Rezultatele cautarii dupa : "branding"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
Joi, 29 Iunie 2023
 Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
Un nou premiu de excelenta in design pentru Romania adus de Cristian Lipan de la International Corporate Media Award
Marti, 05 Decembrie 2017
 Format din specialisti in design din Austria, Germania, Luemburg, Elvetia, Danemarca si Cehia, juriul ICMA a acordat Award of Excellence pentru layout, typography (fonturi) si photography (fotografii), vezi www.corporate-media-award.com).
Hippos angajeaza 7 oameni noi in 2011 si tinteste 800.000 EUR pe an
Miercuri, 07 Septembrie 2011

Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei  in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR

Intreg bugetul Augsburg sare de 300.000 EUR
Luni, 01 August 2011

Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)

'Ne potrivim perfect!' Pascal Beucler, Publicis Consultants despre parteneriatul cu The Practice
Joi, 24 Ianuarie 2008

„Intr-un cuvant ne potrivim perfect!”, a declarat Pascal Beucler, Vice-president Brand Strategy & International Network, Publicis Consultants | Worldwide despre parteneriatul cu agentia locala de relatii publice The Practice

IAA vinde mondial Summit-ul European
Vineri, 06 Iulie 2007
Razvan Gavrilescu, Summit Organiser la IAA a afirmat pentru AdPlayers ca numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul European este mai mare decat cel al romanilor
Cosmin Alexandru schimba modelul B&P Brandivia
Luni, 01 Februarie 2010
 Referindu-se la dimensiunea cifrei de afaceri de aproximativ 100.000 EUR in 2009, inaintea aliantei cu B&P Braun & Partners, fondatorul Brandivia a afirmat pentru AdPlayers...
Partener nou la 1 milion de euro. Catrinel Burghelea, langa Alex Paius si Iulia Tanase la Image PR.
Joi, 23 Iulie 2015
 Burghelea - Communication Director, Partner, detine 5% din companie si se alatura celorlalti proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Paius - General Manager, Partner (75%) si Iulia Tanase - Managing Director, Partner (20%).
Alegeri noi la IAA Romnia
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
n Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala Romnia, ce va avea loc n data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pna la 21 februarie
Vaci de muls sau cai de incalecat? Mixul de borhot in comunicare.
Miercuri, 22 August 2012
 Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
John Balon: 600 de ore de zbor in balon, pentru evenimente
Miercuri, 16 Septembrie 2009
 Costul inchirierii unui balon care poate ajunge la 17 metri inaltime si 16 metri in diametru este de 650 EUR pe ora, "compania aeriana" John Balon face evenimente de zeci...
211 pentru Mater. Campania de crowdfunding a bibliotecii de materiale a strans peste 18.000 de euro
Miercuri, 05 Iulie 2017
211 sustinatori au donat 18.722 euro pentru realizarea primei biblioteci de materiale din Romania si Europa de Sud-Est.
 Made in Romania de la camasi la costume. Investitie Braiconf de cateva zeci de mii de euro.
Marti, 08 Martie 2016
 Platforma de comenzi adaptata clientului de costume Braiconf “Made to Measure” ar putea fi estimata la aproximativ 10.000 de euro, insa logistica productiei si a managementului de produs ar putea sa se ridice la cateva zeci de mii de euro, p
Campania Votez pentru Sanatate de IMAGE PR, in finala SABRE GOLD AWARDS
Miercuri, 19 Aprilie 2017
 IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)
Noua identitate vizuala UPC si campanie de comunicare Happy Home din septembrie
Luni, 04 Septembrie 2017
 „Prin produsele si serviciile noastre de ultima generatie le asiguram clientilor cea mai buna conexiune de internet, oriunde in casa si cea mai buna experienta de divertisment pentru momente memorabile alaturi de familie si prieteni” a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania si UPC Ungaria
Rebranding Taxify. Noul Bolt va fi lansat treptat in pietele globale
Joi, 07 Martie 2019
 Cu 25 de milioane de utilizatori inregistrati in peste 30 de tari din lume, Bolt (www.bolt.eu)  va fi lansat treptat in pietele globale in urmatoarele saptamani.
Campanie LIDL de recrutare in aeroporturi si vami pentru romanii care muncesc in strainatate
Vineri, 04 Ianuarie 2019
 Lidl a demarat in decembrie o campanie de recrutare dedicata romanilor care muncesc in strainatate, pe care i-a intampinat la sosirea in...
Hitachi devine HiKOKI. Holdingul estimeaza crestere la 2,7 Miliarde USD
Luni, 07 Mai 2018
Koki Holding Co., Ltd a stabilit obiective ambitioase: cresterea veniturilor pana la 2,7 miliarde USD pana in 2020
PROFI lanseaza Crama Somelierilor - primul brand realizat cu Inteligenta Articifiala
Vineri, 18 August 2023
 Era digitala a oferit instrumente pentru a reimagina spatiul pe care Profi il dedica vinurilor, iar rebrandingul acestui raft a fost posibil cu sprijin din partea uriasului potential al inteligentei artificiale, filtrat si modelat de viziunea echipei companiei.
AdEvolution vrea in continuare 60-65% din piata Online
Marti, 26 Iunie 2007
AdEvolution spune ca a facut 2 Mil. EUR in primele 6 luni ale anului 2007, cifra care inseamna ca agentia a atins practic jumatate din piata publicitatii online, si ca vrea in continuare 60-65% din piata pe acest an