Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage
Luni, 05 Martie 2007

Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Media Insight a fost desemnata local cstigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media. Contul de media a fost cstigat de Media Insight n urma unei licitatii care a avut loc n luna mai a anului trecut. De contul de creatie Ikea se ocupa agentia de publicitate Ogilvy&Mather. 

Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), Media Insight va oferi Ikea servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare si post-evaluare media.

Am ales sa lucram cu Media Insight n urma propunerilor lor de planificare media pentru brandul Ikea, dar si tinnd cont de experienta acumulatt pe piata media locala, a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager Ikea Romania.

Conform reprezentantilor Media Insight, n cadrul comunicarii media, obiectivele campaniei Ikea vor fi sustinute prin implementarea unei strategii ce va contine n mixul de comunicare: panotaj stradal, presa, internet si radio.

1,3 Mil. EUR n productia si distributia a 860.000 de cataloage

Lansarea Ikea n media debuteaza n luna martie, cu o campanie ce are ca obiective crearea notorietatii brand-ului IKEA n rndul publicului tinta si informarea acestuia despre deschiderea oficiala a primului magazin din Romania, precum si despre catalogul Ikea ce va fi distribuit gratuit, naintea deschiderii magazinului. Pentru productia si distributia celor 860.000 de cataloage, s-a investit 1,3 milioane EURO.

Pe plan local, IKEA va comercializa peste 7.000 de produse, att de mobilier, ct si accesorii si solutii pentru casa.


PUBLICITATE: