Stalinskaya in pitch cu Papaya, Loco, Propaganda, Tempo si TBWA
Miercuri, 13 Octombrie 2010
 (AdPlayers, iulian toma)

Prodal confirma informatiile legate de licitatia de publicitate aparuta in publicatia de marketing si comunicare AdPlayers. 

“Licitatia se desfasoara pentru serviciile de creatie si strategie de comunicare ale Stalinskaya, unul din brandurile noastre din portofoliu”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Marin, Director de Marketing la Prodal.

“Pitch-ul a inceput inca din prima parte a lunii septembrie. In licitatie sunt invitate un numar de 5 companii de publicitate, care au fost si brief-uite. Este vorba de agentiile Papaya, Loco Branding & Communication, Propaganda, Tempo si TBWA (Bucuresti). 

In privinta stadiului in care se afla licitatia, si cand va fi cunoscut rezultatul final, oficialul de marketing a afirmat: “Suntem in stadiul in care am primit propuneri de la cele 5 agentii participante, urmand ca dupa o dezbatere interna sa avem un shortlist pana la sfarsitul acestei saptamani. Castigatorul va fi cunoscut cel mai probabil spre sfarsitul lunii octombrie”, a precizat Claudia Marin. 

Intrebata daca agentia selectata va lucra si pentru celelalte branduri din portofoliu, responsabilul de marketing a precizat ca obiectivul concursului este legat doar de Stalinskaya. “Pentru celelalte branduri investitia in comunicare este ceva mai mica. Lucram insa pe servicii BTL si Trade | Marketing pe toate brandurile cu Prospero”.

Potrivit directoarei de marketing, contul de media Prodal 94 este administrat de Media Investment ( The Group ), agentie cu care producatorul si distribuitorul de bauturi alcoolice are o colaborare de mai lunga durata.

Mai mult in Licitatii
 

PUBLICITATE: