Branding si outdoor cu bani putini. Pensiune si club de noapte intr-un singur panou.
Joi, 21 Aprilie 2016

Branding, naming si outdoor cu bani putini. Pensiune si night club intr-un panou.

Sursa foto:  facebook

adplayers. Iulian Toma

Sa nu credeti ca doar campaniile premiate la Effie Awards sunt singurele care vorbesc despre eficienta in media. Creativitatea si chivernisirea banutului, atunci cand faci publicitate, imbraca forme dintre cele mai interesante de eficientizare a investitiilor.

De la anunturi de reparatii electronice lipite oriunde nu te astepti, pana la toate serviciile intr-un singur loc, inventivitatea antreprenorilor care castiga o paine mai neagra sau mai alba, dupa ce isi deschid o pravalie, depaseste imaginatia agentiilor de publicitate carora nu le-ar da prin cap astfel alaturari 2 in 1 sau 3 in 1.

Probabil de aceea este si piata de publicitate asa de mica. Creativitatea omului de afaceri si eficienta expunerii pe canalele media (doar de el indicate) poate ca imbraca forme mai apropiate de buzunarul acestuia. Oamenii de publicitate sunt „prea scumpi” pentru o treaba asezata de specialist in comunicare.

Rezultatul? Il vedem peste tot. Oglinda vie a faptului ca fiecare proprietar de business face cum si ce vrea cu publicitatea este si panoul de mai sus, care promoveaza doua afaceri – pensiune si club de noapte, descoperit de un om de comunicare in drumurile sale prin Romania. Daca site-urile indicate in panou  contin avertizarea de restrictie a publicului sub 18 ani (sic, le-am vazut, dar nu le facem publicitate), pe afisul outdoor nu am vazut nici neam de restrictie. Sau poate erau prea mici in imaginea culeasa in fuga masinii.

Multumim publicitarului care ne-a publicat sursa de inspiratie pe facebook. Ce ne-am face fara sa invatam cum se face naming si publicitate outdoor cu bani putini pentru doua afaceri intr-un singur panou daca nu am avea retele sociale? Miile de alte surse de inspiratie sunt invitate sa ne scrie si alte exemple „relevante”. Sa facem ceva #pentruopublicitatemaibuna.

Mai mult in Opinii


PUBLICITATE: