"Vino frate" la "Grupul de Esenta Tare"
Marti, 28 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma )

Vino frate la Grupul de Esenta TareStejar activeaza “Grupul de Esenta Tare”, numele proiectului sub al carui slogan Vino Frate!" agentia Brands&Bears deruleaza pentru berea de la URSUS Breweries o campanie de activare a grupului acelor bautori de bere format din barbati cu tarie de caracter”.

Reprezentantii Brands & Bears sustin ca invitatia în Grupul de Esenta Tare se va face în IKA si în HoReCa dar si pe strada, în locuri publice. Promoterii împart leaflet-ul manifest, pin-uri de recunoastere si îi învata pe consumatori salutul Stejar.

Potrivit agentiei, înainte de orice altceva, „Grupul de Esenta Tare induce consumatorilor berii Stejar o anume atitudine, fiindca regulile de eticheta ale acestui grup îi fac sa rezoneze doar pe barbatii adevarati, barbatii de esenta tare”.

Autorii spun ca sloganul  - Vino frate! este „unul direct, hotarât, pe limba consumatorului nostru, o chemare în lumea barbatilor, într-un fel exclusiv barbatesc”. Un alt instrument de comunicare este leafletul manifest, un set de reguli de eticheta despre ce si cum face un barbat de esenta tare sau, „altfel spus, când bei o bere Stejar, sa o bei cum trebuie, ca un barbat adevarat”.

“Si pentru ca orice grup care se respecta are un însemn propriu, am propus Pin-ul de recunoastere, un semn discret, doar pentru cunoscatori, pentru cei care merita”, mai spun autorii, care nu uita sa aminteasca si de Salutul Stejar, „Un gest suprem ce apartine în exclusivitate berii Stejar si care este un gest de recunoastere a barbatilor membri ai Grupului de Esenta Tare”.

Mihai Bonca, Brand Manager – Stejar sustine ca “Stejar este o marca de esenta tare si îsi propune sa aiba initiative puternice si de impact”. Prin activare, dorim sa ajungem în relatie directa cu consumatorul, sa îl expunem marcii Stejar prin experimentarea dimensiunii masculine, puternice”, adauga el.

AdPlayersFile

Vino frate la Grupul de Esenta TareAutorii Stejar, Grupul de Esenta Tare (membrii-fondatori)

Advertiser: URSUS Breweries

Brand: Stejar

Mihai Barsan - Senior Brand Manger

Mihai Bonca - Brand Manager

Victor Armaselu – Key Account Manager si

Valentin Vernea – On Trade Channel Manager

Agentie: Brands&Bears

Emanuel Grigorcea - Client Service Director

Cristian Bencze - BTL Manager,

Adrian Popescu - Account Executive

Cristina Lambru - Director de Creatie,

Adina Stanescu si Andrei Nicolescu - Copywriteri,

Andrei Galeata - Art Director,

URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata româneasca. Compania detine în acest moment 4 fabrici de bere si peste 1.300 de angajati. URSUS Breweries îsi desfasoara activitatea în Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari. Marcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.


PUBLICITATE: