(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Brand-urile aloca īn ultimul timp bugete importante publicitatii neconventionale, consumatorii fiind din ce īn ce mai interesati de publicitatea participativa, comparativ cu cea pasiva, este de parere Wim Vermeulen (foto), Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group CEE, prezent la un eveniment despre noile medii de comunicare si interactivitate īn domeniul marketingului si internetului.
Vermeulen crede ca, īn aceste conditii, brandurile nu pot ramāne indiferente la schimbarile majore īn comportamentul consumatorului, datorita gradului de selectivitate deosebit de puternic pe care acesta il afiseaza īn raport cu brandurile prezente īn piata.
Wim Vermeulen a mai prezentat participantilor la eveniment studii de caz internationale din domeniul marketingului digital, atragānd atentia asupra realitatilor virtuale social networking, blogging, aparitia Web 3.0 - īn conditiile īn care abia s-a facut cunoscuta pe piata forma Web 2.0, toate acestea reprezentānd urmatorul pas īn evolutia Internetului.
Moderat de Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyOne si OgilvyAction Romania workshop-ul Ogilvy Digital Realities din cadrul aceluiasi eveniment s-a īncheiat cu prezentarea lui Adrian Alexandrescu, One to One Communication Director, Ogilvy One Romania, care a vorbit īn deschidere despre Clubul Dove, un exemplu al modului in care internetul poate fi combinat cu mecanici clasice de BTL, pentru a forma un instrument de loializare a consumatorilor si de dialog atāt din partea brandului catre consumatori, dar mai ales din partea consumatorilor catre brand.
Īn incheierea workshopului Digital Realities, un studiu de caz Sensiblu prezentat de Adrian Alexandrescu a vorbit despre prima campanie romāneasca ce a integrat marketingului de proximitate prin bluetooth internetul si OOH-ul traditional pentru a crea un continut viral care sa ajute brandul sa īsi diferentieze promotia existenta īn farmacii, īntr-o perioada īn care majoritatea brandurilor din retail avea deja o propunere speciala pentru consumatori.
Este prima mea vizita īn Romania si marturisesc ca am fost placut impresionat de campania Sensiblu realizata de echipa locala. Cunosc putine astfel de campanii la nivel european , a apreciat si Wim Vermeulen.
AdPlayersFile
OgilvyOne WorldWide este cea mai larga si experimentata retea de comunicare one-to-one la nivel global, din punct de vedere al numarului de clienti si portofoliului de premii cāstigate. Reteaua numara 110 birouri īn 56 de tari, inclusiv īn Bucuresti si ofera clientilor sai servicii complete de marketing direct si interactiv, precum si servicii de consultanta dedicate construirii de relatii directe cu consumatorii.
Lista de clienti globali include nume precum American Express, Cisco, GSK, IBM, Nestle, Unilever sau SAP. OgilvyOne WorldWide este o parte a grupului Ogilvy, detinut de WPP (NASDAQ: WPPGY), unul dintre cele mai mari grupuri internationale de comunicare