Grundig lanseaza HomeWhiz. Campanie pentru prima gama completa de electrocasnice conectate
Miercuri, 28 August 2019
 

Credit: Grundig / Image PR

Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.

AdPlayers. info

Grundig, producator global de aparate electrocasnice si electronice premium, introduce pe piata locala HomeWhiz, prima gama de electrocasnice inteligente, printr-o campanie dedicata, anunta reprezentantii companiei.

Potrivit informarii, HomeWhiz inseamna in primul rand confort sporit, prin controlul rapid si eficient al electrocasnicelor, prin intermediul dispozitivelor inteligente, chiar si de la distanta. Fie ca vorbim de operatiuni simple, precum schimbarea temperaturii din frigider, pornirea programului de spalare a rufelor sau vaselor, sau pur si simplu consultarea din aplicatie a retetei pentru cina si preincalzirea cuptorului din drum spre casa, toate vor fi disponibile de pe device-urile mobil.

Prin HomeWhiz, Grundig deschide noi drumuri in ceea ce priveste experienta de utilizare a electrocasnicelor, de aceea, a lansat o campania dedicata, ce include comunicare pe platformele digitale Grundig – Facebook, Youtube, microsite, comunicare online si offline in lanturile de retaileri si atragerea ca ambasador a Lorenei Buhnici.

„Traim intr-o era digitalizata, o era a vitezei si ne dorim ca totul sa se intample rapid, dar sa fie si simplu. Știm ca utilizatorii produselor Grundig sunt persoane pragmatice, ce pretuiesc timpul liber si care doresc sa il dedice activitatilor ce le fac placere, iar gama HomeWhiz face fix acest lucru, prin oferirea unei experiente digitalizate chiar si in utilizarea electrocasnicelor”” a declarat Gabriel-Adrian Eremia, Marketing Director Arctic.

,,Cum HomeWhiz deschide noi drumuri, am ales ca si comunicarea sa fie una dedicata, oferind utilizatorilor nostri posibilitatea de a descoperi HomeWhiz in toate touchpoint-urile. Iar pentru ca vorbim de tehnologie de ultima generatie, am ales-o ca ambasador pe Lorena Buhnici, o persoana pentru care tehnologia nu are niciun secret”.

Pentru a introduce publicului tehnologia de ultima generatie, Grundig a dezvoltat cu Lorena Buhnici o serie dedicata de videos, materiale pe platformele online ale acestora, dar si platforma dedicata unbusy.ro, dedicata conceptului de electrocasnice conectate.

„Mie imi place sa mai numesc casa noastra si casa viitorului, pentru ca este plina de tehnologie, menita a ne usura munca, astfel incat sa putem petrece cat mai mult timp de calitate in familie. M-am bucurat sa descopar si sa testez chiar acasa gama de electrocasnice si aplicatia HomeWhiz, pe care eu le consider viitorul in ceea ce priveste electrocasnicele” a declarat Lorena Buhnici, ambasador Grundig HomeWhiz..


,,HomeWhiz este exemplul perfect de cum tehnologia se traduce in confort sporit si in siguranta: pot alege direct din aplicatie ce sa primesc de la dispenserul frigiderului – apa, gheata sau fulgi de gheata, pot alege reteta pentru cina si pot preincalzi cuptorul din curte, sau pur si simplu aflu cand s-au terminat programele de spalat ale rufelor sau vaselor sau daca am uitat usa frigiderului deschisa. Totul mai usor si mai rapid, cu ajutorul unei aplicatii mobile simple si intuitive”

Pe unbusy.ro, platforma gandita si dezvoltata impreuna de Grundig si Lorena Buhnici, oamenii vor descoperi intreaga experienta HomeWhiz, intr-o serie de 17 videos, de la momentul in care echipa Grundig monteaza electrocasnicele, pana la tips&tricks despre utilizarea efectiva a acestora. Este o modalitate foarte simpla de a oferi oamenilor insight-uri pe care le pot avea numai utilizand tehnologia.

„Suntem constienti ca poate perspectiva unor electrocasnice inteligente, pe care le controlam de la distanta, poate parea complicata. Tocmai de aceea, prin campania dedicata lansata, ne-am propus sa venim in intampinarea viitorului utilizator, care descopera pe platformele pe care le frecventeaza cum il poate ajuta tehnologia HomeWhiz. Ne-am dorit foarte mult ca Lorena sa interactioneze acasa cu intreaga gama Grundig HomeWhiz si sa impartaseasca astfel intreaga experienta in detaliu”, a declarat Alexandra Pascu, Brand Manager Beko & Grundig.

HomeWhiz ofera si siguranta sporita, prin utilizarea celor mai inalte standarde pentru autentificare si protocoale (Sistem de protectie VDE Smart Home), dar si o eficienta energetica superioara. Prin setari si recomandari suplimentare pentru consum optim de energie electrica, electrocasnicele se pot adaptate nevoilor exacte ale consumatorilor. Chiar si diagnosticarea produsului poate fi realizata de la distanta, prin analizarea comportamentului de utilizare, fapt ce usureaza reduce timpul pentru eventualele interventii de reparatie

Gama HomeWhiz include 5 produse, o masina de spalat rufe si un uscator, un cuptor, o combina frigorifica si o masina de spalat vase, urmand ca pe durata anului gama sa fi actualizata si cu alte produse, proiectate pentru un conform sporit si conectivitate maxima.

Toate electrocasnicele mari  Grundig beneficiaza de un pachet de servicii premium, care include o garantie de produs  de 7 ani, precum si garantie de 10 ani la motor si compresor EcoInverter. Mai mult, pentru un confort sporit, se asigura instalare gratuita si diagnoza produs, dar si posibilitatea de a returna produsele in 100 de zile de la achizitie.

Grundig face parte din Arçelik Group, principalul producator de electrocasnice din cadrul Koç Group, companie listata in Top 500 Fortune Global. Cu o istorie de peste 70 de ani, timp in care a raspuns nevoilor consumatorilor, Grundig este producator global de aparate electrocasnice si electronice si lider european al pietei de produse electronice pentru casa.

Brandul Grundig este recunoscut pentru designul modern si elegant al produselor, responsabilitatea fata de mediul inconjurator, dar si pentru standardele inalte de calitate. Cu un portofoliu global de peste 500 de produse - de la televizoare OLED, dispozitive audio, produse pentru ingrijirea parului, aspiratoare, pana la electrocasnice mari si mici de bucatarie, Grundig ofera solutii pentru fiecare camera dintr-o casa moderna. Grundig a primit numeroase premii pentru calitatea si designul produselor sale, printre care Product Design, Red Dot Design si Plus X Awards. Produsele Grundig sunt fabricate preponderent in fabricile din Europa si comercializate in peste 65 de tari din intreaga lume.

Mai mul in Conturi, Campanii


PUBLICITATE: