Rezultatele cautarii dupa : "awards"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 13 Septembrie 2016
Prezentate pe o suprafata de peste 10.000 metri patrati, peste 150 de companii din industria de packaging din Europa si Asia vor aduce la Bucuresti in perioada 27-30 septembrie la Romexpo cele mai noi masini si solutii de ambalare
Duminca, 13 Ianuarie 2008
Inscrierile la festivalul de publicitate New York Festivals au ca termen limita 14 ianuarie, in timp ce ultima zi de inscreri la AdPrint este anuntata 18 ianuarie
Marti, 22 Decembrie 2020
,,Sunt acestea cu adevarat fragmente de monolit? Sunt trofee? Nu stim! Noi doar punem intrebari! Dar asemanarile nu pot fi o coincidenta!” spune hub-ul de comunicare
Marti, 15 Iunie 2010
Alta data participanta la Effie, sefa agentiei de publicitate Spotlight spune ca astazi premiile nu te mai ajuta foarte mult
Joi, 02 Iunie 2005
Ursus Premium a castigat o medalie de aur si una de argint la doua concursuri internationale organizate la Bruxelles si Melbourne
Miercuri, 30 Martie 2016
Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Joi, 05 Aprilie 2007
"Premiile obtinute (la EFFIE n.r.) confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza – Creative Marketing si faptul ca furnizam partenerilor nostri solutii eficiente, ce imbina strategia si creatia intr-un mod fericit", a declarat Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda, agentia care a castiugat 2 premii la Effie (Aur pentru Radio Guerrilla si Argint pentru Fiobilin
Sambata, 22 Octombrie 2016
Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
Luni, 25 Octombrie 2021
Noua platforma va permite interactiunea intre membrii AdForum si creativii profesionisti sa interactioneze cu jurnalistii, intr-o platform unica unde presa si industria creativa se intalnesc.
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Vineri, 13 Iulie 2007
"Daca nu ma insel, este campania cu cea mai mare anvergura regionala dezvoltata de vreo entitate din Romania", a afirmat pentru AdPlayers.ro Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania
Miercuri, 26 Noiembrie 2025
Caștigătorii vor fi anunțați in timpul unei ediții online pe 16 decembrie
Vineri, 18 Decembrie 2009
Fondatoarea si managerul agentiei de publicitate Punct Advertising, Anca Mihaescu a trecut cu succes printr-o interventie chirurgicala de urgenta la o clinica medicala din...
Joi, 07 Octombrie 2010
Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR
Marti, 29 Noiembrie 2005
Chainsaw Europe din Bucuresti in colaborare cu casa de productie Tandem Film au finalizat un spot in care evolueaza o legendara motocicleta indiana Bajaj si cel mai faimos baietel vrajitor al lumii, Harry Potter
Marti, 31 Octombrie 2006
Agentia GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, care dupa o perioada de 1 an si jumatate petrecuta în pozitia de Creative Director la GMP a ales un nou job la Leo Burnett, creatia GMP fiind preluata de Oliver Kapusta (foto), Integrated Communication Director si fost Creative Director Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt
Joi, 02 Iulie 2009
Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
Joi, 21 Aprilie 2016
Oglinda vie a faptului ca fiecare proprietar de business face cum si ce vrea cu publicitatea este si panoul de mai sus, care promoveaza doua afaceri – pensiune si club de noapte, descoperit de un om de comunicare in drumurile sale prin Romania
Miercuri, 13 Mai 2009
Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















