Rezultatele cautarii dupa : "brand romania"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Vineri, 13 Ianuarie 2017
											
											 Grupul de agentii de comunicare Republika lucreaza pentru comunicarea globala jocului Monopoly, unul din cele mai indragite jocuri de tranzactii imobiliare din lume. 
										Luni, 09 Ianuarie 2017
											
											 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
										Joi, 02 Februarie 2006
											
											Cu un buget pentru realizarea spotului Tv de 40.000 EUR, agentia de publicitate Foote, Cone & Belding Bucuresti a semnat noua campanie ce promoveaza creditul pentru locuinta
										Luni, 21 Noiembrie 2016
											
											 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
										Marti, 08 Decembrie 2015
											
											 Campania de imagine este declinata pe TV si OOH.
										Vineri, 07 Aprilie 2006
											
											Veronica Savanciuc, President & CEO Lowe & Partners la infiintarea noii companii de relatii publice ce va fi condusa de Nora Ionita, Managing Director
										Marti, 23 Mai 2006
											
											22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
										Joi, 27 Octombrie 2011
											
											 Managementul a peste 70 de mari companii din industria FMCG, retail, marketing si media este asteptat astazi (joi, 27 octombrie) , incepand cu ora 19.00, la cea de-a VI-a editie a Galei Premiilor PIATA, la JW Marriott (Grand Ballroom).
										Joi, 15 Noiembrie 2007
											
											Noua campanie de imagine contine 2 spoturi si continua si aprofundeaza tema integrarii europene, asa cum a fost ea dezvoltata in campania precedenta.
										Vineri, 23 Februarie 2007
											
											Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, în primul trimestru al anului 2007, Finansbank România îsi va schimba numele în Credit Europe Bank România, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
										Marti, 18 Decembrie 2007
											
											Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
										Marti, 19 Aprilie 2016
											
											 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
										Miercuri, 25 Aprilie 2007
											
											"Este suficient sa privesti fetele celor care trec poarta de finish ca sa realizezi ca ei sunt cu adevarat eroii timpurilor noastre", explica, pentru AdPlayers, Alexandu Calinescu, General Manager la Prospero, conceptul evenimentului "Maratonul DHL Stafeta Carpatilor "
										Miercuri, 30 Mai 2018
											
											 “Odata cu lansarea Kreskova 40%, Grupul isi reitereaza unele dintre cele mai importante valori: grija la detalii ce se observa in fiecare dintre produsele noastre, dar mai ales importanta calitatii si un gust desavarsit” declara Razvan Vasile, directorul comercial al Alexandrion Group.
										Joi, 15 Februarie 2007
											
											Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
										Joi, 18 Octombrie 2012
											
											 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
										Luni, 10 Septembrie 2018
											
											 „Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV. 
										Miercuri, 17 Octombrie 2018
											
											 Potrivit autorilor, abordarea campaniei „Traieste frumos, inainte de toate" ilustreaza intr-un mod creativ prezenta pe piata si scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun
										Miercuri, 26 Iulie 2006
											
											Concertele din Turneul Golden Brau Music Voltaj, ce se vor incheia in acest weekend la Costinesti au reunit, in medie, intre 5000 si 7000 de persoane, in total, peste 50.000 de participanti auzind puterea celor 30.000 W de sunet, ori fiind martorii spectacolelor de lumini cu o putere de 48 KW
										Vineri, 18 August 2006
											
											Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								

















