Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 8 9 10 11 12 »
PR, TV, Auto, Lowe, TVR
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Suntem convinsi ca in digital banii nu stau degeaba! Raluca Barbu, Piraeus Bank la IAB Forum
Marti, 01 Octombrie 2013
 „Fie ca vorbim de bugete imense sau idei care scot banii din discutie, multitudinea de proiecte desfasurate si faptul ca se apeleaza la tool-uri din ce in ce mai variante si neasteptate  ne arata ca in digital merita sa investesti si sa  te bucuri de rezultat”.

 

Pitch la dublu: Dan Oprescu (Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus - Redd’s) cauta agentii de publicitate impreuna?
Joi, 28 Mai 2009
 Un inpatimit de intelesuri ascunse din publicitate, Iulian Trasa, fondatorul imagoo, gaseste in AdPlayers doi oameni de marketing care poarta acelasi nume si lucreaza cu aceeasi agentie. Sa fie un cuplu care isi selecteaza agentiile si din aceleasi ratiuni ?
Declaratie Romantic(a) pentru Loco
Miercuri, 12 Iulie 2006
Romantic FM a ales, fara licitatie, agentia de publicitate Loco Branding & Communication pentru a se ocupa, ca agentie de brand, de intreaga gama de servicii de branding si comunicare necesare dezvoltarii postului de radio
Baumix: Brandstalk, Media Investment
Miercuri, 21 Iunie 2006
Sub sloganul "Pentru profesionisti", Brandstalk Advertising a initiat prima campanie media de amploare pentru Baumix, campania derulata prin Media Investment cuprinde atat un spot TV, difuzat in timpul meciurilor din campionatul Mondial si al emisiunilor conexe, cat si insertii in presa centrala de profil
Lowe semneaza cursa TNT
Vineri, 02 Iunie 2006
"Vrem sa se stie ca TNT este numarul 1 pe piata romaneasca", spune Oana Radu, Account Manager Lowe
Porsche, in VW Crafter cu ICON
Joi, 05 Aprilie 2007
Icon Advertising a semnat recentul eveniment de lansare Volkswagen Crafter, iar campania sub titlul "Incredibil de puternic. Noul Crafter" a fost desfasurata in print si radio la nivel national, in perioada februarie- martie 2007, au declarat pentru AdPlayers oficialii agentiei
Galeriu & Partners in comunicare Himalaya Herbals Healthcare cu solutii pentru albirea dintilor. Campanie Sinapsa Advertising.
Joi, 28 Septembrie 2017
 „Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania. 
Monitorizare de brand pe 12.500 de pagini Facebook
Miercuri, 18 Mai 2011
 Mediafax Monitorizare completeaza serviciile de monitorizare web cu peste 12.500 de pagini de Facebook. Andra Voiculescu, Publisher: „Targetul...
Cati Lei cheltuie si cati Lei face producatorul ROM?
Marti, 28 Iunie 2011
 Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos  – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi...
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017
 Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
100 000 EUR pentru noul spot TV Ursus Twist-Off
Vineri, 29 Iunie 2007
Conceput de agentia de publicitate Publicis Romania si realizat de casa de productie Multimedia Est, spotul pentru noua sticla URSUS Twist-off s-a ridicat la un cost de aproximativ 100.000 de euro
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
„Primul premiu pentru Romania la Euro Effie” Razvan Matasel (Leo Burnett)
Luni, 08 Octombrie 2007
„Este primul nostru premiu la Euro Effie si in acelasi timp primul premiu pentru Romania”, a declarat pentru AdPlayers Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning al Leo Burnett Romania, agentie distinsa de curand cu un un Bronze Effie la competitia eficientei europene
Bruce Willis, in noua campanie globala pe care o pregateste HELL ENERGY
Luni, 02 Martie 2020
 Celebrului actor de la Hollywood i se va alatura si Zuleyka Rivera, actrita si model sud-american, cunoscuta in special in urma aparitiei sale in videoclipul Despacito, care a adunat pana in prezent 6,6 miliarde de vizualizari pe YouTube.    
Licitatia Fortis, la Grey Group EMEA
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Grey preia responsabilitatile strategiei si creatie la nivel global atat ale brandului Fortis cat pentru serviciile sale de retail banking, asigurari si private banking
Headvertising are noi meserii pentru Noroc
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
IMMOFINANZ in prima campanie de publicitate internationala pentru centrele comerciale VIVO!
Miercuri, 29 Noiembrie 2017
Potrivit autorilor, sloganul campaniei VIVO! -  "better shopping, better life" transmite mesajul principal al marcii: "VIVO! makes your life easier. "
Itsy Bitsy FM, live de oriunde. Radiomobilul raspunde atat nevoii de interactivitate a ascultatorilor, cat si solicitarilor partenerilor
Marti, 07 August 2018
Nadia Tataru, co-fondator al postului: "Itsy Bitsy FM a lansat Radiomobilul pentru a raspunde atat nevoii de interactivitate a ascultatorilor sai, cat si solicitarilor partenerilor de business. Primeam adesea invitatii ca realizatorii Itsy Bitsy sa emita din locurile in care partenerii nostri organizau festivaluri,...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
« 8 9 10 11 12 »