Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)
Vineri, 05 Martie 2021

 

Credit. Ogilvy Romania

Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru etica in publicitate) si co-organizator al EFFIE Awards. Adaptarea campaniei este realizata de Ogilvy Social Lab Brussels.

AdPlayers. info

Belgia adopta o campanie de responsabilitate Ogilvy Romania. “Dincolo de cifre sunt oameni” este preluata de Asociatia Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC).

Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy Romania, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de sustinere a comunitatilor creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plata. Din aceasta luna, campania este preluata de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru etica in publicitate) si co-organizator al EFFIE Awards. Adaptarea campaniei este realizata de Ogilvy Social Lab Brussels.

Dincolo de provocarile imense ale anului trecut si de schimbarile subite care ne-au testat limitele adaptabilitatii, anul trecut a fost despre solidaritate. Despre mai putin individualism si mai multa atentie la cei din jur, atat la nivel personal, cat si la nivel de business. Companiile s-au mobilizat si au incercat sa faca front comun pentru a sustine diverse cauze si comunitati vulnerabile.

In contextul generat de pandemie, comunitatile creative au fost puternic afectate si au avut nevoie, mai mult ca niciodata, sa fie sprijinite si incurajate sa mearga mai departe cu incredere.  Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri si producatori, oamenii care stau in spatele oricarei campanii de succes, sunt partenerii pentru care plata la timp a facturilor are o si mai mare greutate, data fiind natura meseriei lor.

Raspunzand provocarii UAPR, Ogilvy Romania a lansat prima conversatie publica de sustinere a comunitatilor creative locale, atragand atentia asupra uneia dintre cele mai sensibile probleme cu care se confrunta acestea: neplata la timp a facturilor. Tema ramane una de actualitate si in acest an, drept dovada preluarea acesteia de catre ACC Belgia.

"In aceste vremuri dificile pentru industriile creative asistam la un mare val de solidaritate, chiar si in randul asociatiilor din Uniunea Europeana. Am fost foarte bucurosi sa preluam campania privind respectarea termenelor de plata, creata de Ogilvy Romania, si sa obtinem sprijinul Uniunii Belgiene a Agentiilor de Publicitate pentru a atrage atentia asupra acestui subiect atat de sensibil" - Johan Vandepoel, CEO ACC Belgia 

“Cand am lansat campania, am gandit-o ca pe un act de solidaritate la care sa participe cat mai multi dintre colegii din industriile conexe. Nu credem ca lucrurile se schimba peste noapte, ci prin perseverenta si puterea exemplului” spune Manuela Necula, CEO Ogilvy Romania.

,,Suntem onorati ca cei de la ACC Belgia sprijina aceasta conversatie care depaseste granitele unei tari si care, iata, isi gaseste ecou si in alte culturi. De asemenea, le multumim colegilor de la Ogilvy Social Lab pentru adaptare, precum si tuturor celor care s-au alaturat campaniei, aici, in Romania".





Credit. ACC Belgium / facebook

Mai mult despre Ogilvy Romania

Ogilvy Group Romania, parte din reteaua internationala Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piata locala, Ogilvy creeaza platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a raspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor, oferind urmatoarele arii de expertiza: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence si digital transformation.

Portofoliul de clienti cuprinde atat business-uri locale, cat si branduri internationale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo si multe alte branduri de renume.

Mai mult in Campanii, Responsabilitate Sociala, CSR


PUBLICITATE: