Intreg bugetul Augsburg sare de 300.000 EUR
Luni, 01 August 2011


Adrian Ionescu (foto), Director de Marketing, Augsburg International

(AdPlayers, Iulian Toma)

Intreg bugetul de comunicare Augsburg International ar putea depasi 300.000 EUR in 2011, potrivit estimarilor unor surse din piata, in baza proiectelor din acest an dezvaluite AdPlayers de catre responsabilul de marketing al companiei.

Desi nu a dezvaluit valoarea investitiilor pentru toate proiectele anului in curs, Adrian Ionescu (foto), Directorul de marketing Augsburg International precizeaza ca activitatile de comunicare derulate cu Proximity reprezinta doar o parte din serviciile administrate de agentiile cu care lucreaza.

Pe langa agentia din grupul BBDO care administreaza o parte din activitatile de marketing Business to Business, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu agentiile Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online).

Proiectele de comunicare Augsburg 2011

„Proiectele anului 2011 din punct de vedere al activitatii de comunicare si marketing sunt: publicatia lunara “Alles Gute” (n.r. in imaginea de sus) - care se distribuie catre toti jucatorii din industrie in care sunt promovate brandurile din portofoliul Augsburg, primul sistem interactiv de loializare a clientilor din industrie, “CircuitulPremiilor.ro ”, conceptul ATE Centru de frane si activitati speciale dedicate comunitatilor de mecanici”, a afirmat pentru AdPlayers Adrian Ionescu, Marketing Director al Augsburg International.

Conform oficialului, din punct de vedere al proiectelor de comunicare de portofoliu, Augsburg International se concentreaza atat asupra proiectelor ce tin de sfera B2B pentru promovarea a peste 50 de branduri de piese auto precum Brembo, Continental – ATE, Castrol, Hella, Valeo, Magnetti Marelli, KYB, Billstein, Osram, KYB, Knecht etc. dar si acomunicarii catre consumatorii finali a retelelor de tipul francizelor de service precum Perfekt Auto, Pro Garage sau AT Augsburg – Supermarket si Service Rapid.

Lansat la sfarsitul anului 2010, Perfekt Auto reprezinta primul concept de service din Romania destinat dezvoltarii calitative a service-urilor de caroserie, vopsitorie si tinichigerie si are in prezent peste 30 de membrii. Destinat service-urilor de mecanica, Pro Garage este al doilea concept dezvoltat de catre Augsburg International in parteneriat cu Group Auto International.

In afara activitatilor de comunicare de portofoliu, compania este implicata si in proiecte de responsabilitatea sociala. „Din punct de vedere al proiectelor ce tin de CSR, anul 2011 a adus cu sine un nou parteneriat cu Fundatia Nadia Comaneci, alaturi de care Augsburg incearca sa contribuie la sustinerea educatiei orientate spre performanta a tinerilor din Romania”, adauga Adrian Ionescu.

Augsburg International este membru fondator al GAU Romania, parte a unuia dintre cele mai mari grupuri internationale a distribuitorilor independenti de piese auto, insumand o cifra de afaceri a membrilor de peste 5 Mld. EUR.

Mai mult in Conturi

Augsburg International – agentii si servicii de comunicare administrate:

ActivAd – Concepte de service si online.

Proximity – CRM, branding si corporate communication.

Hippos – Social Media, online.


PUBLICITATE: