Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Martie 2007
BrandTailors a finalizat īn luna februarie 2007 re-brandingul pentru Wiesana, proces de schimbare care a durat, potrivit companiei, mai mult de un an de zile, si care vine cu īndemnul "bucurati-va de gust!"
Luni, 05 Martie 2007
Media Insight a fost desemnata cāstigatoarea contului de media al companiei suedeze Ikea pentru Romania īn urma unei licitatii locale, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media, contul de creatie fiind īn portofoliul Ogilvy&Mather
Vineri, 02 Martie 2007
Wim Vermeulen(foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE este de parere ca brand-urile aloca īn ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce īn ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, īn primul trimestru al anului 2007, Finansbank Romānia īsi va schimba numele īn Credit Europe Bank Romānia, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de relatii publice are trei oameni noi de PR: Ruxandra Vasilescu (21) / PR Executive, Oana Bulexa (26) si Alexandru Filip (25) - Consultanti PR.
Miercuri, 21 Februarie 2007
Noua tehnologie Fresh System este utilizata de Saatchi & Saatchi pentru noul spot TV Elite Selected, care vine īn continuarea creatiei precedente intitulata Universul
Vineri, 16 Februarie 2007
"Īn cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si pāna azi, am cāstigat īncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati īn derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR īnfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
Miercuri, 14 Februarie 2007
Sefa Magnetique Marketing si Splendid Media Interactive - Eveline Fabritius, a declarat pentru AdPlayers ca are ca obiectiv 30.000 EUR pe menreport.ro, lunar, (360.000 EUR pe an, n.r.), si īsi doreste ca cel mai recent site, aflat acum īn teste, sa aiba un continut "elegant chiar si la pornography"
Vineri, 09 Februarie 2007
Potrivit The Practice, agentia de relatii publice a fost selectata īn urma unor cereri de oferta pe care SAP Romānia le-a facut anul trecut catre mai multe agentii de PR
Miercuri, 07 Februarie 2007
Oficialii Propaganda spun ca relansarea Napolact semneaza prima provocare majora de branding a agentiei de publicitate, procesul fiind continuat cu o campanie locala de anuntare a noilor ambalaje (POSM-uri, presa, tranzit) si un spot-ul TV de imaginesub sloganul "Ca odinioara "
Miercuri, 07 Februarie 2007
Sub sloganul Totul īncepe de la un vin bun, Violet si Vincon Vrancea au lansat luni, 5 februarie 2007, campania TV al noului brand 7 Pacate
Luni, 05 Februarie 2007
Violet si Vincon Vrancea au lansat din 1 februarie 2007, cel de-al treilea spot TV din seria Beciul Domnesc un caracter aparte, intitulat sugestiv Ceilalti, spune agentia, campania fiind derulata de agentia ZenithMedia pe Pro TV, Prima TV, B1 TV, Realitatea TV, TV Sport, Antena 3, TVR 1, TVR 2.
Luni, 29 Ianuarie 2007
Sub sloganul "Īi ajuta pe cei mici", noua campania de rebranding vizeaza, conform agentiei conduse de Remus Frunza (foto), construirea unei identitati noi pentru brandul Ascovit
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Primul val al campaniei de relansare pentru Gallina Blanca pe piata romāneasca s-a desfasurat īn perioada octombrie noiembrie 2006 si a fost coordonat de o echipa a agentiei formata din Ileana Tomescu (foto) - sefa agentiei, Crina Bibicu si Ana Maria Negulescu
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Īntr-o frenezie a expertilor imobiliari care dau valoare Castelului Bran, Aneta Bogdan, Chartered Marketer, MBA, Managing Partner Brandient companie care a realizat de curānd TopBrands pentru BusinessWeek Romānia vorbeste, pentru AdPlayers, despre un "brand property" al romānilor care genereaza business interesant mai mult pentru afaceristii din lumea īntreaga decāt pentru noi, dar a carui...
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas īl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), RocknRoll (BTL) si MediaCom Romānia (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, īntretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Marti, 05 Decembrie 2006
Titlu international din portofoliul Sanoma Hearst prezent si īn Olanda, Cehia, Ungaria, Croatia, Serbia si Bulgaria, saptamānalul Story Romania s-a relansat printr-o "aliniere la cel mai īntalnit format dintre cele existente īn acest moment" - Story din Croatia, Serbia si Bulgaria
Vineri, 01 Decembrie 2006
Campania de lansare a brandului Dorato vinul spumant din portofoliul Zarea - poarta semnatura agentiei McCann Erickson si este desfasurata īncepānd din aceasta perioada pe īntreg parcursul anului 2007, incluzānd spotul TV Plānsul, print si POSM-ri, precum si o componenta de PR
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot īsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, īntr-o lume magica īn lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, īnsufletit de pasiunea pentru ciocolata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: