Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Crestere cu 34,4% de la un an la altul pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil Telekom Romania
Luni, 12 August 2019
 In trimestrul al-II-lea 2019, Telekom Romania raporteaza un numar de 802,511 clienti pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil, in crestere cu 34,4% de la un an la altul, si venituri consolidate de 231,2 milioane de euro
Arctic prezinta ,,functii din viata ta in noua campanie de imagine. Publicis Dialog - lead agency, Infinit Solutions - digital, Image PR - relatii publice
Vineri, 26 Iulie 2019
 Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
Luni, 15 Iulie 2019
 Responsabilul de marketing HMD Global, compania care detine licenta Nokia pentru telefoane, este de parere ca inteligenta...
Cumpara aparatura de masaj de 1,5 milioane euro. Cine sunt clientii si beneficiarii masajului?
Marti, 09 Iulie 2019
Cine sunt clientii care isi fac un business din aparatura automatizata de masaj, cati jucatori sunt pe piata dar si cui se adreseaza aceasta aparatura – beneficiarul final al serviciilor de masaj, intr-o discutie cu singurul jucator roman in categorie. Casa JAD si fondatorii companiei - Nicoleta Magargiu &...
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Ascensiune rapida Subway in Romania. 7% crestere si deschide primul restaurant Fresh Forward Decor din Bucuresti la AFI Cotroceni
Joi, 20 Iunie 2019
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea...
Top 3 agentii Effie Awards Romania 2019: Leo Burnett Romania, McCann Worldgroup Romania si Media Investment
Marti, 11 Iunie 2019
12 agentii si companii au fost premiate la editia a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfasurat la Ateneul Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie si 16 Bronze Effie.
Premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards: Noua colectie exclusiva Grundig Massimo Bottura
Vineri, 07 Iunie 2019
Colectia este rezultatul parteneriatului Grundig cu Massimo Bottura, fundamentat si inspirat de valorile comune pe care le impartasesc: calitatea, estetica, exclusivitatea si sustenabilitatea. Gama semnata de Massimo Bottura a fost prezentata in premiera la ELLE DECORATION Romanian Design Awards, gala care premiaza...
Policolor in campanie cu noul spot CasaBella. Media, la Zenith.
Joi, 06 Iunie 2019
 Sub sloganul, „Pentru liniste-n familie, te ajuta CasaBella”, noul spot de la Policolor are ca obiectiv de comunicare promovarea intregii game de produse CasaBella - un brand modern, tanar, ale carui atuuri sunt acoperirea buna, gama variata si culorile.
80% dintre copii ar manca sanatos, daca ar sti ca si eroii lor au acest obicei. Cercetare Beko in 18 tari
Miercuri, 29 Mai 2019
 Un sondaj realizat de Beko in 18 tari evidentiaza diferenta de interes intre abordarea copiilor fata de alimentatia sanatoasa si abordarea lor fata de fotbal. La nivel mondial, doar 20% dintre copii stiu care este cantitatea zilnica recomandata de fructe si legume, in timp ce in Romania procentul se situeaza la...
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
 Noua campanie de imagine ,,Suntem de-ai locului'', La Doi Pasi. Co-productie METRO Cash & Carry, Porter Novelli si casa de productie Stay Sharp
Miercuri, 17 Aprilie 2019
Retailerul METRO Cash & Carry lanseaza o noua campanie pentru reteaua de francize soft LaDoiPasi. Denumit „Suntem de-ai locului”, proiectul aduce in prim-plan modul in care magazinul devine locul de intalnire in comunitate, unde antreprenorul insusi este gazda.
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Marti, 02 Aprilie 2019
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul...
Ceva bun de la Morarita pentru Mama. Morarita si Ogilvy schimba traditia pachetelor de la mama
Marti, 26 Martie 2019
"Cand intra in brainstorming creatia opereaza adeseori cu o mana de cuvinte cheie. In cazul Morarita, cuvintele au fost: mama, mancare, ceva bun” afirma pentru AdPlayers, Adrian Diac, Group Creative Director Ogilvy Romania. „Avand in vedere ca majoritatea creativilor au venit la facultate in Bucuresti,...
Seniorii marketingului la Effie Talk. Iuliana Nedelcu (Coca-Cola Romania), Laura Barbu (Vodafone), Monica Eftimie (KFC, Pizza Hut, Taco-Bell, Paul ) si Daniel Filip (Dacia, Groupe Renault)
Luni, 25 Martie 2019
 #effiethinking for Marketers, al treilea seminar al seriei Effie Talk, va avea loc miercuri, 3 aprilie, incepand cu ora 16.00, la Institute, the Café (Strada Știrbei Voda 104-106).
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Rebranding Taxify. Noul Bolt va fi lansat treptat in pietele globale
Joi, 07 Martie 2019
 Cu 25 de milioane de utilizatori inregistrati in peste 30 de tari din lume, Bolt (www.bolt.eu)  va fi lansat treptat in pietele globale in urmatoarele saptamani.
Fost producator general al statiilor locale Digi24, Iulian Pana a plecat in televiziunea online. De 23 de ani in TV si film, la Cavaleria fondata de Buhnici
Vineri, 22 Februarie 2019
„Continut despre lucruri care conteaza, Cavaleria aduna lunar, 10,4 milioane de vizionari pe YouTube si un reach de 7,6 milioane pe...
« 6 7 8 9 10 »