Rezultatele cautarii dupa : "copywriteri"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 05 Martie 2021
											
											 Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru...
										Joi, 02 Aprilie 2020
											
											 Distantarea sociala previne raspandirea virusului COVID-19, dar favorizeaza, in acelasi timp, perpetuarea unui virus la fel de perfid in casele romanilor - violenta domestica. Asociatia ANAIS lanseaza campania #IzoleazaViolenta, semnata de Cheil | Centrade
										Joi, 18 Octombrie 2018
											
											 Cea mai relevanta conferinta de content marketing din Romania, potrivit organizatorilor, WeContent reuneste speakeri de top din tara si din Regatul Unit si va avea loc pe 1 noiembrie 2018, la Movieplex din cadrul Plaza Mall
										Luni, 06 Noiembrie 2017
											
											Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
										Vineri, 11 August 2017
											
											Impressum Communication spune despre omul de comunicare virtual Priana, ca aceasta este prima interfata digitala a unei companii de PR
										Vineri, 06 Februarie 2015
											
											 Evenimentul de la Bucuresti estimeaza peste 150 de participanti, deopotriva specialisti si interesati.
Joi, 12 Iunie 2014
											
											Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
										Miercuri, 07 Septembrie 2011
											
											Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR
Miercuri, 18 Martie 2009
											
											Reprezentand un procent de aproximativ 20% din echipa agentiei, cei care au vrut mai multe lamuriri din partea managementului companiei au fost informati luni dimineata (16 martie) ca au...
										Marti, 28 Octombrie 2008
											
											Noua campanie de la Next TV se desfasoara in perioda 24 octombrie- 16 noiembrie
Sambata, 11 Octombrie 2008
											
											Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett  
Luni, 16 Iunie 2008
											
											Cinematografele The Light vor fi gazduite in aceasta toamna in Liberty Center (Bucuresti) si Tiago Mall (Oradea). Miercuri, 19 Martie 2008
											
											Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
										Vineri, 12 Octombrie 2007
											
											Creatia mai atrage doi copywriteri: Roxana Raileanu si Alina Covalcic
										Vineri, 07 Septembrie 2007
											
											Pe langa campania media, 50 de copaci din Bucuresti sunt, la propriu, indoliati, in memoria celor 32 de milioane de copaci ce cad prada anual defrisarilor abuzive
										Joi, 26 Aprilie 2007
											
											Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
										Miercuri, 07 Februarie 2007
											
											Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
										Miercuri, 06 Decembrie 2006
											
											Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori 
										Marti, 28 Noiembrie 2006
											
											Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare",  o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
										Miercuri, 22 Noiembrie 2006
											
											Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















