Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala cu Love Beauty and Planet. Campanie cu Mindshare si Image PR
Marti, 27 August 2019

 

Credit: Unilever / Image PR

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.

AdPlayers.info

Unilever isi extinde portofoliul de ingrijire personala prin lansarea, in Romania, a brandului Love Beauty & Planet, care abordeaza frumusetea intr-o maniera holistica, vegana si sustenabila. Love Beauty & Planet isi propune sa creeze o miscare prin care fiecare dintre noi, prin actiuni mici denumite #smallactsoflove, poate contribui la binele planetei.

Love Beauty & Planet s-a nascut din dorinta de a oferi fiecaruia dintre noi posibilitatea de a darui un strop de iubire planetei. Este o calatorie pe care brandul o intreprinde incontinuu pentru a inspira oamenii, astfel incat orice actiune pe care acestia o realizeaza, chiar daca se rezuma la procesul de infrumusetare, sa insemne automat si un ajutor acordat planetei. Misiunea principala a brandului este aceea de a te incuraja sa arati bine in timp ce faci bine.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice, campania de comunicare a lansarii noului brand de la Unilever eset dezvoltata in colaborare cu agentiiile Mindshare (servicii de media) si Image PR (relatii publice si comunicare) si se traduce printr-un mix de actiuni de promovare: comunicare in mediul digital, activari in-store si activitati de relatii publice.

„Produsele Love Beauty & Planet te fac sa arati si sa te simti bine in primul rand pentru ca misiunea brandului este aceea de a face bine. Iar acesta este diferentiatorul de brand cel mai puternic din campania de lansare. Love Beauty and Planet vine in intampinarea consumatorilor cu produse de ingrijire personala care se bazeaza pe nevoia de a aduce un bine planetei, prin intermediul actiunilor mici intreprinse de catre oameni. De altfel, are o abordare holistica a frumusetii, naturala si 100% vegana, iar recipientele sunt realizate din materiale 100% reciclate si reciclabile deopotriva”, spune Claudia Fulgeanu, HPC INCUBATOR Marketing Lead Unilever South Central Europe.

Conform reprezentantilor companiei, noul Love Beauty and Planet se diferentiaza prin Ingrediente de origine naturala, 100% vegane, fara parabeni, silicon sau coloranti; Formule ce contin ulei sau apa de nuca de cocos organice; Parfumuri exceptionale cu uleiuri esentiale provenite din surse etice; Formule biodegradabile; Flacoane create din plastic 100% reciclat, complet reciclabile (inclusiv etichetele).

Toate aceste elemente se inscriu in „Planul Unilever pentru un stil de viata sustenabil”. Love Beauty & Planet considera ca locul amprentelor este in nisip, nu in mediul inconjurator. Ca atare, face tot ceea ce-i sta in putinta pentru a se asigura ca are o amprenta de carbon neutra.

Portofoliul Love Beauty & Planet cuprinde produse pentru ingrijirea parului (sampon, balsam, sampon uscat, masca), produse pentru curatarea si ingrijirea pielii (gel de dus, lotiune pentru corp), declinate in cinci colectii.

Echipele implicate in campania de lansare a brandului sunt:

Din partea Unilever: Iulia Floricica (Brand Building Core Foods & Incubator Marketing Manager Unilever South Central Europe), Tijana Maljevic (Incubator Project Leader), Andra Ionescu (Key Account Manager New Channels and Incubator), Claudia Fulgeanu (HPC Incubator Marketing Lead Unilever South Central Europe).

Din partea IMAGE PR: Larisa Minune (Account Executive)

Din partea MindShare: Lavinia Goia (Digital Connections Manager), Amalia Necula (Digital Connections Planner), Ramona Voicu (Account Manager)

Unilever este unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum, cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari. In regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul in Bucuresti, coordoneaza operatiunile de marketing si vanzari din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever Romania coordoneaza operatiunile de pe platforma industriala de la Ploiesti.

Mai mult in Conturi, Campanii, PR


PUBLICITATE: