ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala
Marti, 01 August 2006

(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers)

ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea SocialaÎncepând cu luna august, canalul de televiziune EuroNews va transmite programul "One Minute of Responsibility” (Un Minut de Responsabilitate), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau pentru protectia mediului, se arata într-un comunicat comun remis AdPlayers de catre International Advertising Association (IAA) - New York si ACT Responsible Initiative, AdForum (Franta).

Prin intermediul programului sprijinit de IAA si difuzat de EuroNews, programul demarat de ACT, initiativa non profit apartinând AdForum îsi propune sa sublinieze rolul pozitiv al publicitatii în promovarea cauzelor sociale.

„Este doar natural faptul ca noi sprijinim aceasta initiativa alaturi de Act si EuroNews”, a declarat Joseph Ghossoub, Chairman and World President IAA, organizatie interationala care s-a alaturat  initiativei AdForum înca de la început, dupa cum mai subliniaza executivul IAA de la New York.

Difuzat de câteva ori pe zi, programul va cuprinde 25 campanii care fac parte din turneul international al expozitiei ACT, demarate înca din 2001. “Scopul nostru este de a federaliza, de a inspira si promova bunele practici în publicitate si comunicare puse în slujba responsabilitatii sociale si de a arata cum poate juca publicitatea un rol semnificativ în cresterea importantei problemelor cruciale ale lumii de astazi”, subliniaza Herve de Clerck, Dream Leader la AdForum, Initiator ACT si IAA Vice President, Corporate Social Responsibility.

Canalul de televiziune EuroNews s-a aratat bucuros sa suporte si sa promomoveze responsabilitatea sociala. “Suntem onorati sa transmitem un asemenea program”, spune Olivier de Montchenu, Managing Director EuroNews Sales. „ Acest lucru arata capacitatea globala a industriei de publicitate pentru stimularea si dezvoltarea comunicarilor responsabile” 

Conceptul campaniei de publicitate, dezvoltat de TBWA/Corporate este produs de catre Artrack. Primele spoturi selectate sunt "Human Ball" de Duval Guillaume pentru  Medecins sans Frontières si "Cake" apartinând Euro RSCG Prague pentru UNICEF.

În cadrul proiectului, spotul acestei saptamâni este spotul „Cafeaua” din campania „Votul” apartinând Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnat de McCann Erickson Romania. Pe lânga distinctii nationale, “Cafeaua McCann” a mai fost premiata, potrivit AdForum.com, în cadrul festivalurilor Eurobest 2005 (Bronz), pentru imagine de corporatie si The New York Festivals 2006, Television Programming & Promotion Awards, 2006 (Gold WorldMedal) pentru Corporate Image/Recruitment.

ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala

AdFile INFO

Titlu: "Coffee"

Agentie: McCann-Erickson Romania 

Oras: Bucuresti

Advertiser: Agentia pentru Strategii Guvernamentale

Brand: Agentia pentru Strategii Guvernamentale

Produs: Anunturi Publice

Categorie Business: Interes / Institutii Publice, Organizatii Non-Profit 

Nume Campanie Votul 

Piete de distributie: România

Tara de productie: România

Tipuri media: Televiziune, Cinema, Print

Durata: 40 sec

Creative Director: Adrian Botan 

Associate Creative Director: Alexandru Dumitrescu 

Copywriter: Titus Dumitrescu, Emilian Arsenoaiei 

AdPlayersFile IAA, ACT Responsible, EuroNews

Fondata în 1938, International Advertising Association (IAA) are sediul la New York în scopul promovarii responsabilitatii comunicarii de marketing. Având 56 de filiale în 76 tari IAA (www.iaaglobal.org ) reuneste beneficiarii comunicarii (advertiseri), media, agentii de publicitate si de relatii publice, agentii de media si alti profesionisti recunoscuti ai industriei. Organizatia este deasemenea dedicata protectiei si promovarii libertatii comunicarii comerciale, publicitatii responsabile, alegerii consumatorului precum si educarii profesionstilor în marketing.

ACT (Advertising Community Together) este o initiativa non-profit initiativa apartinând AdForum ce îsi propune sa sublinieze rolul pozitiv al publicitatii în promovarea cauzelor sociale ale lumii de astazi. Expozitiile ACT au avut loc în 2001 ("Still Shining, New York), 2002 ("Stop Discrimination, promote Tolerance"), 2003 ("Great  Ads for Good Causes"), 2004 ("Ads that make us change") IAA 2004 World Congress în Beijing, 2005 (Great Ads for a Better Future), 2006 (Taking Care of out Future). Acestea au fost organizate în cadrul IAA 2006 World Congress din Dubai, Cannes Lions week, Advertising Week din New York, World Economic Forum din Davos, Paris, Atena precum si alte numeroase evenimente desfasurate în Seattle, Londra, Milano, Warsovia, Bruxellex, Seoul, Santiago, Porto Alegre, Amman si au atras mii de viyitatori la care se adauga peste 350.000 de vizitatori online înregistrati pe site-ul initiativei non-profit (www.act-responsible.org  ).

EuroNews acopera stiri globale dintr-o perspectiva europeana si este disponibil în sapte limbi de circulatie internationala. Lansat pe 1 ianuarie 1993 ca primul canal european de stiri cu transmisie multilingva, postul a devenit rapid liderul european al televiziunii de stiri. Canalul de televiziune transmite simultan în limbile engleza, franceza, germana, italiana, portugheza, rusa si spaniola. EuroNews atinge, zilnic, o audienta de 4.8 milioane de persoane prin cablu si satelit si alti 3,4 milioane de telespectatori prin platforme terestre.


PUBLICITATE: