Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage
Luni, 05 Martie 2007

Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Media Insight a fost desemnata local câstigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media. Contul de media a fost câstigat de Media Insight în urma unei licitatii care a avut loc în luna mai a anului trecut. De contul de creatie Ikea se ocupa agentia de publicitate Ogilvy&Mather. 

Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), Media Insight va oferi Ikea servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare si post-evaluare media.

„Am ales sa lucram cu Media Insight în urma propunerilor lor de planificare media pentru brandul Ikea, dar si tinând cont de experienta acumulatt pe piata media locala”, a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager Ikea Romania.

Conform reprezentantilor Media Insight, în cadrul comunicarii media, obiectivele campaniei Ikea vor fi sustinute prin implementarea unei strategii ce va contine în mixul de comunicare: panotaj stradal, presa, internet si radio.

1,3 Mil. EUR în productia si distributia a 860.000 de cataloage

Lansarea Ikea în media debuteaza în luna martie, cu o campanie ce are ca obiective crearea notorietatii brand-ului IKEA în rândul publicului tinta si informarea acestuia despre deschiderea oficiala a primului magazin din Romania, precum si despre catalogul Ikea ce va fi distribuit gratuit, înaintea deschiderii magazinului. Pentru productia si distributia celor 860.000 de cataloage, s-a investit 1,3 milioane EURO.

Pe plan local, IKEA va comercializa peste 7.000 de produse, atât de mobilier, cât si accesorii si solutii pentru casa.


PUBLICITATE: