Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage
Luni, 05 Martie 2007

Ikea aloca 1,3 Mil EUR productiei si distributiei a 860.000 de cataloage

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Media Insight a fost desemnata local cāstigatoarea contului de media al companiei suedeze IKEA in Romania, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei de media. Contul de media a fost cāstigat de Media Insight īn urma unei licitatii care a avut loc īn luna mai a anului trecut. De contul de creatie Ikea se ocupa agentia de publicitate Ogilvy&Mather. 

Potrivit agentiei de media conduse de Bogdan Prajisteanu (foto), Media Insight va oferi Ikea servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare si post-evaluare media.

„Am ales sa lucram cu Media Insight īn urma propunerilor lor de planificare media pentru brandul Ikea, dar si tinānd cont de experienta acumulatt pe piata media locala”, a declarat Mihaela Muresan, Marketing Manager Ikea Romania.

Conform reprezentantilor Media Insight, īn cadrul comunicarii media, obiectivele campaniei Ikea vor fi sustinute prin implementarea unei strategii ce va contine īn mixul de comunicare: panotaj stradal, presa, internet si radio.

1,3 Mil. EUR īn productia si distributia a 860.000 de cataloage

Lansarea Ikea īn media debuteaza īn luna martie, cu o campanie ce are ca obiective crearea notorietatii brand-ului IKEA īn rāndul publicului tinta si informarea acestuia despre deschiderea oficiala a primului magazin din Romania, precum si despre catalogul Ikea ce va fi distribuit gratuit, īnaintea deschiderii magazinului. Pentru productia si distributia celor 860.000 de cataloage, s-a investit 1,3 milioane EURO.

Pe plan local, IKEA va comercializa peste 7.000 de produse, atāt de mobilier, cāt si accesorii si solutii pentru casa.


PUBLICITATE: