Rezultatele cautarii dupa : "branding"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 22 Ianuarie 2013
Designerii Flavia Yoshiura, ARD Design Elvetia si Alin Patru, AMPRO Design Romania au facut schimb de locuri timp de 3 saptamani
Luni, 26 Noiembrie 2012
Irinel Ionescu, managerul si patronul companiei, aproximeaza ca firma pe care o detine va trage linie sub o cifra de afaceri de 1,4 milioane lei
Vineri, 02 Noiembrie 2012
Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
Joi, 01 Noiembrie 2012
Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.
Vineri, 28 Septembrie 2012
IAB Romania, asociatia industriei de publicitate online din Romania organizeaza IAB Forum Romania 2012 pe 16 Octombrie in Sala Ronda a Hotelului Intercontinental.
Marti, 11 Septembrie 2012
Marca de votca a fost lansata saptamana trecuta de Sollers PPD (Diageo), client din portofoliul Ogilvy Group (din 2007), grup care s-a ocupat si de serviciile de branding ale noului produs.
Miercuri, 22 August 2012
Cu o cifra de afaceri de 750,000 EUR, in crestere cu 10% comparativ cu 2010, Brandient pariaza in anul 2012 si pe business-ul din afara granitelor Romaniei. Pe afacerea biroului deschis la Singapore.
Miercuri, 22 August 2012
Cum sa aduni vaci si boi, cai si magari in topurile de comunicare din Romania.
Joi, 09 August 2012
Seed Consultants are 8 premii de branding si design in 5 ani. Recent a fost triplu medaliata la American Design Awards 2012 cu Andu, Pic Flavors si un Raport Anual Intact, trofee care se adauga altor 5 premii de branding si design cu Scandia, GSPTV, Hert Design si Galador.
Marti, 13 Martie 2012
Seed Consultants este singura agentie romaneasca dublu premiata la competitia REBRAND™ 100® Global Awards in 2012.
Vineri, 02 Martie 2012
„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro” a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania
Joi, 01 Martie 2012
Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.
Miercuri, 08 Februarie 2012
Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Joi, 26 Ianuarie 2012
adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Marti, 17 Ianuarie 2012
Ex Client Service Director la DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Joi, 05 Ianuarie 2012
Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
Miercuri, 16 Noiembrie 2011
Infiintata in 2010, compania de strategie in marketing si comunicare Marks este un parteneriat intre patru antreprenori Iulian Padurariu (fost marketing la Policolor, Murfatlar, TVR si mai apoi Trout & Partners), Demis Ghindeanu (ex TVR), Silviu Padurariu (copywriter) si Demetra Garbasevschi (Ex Head of Business Development, JWT Scala Romania).
Miercuri, 07 Septembrie 2011
Cu o tinta de 800.000 EUR pe anul in curs, agentia inregistra din serviciile agentiei in 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 EUR
Luni, 01 August 2011
Adrian Ionescu, directorul de marketing al companiei, precizeaza ca pe langa Proximity, Augsburg International mai colaboreaza pentru servicii de comunicare cu Activ Ad Communications (creatie si strategie concepte de service) si Hippos (comunicare online)
Marti, 12 Iulie 2011
Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: