Rezultatele cautarii dupa : "secund"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Venituri totale de 69,3 de milioane de euro si o crestere a bazei de clienti cu 3,1 % comparativ cu 2022, pentru Telekom Romania Mobile in T2 2023
Luni, 07 August 2023
 Cu un EBITDA de 4,8 milioane de euro, baza totala de clienti a crescut cu 3,1% de la an la an - atat abonatii (+4,3%), cat si utilizatorii de cartele prepaid (+2,1%) – pana la un total de 4,06 milioane; Baza de abonati, in crestere din Q2 2020;
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Piata berii din Romania: Crestere cu 5,2% in 2019, scadere 1,6% in 2020. Estimare de crestere in 2021 la 4,6 miliarde lei
Miercuri, 07 Iulie 2021
 Potrivit aceleeasi surse, pentru 2020 compania estimeaza o scadere de aproximativ 1,6%, in baza datelor de la INS, insa, in 2021, trendul este unul ascendent. Analiza KeysFin pentru 2021, arata ca Piata Berii din Romania va atinge un nou nivel record, de 4,6 miliarde de lei.
1 din 3 romani din publicul comercial s-au uitat in 2017 dimineata si seara la Stirile PRO TV
Vineri, 05 Ianuarie 2018
 Aproape unul din cinci romani au urmarit in 2017 si programele Romania, te iubesc!, iLikeIT si Ce se intampla, doctore?
128 milioane de dolari si crestere de 9.7% pe primele noua luni din 2017 pentru Grupul PRO TV
Joi, 26 Octombrie 2017
 Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Mai bine de 1 din 4 romani in publicul comercial au vrut Gospodar fara pereche (PRO TV)
Miercuri, 25 Octombrie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani, show-ului prezentat de Anamaria Prodan Reghecampf la PRO TV a obtinut 11.4 puncte de rating si 27.0% share, in timp ce televiziunea de pe locul secund a inregistrat 10.7 puncte de rating si 25.4% share
1 din 5 romani au vazut jaful de la Hidroelectrica. Doar 1 din 10 au ales urmatorul post TV
Luni, 25 Septembrie 2017
 Romania, te iubesc! a fost lider de audienta pe toate segmentele de public. La nivel comercial, public cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea a inregistrat 5.6 puncte de audienta si 20.4% share, in timp ce televiziunea clasata pe locul secund a obtinut 2.6% rating si 9.5% share.
Rating si cota de piata Chefi la cutite, Antena 1, care au taiat urmatorul clasat
Miercuri, 22 Martie 2017
Show-ul „Chefi la cutite” de la Antena 1 a inregistrat cea mai buna cota de piata la nivelul publicului comercial, de la lansarea sa. 33,6 procente cota de piata si 12,8 puncte de rating in medie, pe publicul comercial, in timp ce, potrivit reprezentantilor de comunicare, urmatorul post de televiziune clasat a inregistrat 6,8 puncte de rating si 18 % cota de piata.
Venituri nete de 172,9 Milioane USD pentru grupul PRO TV in 2016. Crestere 11,3%. Market Share 59%
Vineri, 10 Februarie 2017
 In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar.
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Radio Romania in finala New York Festivals / World's Best Radio Programs
Joi, 26 Mai 2016
 In finala competitiei din acest an se mai regasesc posturi precum BBC, SBS Radio, Canadian Broadcasting Corporation, Radio France, Deutschlandradio Kultur, Swedish Radio, ESPN sau CBS Radio.
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Cea mai buna audienta Romania, te iubesc! 10.6 rating, 26% market share in public comercial
Joi, 13 Noiembrie 2014
 Cea mai buna audienta "Romania, te iubesc!" 10.6 rating, 26% market share in public commercial, au fost inregistrate duminica, 9 noiembrie a.c.
Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 Pornind de la conceptul „Zombies”, dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul evenimentului, in selectia internationala a editiei 2014.
Go Home, Mr. Luerzer!
Marti, 08 Septembrie 2009
 Altadata barometrul creativitatii romanesti, ADOR 2009 invata astazi agentiile de publicitate cum sa castige premii in festivaluri internationale. In logica lui Christian Luerzer,...
Asistentul lui Steven Spielberg vinde Chainsaw Europe din Romania
Luni, 17 Iulie 2006
Jason Keever (foto), s-a alaturat echipei de la Bucuresti ale Chainsaw Europe, ca Director de Vanzari la nivel international, dupa ce a fost asistent al lui Steven Spielberg si producator secund al celebrului serial de televiziune The West Wing, castigator al premiului Emmy
Affichage vrea locul 2 in Romania
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
Primele Renault by Publicis Romania
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault