Concept Tempo Advertising inclus in Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Joi, 14 Noiembrie 2013
 
Spotul Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013

adplayers. info

Pornind de la conceptul „Zombies” dezvoltat de Tempo Advertising, spotul realizat de DaKino Diud pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2013 a fost inclus de catre Jean-Marie Boursicot, creatorul NDP, in selectia internationala a Noptii Devoratorilor de Publicitate 2014. 

Prezentat de 18 ani in Romania de DaKino si avandu-l producator general pe Dan Chisu, editia 2013 a evenimentului are loc pe 15 si 16 noiembrie la Cinema Patria din Bucuresti. Conceptul a fost sustinut si implementat pe mediile digitale de catre agentia Republika Interactive.

„Noaptea Devoratorilor de Publicitate este reuniunea anuala a celor care vaneaza obsesiv  tot ce este interesant, actual si iesit din comun. Includerea spotului rezultat din conceptul nostru in selectia internationala NDP din 2014 ne bucura si ne onoreaza”, a declarat Bogdan Ivascu, Senior Account Manager Tempo Advertising.

„Scopul acestui spot si a platformei online dezvoltate de Republika a fost sa transformam cat mai multi utilizatori in “devoratori” prezenti la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, asa ca ne-am pozitionat comod in sala de la Cinema Patria intr-o duminica oarecare, ca niste veritabili “zombies”” spune Gheorghe Andrei, Event Manager Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

„Reactiile nu au intarziat sa apara, iar noi am filmat intreaga intamplare si am facut din ea spotul de promovare pentru NDP 2013. Dar nu ne-am multumit cu atat, dupa experimentul de la Cinema Patria, a urmat o plimbare in Centrul Vechi, de unde am cules si mai multe reactii. Materialul filmat in Centrul Vechi este cel care a atras atentia lui Jean-Marie Boursicot ”

Autorii

Echipa Tempo Advertising care a contribuit la proiect este formata din Gabriel Mihailescu – Art Director, Iulia Soare – Copywriter, Ionica Dogaru - Art Director, Alex Manciu – Copywriter, Claudiu Dobrita – Creative Director si Bogdan Ivascu – Senior Account Manager.

Din partea Dakino Diud, echipa care a realizat spotul a fost formata din Gheorghe Andrei – Regizor si Event Manager NDP,  Roxana Andrei – Regizor Secund, Ana Andrei – Make-up Artist, Catalin Micu, Mihai Dehelean, George Molesag, Florin Babei, Razvan Parjol – Camera, Andreea Andrei - Fotograf platou, Paula Lupu – PR Manager si Mihai Teodorov – PR Executive. Echipamentul a fost furnizat de GF Studio.

Din partea agentiei Republika Interactive care a implementat proiectul in mediile digitale, au lucrat la proiect Justin Kadima - General Manager, Ștefania Kadima - Managing Partner, Cosmin Merisescu - Chief Technical Officer, Nelutu Ungureanu - Web Developer, Enoh Barbu - Web Developer, Dan Buruiana - Art Director,  Mihai Rancea - Web Designer, Raluca Irimia - Account Manager, Rodica Grad - Copywriter, Oana Marin - Community Manager.

Mai mult in Eveniment


PUBLICITATE: