Rezultatele cautarii dupa : "food 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
31.1 milioane de vizualizari si sute de clipuri pe Kaufland Summer TV. Postul online lansat de Kaufland si v8 au adus festivalurile pe telefoane
Joi, 01 Septembrie 2022
 Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de...
Arena Tei. Brand de eveniment gandit, creat si implementat de la zero de Publicis Events in 2020
Marti, 09 Februarie 2021
 Adresat atat publicului larg, prin platforma Summer In The City, cat si companiilor aflate in cautarea unei solutii pentru implementarea evenimentelor corporate, Arena Tei este un spatiu cu circuit inchis, in cadrul bazei Romsilva – str. Petricani 9A, intr-o zona verde, aerisita, si are o capacitate de pana...
600.000 euro in campania Profi te premiaza. Licitatia BTL, online si PR - la Godmother.
Luni, 27 August 2012
 Bugetul total al campaniei „Profi te premiaza” care include si partea de media, inclusiv TV, precum si partea de campanie gestionata de agentie este de 600.000 Euro, dupa cum au declarat pentru adplayers responsabilii de relatii publice ai companiei de publicitate
Organizatia Natiunilor Unite lanseaza platforma globala World Food Day
Vineri, 08 Octombrie 2010
 Campania WeFeedback este organizata pro-bono, la nivel global, de reteaua de agentii independente TAAN (Transworld Advertising Agency Network), reprezentata in Romania de Lemon Studio.
AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online