliarde de dolari in Europa Centrala si de Est, din care peste 300 milioane de dolari au fost investiti in Romania.

Friends Advertising a fost infiintata in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca, prima echipa stabila din Romania, cu o experienta de lucru in aceasta formula de aproape 10 ani. Nascuta sub semnul unor seniori in publicitate, Friends si-a intarit in timp aceasta pozitionare.

Friends s-a afiliat recent la IMSG, reteaua internationala care activeaza pe piete emergente, si care isi propune ca pana la sfarsitul lui 2009 sa fie unul dintre primele 10 grupuri de marketing si comunicare din lume.

In ultimii 2 ani Friends a deservit in jur de 25 clienti, printre care se numara Unilever (Sunsilk,Dero, Omo, Dove, Rexona, Delikat – dar si proiecte de Trade Marketing), Canon Photo- Video CEE (cont regional), TINA R, Medrom, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, ITV Rusia.


PUBLICITATE: