ARIA si-a lansat primul anuar de publicitate Indoor
Joi, 01 Noiembrie 2012
 ( adplayers, info) Asociatia Romana de Indoor Advertising si-a lansat primul anuar al companiilor de publicitate Indoor din Romania.

Cu un numar de noua companii membre, pana in prezent din ARIA fac parte Brand Management, Elevate, Indoor Media, Reteaua Info-Sanatate, Invent Media, Oops Media, Salon Style Media, Spectacular, Sugar Media.

Mediile de comunicare oferite de retelele de indoor advertising includ: ecrane LCD, puncte de distributie materiale informative, click-frame, bannere indoor, roll-up, branding scari rulante, backlit, usi lift, sales point, roll-up, floor sticker, reclama in oglinda, afise in toalete, door hangers, column design s.a.

“Anuarul este un document de lucru important pentru planificarea unei campanii de marketing, si isi are locul pe masa fiecarui planner din agentiile de media, precum si pe biroul oricarui director de marketing. De ce? Pentru ca Brand awareness-ul produselor promovate prin campanii de indoor advertising place-based este intre 30-40% mai mare decat al campaniilor pe Tv, Radio sau Outdoor” este de parere presedintele ARIA, Ovidiu Brazdau.

In sprijinul afirmatiilor, oficialul ARIA citeaza un studiu Arbitron&Edison, realizat in 2010, care concluzioneaza ca publicitatea indoor in salile de asteptare este mediul de comunicare cu cea mai mare retentie a mesajelor (Ad Recall): 60%, fata de TV (20%), Outdoor (20%) si Radio (9%)”.

Anuarul de Indoor Advertising este disponibil si online, la adresa:

http://www.indoor-romania.ro/docs/Anuarul_de_Indoor%20_Advertising_2012.pdf


PUBLICITATE: