Venituri nete de 172,9 Milioane USD pentru grupul PRO TV in 2016. Crestere 11,3%. Market Share 59%
Vineri, 10 Februarie 2017

In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar.

adplayers Iulian Toma

Grupul Pro TV a obtinut, la nivelul intregului an 2016, un venit net de 172.9 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 11.3% la rate constante ale cursului de schimb valutar, fata de aceeasi perioada a anului 2015, potrvit celui mai recent raport al grupului international CME din care face parte grupul de posturi de televiziune.

Parte din grupul CME, in Romania grupul Pro Tv are in componenta posturile Pro TV, Acasa, Acasa GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si Pro TV International.

In ultimul trimestru al anului 2016 (octombrie – decembrie), grupul Pro TV a obtinut un venit net in valoare de 54.7 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 16.2% fata de aceeasi perioada a anului 2015, la rate constante ale cursului de schimb valutar.

In 2016, postul de televiziune Pro TV a obtinut cel mai mare share mediu din prime time de la masuratoarea moderna a audientelor, 25.0%. La nivelul de grup, Pro TV a obtinut o medie de 4.5 puncte de rating si 25.1% share pe parcursul intregii zile si 10.3 puncte de rating si 29.1% share in prime time, la nivelul publicului comercial, in timp ce grupul media secund a inregistrat o medie de 3.8 puncte de rating si 21.3% share pe parcursul intregii zile si 7.4 puncte de rating si 21.0% share in prime time.

In perioada octombrie – decembrie 2016, grupul Pro TV a inregistrat o medie de audienta de 5.0 puncte de rating si 26.9% share pe parcursul intregii zile si 11.4 puncte de rating si 29.8% share in prime time, spre deosebire de grupul media situat pe locul al doilea, care a inregistrat 4.3 puncte de rating si 22.8% share pe parcursul intregii zile, 9.0 puncte de rating si 23.7% share in prime time, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.

“In 2016, grupul Pro TV a inregistrat rezultate foarte bune atat la nivelul cifrelor de audienta obtinute, cat si al rezultatelor financiare, care au dus la o contributie semnificativa companiei CME. Suntem foarte mandri de aceste rezultate si le multumim tuturor partenerilor care sunt alaturi de noi! Avem incredere ca si anul 2017 va fi unul care va duce mai departe trendul ascendent pe care l-am avut in ultimul an.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.

Potrivit raportului CME, grupul Pro Tv a inregistrat in 2016 o cota de piata de 59% din veniturile posturilor de televiziune, urmat de Intact Media Group 24%, Kanal D 8%, si Prima 2%, restul de 7% fiind impartite de celelalte statii TV.

*Sursa date: Kantar Media Romania

Mai mult in AdPlayersReport, Media, TV


PUBLICITATE: