(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Echipa de creatie GMP va fi coordonata, n perioada urmatoare de Oliver Kapusta (foto), din pozitia de Integrated Communication Director.
Dupa o perioada de aproape 1 an si jumatate petrecuta in pozitia de Creative Director la GMP, potrivit agentiei de publicitate conduse de Felix Tataru, Emilian Arsenoaiei a decis sa accepte o alta provocare profesionala, la Leo Burnett, spun oficialii de comunicare GMP.
Kapusta: Creatia germana
Kapusta (39 de ani) s-a alaturat echipei GMP n luna mai a acestui an. El are o diploma n marketing si comunicare, dar si o experienta de 15 ani n industria de advertising din Germania, tara sa natala.De-a lungul carierei, Oliver Kapusta a lucrat din pozitia de Creative Director in unele din cele mai creative agentii din Europa precum Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt. Potrivt GMP, lucrarile lui Oliver au fost premiate sau nominalizate la festivaluri de creatie precum Cannes Lions, London International Advertising Awards, Epica, Effie Europe.
Emilian a reprezentat o etapa importanta n evolutia agentiei, a avut multe realizari n perioada petrecuta aici, pentru care i multumesc, spune Felix Tataru (foto), Managing Director GMP.
Munca de creatie este nsa una de echipa si cred ca dincolo de premiile obtinute, cea mai importanta realizare este echipa puternica si matura, pe care GMP o are n acest moment n departamentul de creatie, adauga Tataru, referindu-se la echipa de creatie GMP pe care o va prelua Kapusta.

A fost o experienta aparte, unica, irepetabila. ndraznesc sa cred ca GMP va ajunge departe, daca va continua sa-si doreasca asta la fel de mult ca si pna acum, spune Emilian Arsenoaiei (foto), cel care a ocupat pna astazi postul de Director de Creatie la GMP.
Vreau sa le mutumesc tuturor celor care au fost lnga mine si care au nteles ca succesul nseamna multa munca si disciplina, dincolo de talent, a conchis Arsenoaiei.