Rezultatele cautarii dupa : "brandul"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 18 Mai 2017
Implementata de Danone Romania cu sprijinul Image PR, campania se deruleaza pe perioada lunii mai si este sustinuta prin spot TV, activari in-store, actiuni online si printr-un mix de actiuni de relatii publice
Vineri, 15 Octombrie 2010
Mihnea Vasiliu este un alt manager important al Realitatea Catavencu care a ales sa paraseasca grupul. De curand, Florin Alexandrescu, director de vanzari al regiei Realitatea Media Together ce administreaza vanzarile de publicitate ale trustului, a decis si el sa se alature din decembrie companiei Group M Romania (WPP)
Joi, 16 Aprilie 2015
“Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
Vineri, 11 Februarie 2022
Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood.
Luni, 02 Martie 2020
Celebrului actor de la Hollywood i se va alatura si Zuleyka Rivera, actrita si model sud-american, cunoscuta in special in urma aparitiei sale in videoclipul Despacito, care a adunat pana in prezent 6,6 miliarde de vizualizari pe YouTube.
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Marti, 28 Iunie 2011
Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi...
Marti, 16 August 2005
Sub sloganul "Dupa munca si rasplata", brandul de la Interbrew paraseste taximetristii pentru noile "Meserii" si "Acasa"
Luni, 10 Aprilie 2006
Media Insight deruleaza pentru Wiesana "Arata-le iubirea ta" - un proiect special de sponzorizare in jurul asocierii marcii cu telenovela "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV
Marti, 30 Mai 2017
Campanie pentru patiseria congelata Morarita de la Dr. Oetker este semnata de Ogilvy & Mather Romania
Miercuri, 20 Iulie 2011
Cu o creatie semnata de Passion Communications din Praga, o agentie de publicitate din tara de origine a marcii, comunicarea pentru piata romaneasca a berii Staropramen este administrata de agentiile locale Lowe & Partners (adaptare creatie si strategie) si Initiative (media).
Luni, 19 Martie 2012
Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.
Duminca, 26 Februarie 2006
Schering-Plough va schimba comunicarea Claritine de la publicul de specialitate la publicul larg, odata cu trecerea de curand a medicamentului de la statutul "eliberat cu prescriptie medicala" (RX) la cel "fara prescriptie medicala" (OTC)
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Luni, 30 Ianuarie 2006
Denumit si "The uber-guru" de catre The Economist si "Cel mai bun prieten si mai mare cosmar al afacerilor" de catre Business Week, el va sustine pe 14 martie conferinta Re-imagine, costul unei participari fiind intre 425 si 580 EUR
Marti, 06 Decembrie 2005
Animatia pentru spotul Elite ce contine "un nou inceput" este semnata de Hassan El Youbi, animator care care a mai lucrat cu Nicolas Cage si Ethan Hawke pentru "Lord of the War"
Luni, 07 Februarie 2022
„In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindca ne ajutam clientii sa ajunga la...
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Marti, 30 August 2022
Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
Luni, 19 Decembrie 2011
Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:

















