Adrian Tuluca (Propaganda) despre Effie '"Premiile obtinute confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza'
Joi, 05 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

“Premiile obtinute (la EFFIE n.r.) confirma sintagma sub care Propaganda se pozitioneaza – Creative Marketing si faptul ca furnizam partenerilor nostri solutii eficiente, ce imbina strategia si creatia intr-un mod fericit”, a declarat Adrian Tuluca, Director Executiv Propaganda. „Ne bucuram ca solutiile de comunicare propuse de noi au contribuit la succesul de piata al clientilor nostri”.

„Noi ne pregatim in continuare pentru un nou sezon in liga campionilor”, conchide Tuluca.

Propaganda la EFFIE

La Effie Awards, editia IV, Propaganda a luat 2 trofee Effie (Aur si Argint) din 2 campanii inscrise in festival. premiile castigate – Aur pentru promotia Radio Guerrilla si argint pentru Fiobilin “au surprins prin rezultatele pe care campaniile noastre le-au inregistrat”, spun reprezentantii agentiei.

Conform autorilor celor doua campanii, Fiobilin, un produs Terapia Ranbaxy a reusit printr-o pozitionare inteligenta si printr-o comunicare strategica sa obtina o cota de piata impresionanta, intr-un timp foarte scurt chiar in dauna liderului de piata pe acest segment.

Pentru Radio Guerrilla, continua reprezentantii Propaganda,  Aurul castigat intr-o categorie de promotii pe servicii, in care bronzul l-au luat campanii pentru Cosmote si Vodafone, “a fost rasplata pentru rezultatele unei campanii in care am reusit sa rasturnam toate mecanismele construirii de promotii, intrucat premiile oferite erau absolut derizorii ca valoare – un Volkswagen Broscuta fabricat prin anii 70, blugi prespalati, pachete de tigari, samd.


PUBLICITATE: