Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Morarita-i patiserul, tac tac pac. De Ogilvy & Mather pentru patiseria congelata Morarita, de la Dr Oetker
Marti, 30 Mai 2017
 Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Tymbark sustine cel mai mare campionat de fotbal pentru copii. Finala Cupei Tymbark - 24, 25 mai.
Joi, 18 Mai 2017
 Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
Danone Romania in campanie #PauzaActivia. Insight: momentul ideal pentru un plus de energie, vitalitate si aport nutritiv
Joi, 18 Mai 2017
 Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Fanta a creat Fantastic Office.  In fiecare luna, sase tineri din Romania in echipa Fantastic marketing.
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Young Board la IAA Young Professionals pentru urmatorii doi ani. Iulia Niculae (FRF), Presedinte
Luni, 08 Mai 2017
 Din Comitetul de Conducere IAA YP mai fac parte George Toma (Bergenbier) – VP & Director parteneriate strategice, Ivona Babarelu (Clever Tech) – Director proiecte, Radu Rotaru (Geometry Global) – Director Marketing & Comunicare si Alexis Musca (CINETic) – Director HR.
Beko joaca alaturi de Messi si jucatorii Barca sa-si indemne fanii sa castige o excursie la Barcelona
Vineri, 28 Aprilie 2017
Conceputa pe plan global de echipa Beko si reteaua de agentii de publicitate McCann, campania internationala este comunicata in Romania de Bakers Digital Communication pe partea de digital si de agentia de relatii publice si comunicare Image PR.
40% dintre parinti nu si-au dus copilul in parc sa se joace. Beko, Partenerul oficial al jocului.
Miercuri, 12 Aprilie 2017
58% dintre romani se relaxeaza mergand la cumparaturi, in timp ce 74% dintre adulti nu mentioneaza sportul sau mersul la sala/ exercitiile fizice printre activitatile lor preferate pentru petrecerea timpului liber, conform raportului ”World Play Shortage”, parte din Campania Beko ”Partenerul oficial al jocului”
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
Dove (Unilever) vorbeste despre frumusetea adevarata cu Mindshare, Image PR si Kubis
Vineri, 24 Februarie 2017
 Potrivit responsabililor de comunicare ai comunicarii brandului din portofoliul Unilever, noua campanie de comunicare, dedicata femeilor din Romania, le incurajeaza pe acestea sa aiba incredere in propria frumusete si sa nu se lase influentate de ce spune lumea.
Toyoya C-HR a urcat-o la bord pe Milla Jovovich
Joi, 16 Februarie 2017
Desfasurata cu  ajutorul Toyota C-HR, productia teatrala cu Milla Jovovich s-a desfasurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” si s-a desfasurat in spatiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra
Protestatarii din Piata Victoriei inspira mesaje de brand. eJobs cauta romani implicati si liberi.
Joi, 02 Februarie 2017
 
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Excursie in nordul polar - premiu in campania de imagine Nokian Tyres
Vineri, 16 Decembrie 2016
 Avand drept canale principale digitalul si outdoor-ul, campania include de asemenea un concurs ce are ca premiu o excursie in nordul polar
Eduard Irimia muta Superkombat in SUA si Canada. Promotorul roman a semnat cu CBS Sports Network
Joi, 15 Decembrie 2016
Superkombat este practic urmasul promotiei Local Kombat, brand lansat in Romania tot de Eduard Irimia la inceputul anilor 2000. 
Nicio saptamana fara peste. United Marketing Partner a pescuit Alfredo Seafood (Romfood Trading)
Miercuri, 14 Decembrie 2016
 In urma parteneriatului, United Marketing Partner este responsabila de coordonarea tuturor activitatilor strategice de comunicare, de relatii cu presa, de organizare de evenimente, creatie si planificare de media.
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
Premiera globala in sportul rege. Nestle a batut palma pe 4 ani cu FC Barcelona.
Marti, 22 Noiembrie 2016
 Asocierea cu brandul Nestle Milo va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord
Rebranding Metamob, de Inoveo
Marti, 25 Octombrie 2016
 Inoveo finalizeaza procesul de rebranding pentru Metamob, principalul producator de panza panglica si panze de gater din Romania cu retea nationala de distributie si servicii de intretinere a acestor produse. 
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.