70.000 EUR rebranding si campanie. De la ePAYMENT la PayU.
Vineri, 02 Martie 2012
 (adplayers, Iulian Toma) 70.000 de euro a fost bugetul de rebranding de la ePayment la PayU, actiune care a presupus inclusiv o campanie de comunicare desfasurata in randul operatorilor serviciului de plati.

„Bugetul de rebranding s-a ridicat la un total de aproximativ 70.000 euro, din care au fost alocati pentru campania Fii Ambasador PayU aproximativ 30.000 euro”, a afirmat pentru adplayers, Iuliana Butuc-Cerchez, PR&Communication Adviser PayU Romania.

Potrivit reprezentantilor companiei, atat proiectul de rebranding cat si campania Fii Ambasador PayU au fost generate si coordonate de catre echipa de marketing si comunicare din cadrul ePayment, acum PayU Romania.

Promovarea neconventionala „Fii Ambasador PayU” a presupus o competitie intre magazinele online partenere a carei obiectiv a fost transmiterea mesajului „ePayment a devenit PayU” catre cumparatorii proprii, intr-un mod cat mai creativ si mai eficient. Sustinuta de 14 Ambasadori PayU, comunicarea neconventionala a marcat etapa de final a procesului de rebranding al companiei,ePayment, in PayU Romania.

Acoperirea

Derulata in saptamana 23-29 ianuarie 2012, campania “Fii Ambasador PayU!” a  a generat peste 8 milioane de afisari, 2 milioane de vizitatori unici, peste 260.000 de newslettere deschise, si expunere outdoor la metrou, pe strada, in aeroporturi, la bordul aeronavelor, in microbuze, autocare, mall-uri, restaurante si baruri.

In total, potrivit furnizorului de solutii integrate de plata, rezultatele finale ale campaniei care au avut ca obiectiv promovarea mesajului “ePayment devine PayU” prin intermediul magazinelor online partenere insumeaza o acoperire de peste 6 milioane de persoane.

Castigatorii campaniei au fost desemnati pe baza rapoartelor si a indicatorilor de audienta, care au fost analizate de echipa de marketing a PayU, precum si a evaluarii calitative realizate de catre un juriu format din specialisti in comunicare, marketing, media si comert electronic.

Marele Premiu al campaniei, in valoare de 15.000 euro, a fost acordat echipei Blue Air, pentru cea mai valoroasa campanie de promovare a mesajului „ePayment devine PayU”. Celui mai valoros trofeu i s-au mai adaugat altele doua: Premiul Juriului, in valoare de 5000 de euro, a fost acordat echipei Paravion.ro, pentru cea mai creativa campanie si cea mai originala abordare, si Premiul de Popularitate, din partea echipei PayU, in valoare de 2000 euro a fost acordat echipei BestKids.ro – pentru campania preferata de catre echipa PayU.

Mai mult in Branding


PUBLICITATE: