Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 26 Iulie 2016
Initiat de acelasi consultant de branding in urma cu 6 ani, concurcursul „Cel mai promitator brand romanesc”, devine Brandathlon 2016
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Miercuri, 11 Mai 2016
Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Miercuri, 11 Mai 2016
Ruxandra Ion, consultantul pe zona de continut a recent lansatului post al Intact Media Group, Happy TV, a raspuns intrebarilor publicatii britanice C21media. Revista livreaza specialistilor de media informatii privind continutul secolului 21, strategie care a inspirat si numele publicatiei.
Joi, 03 Martie 2016
Clasament al creativitatii agentiilor, Gunn Report masoara aceasta performanta in baza premiilor si distinctiilor obtinute de agentii in peste 50 de festivaluri si competitii internationale de profil.
Joi, 28 Ianuarie 2016
Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Joi, 12 Noiembrie 2015
„Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
Marti, 21 Iulie 2015
Stefan Chiritescu este doar unul dintre oamenii de comunicare pentru care adplayers si-a propus sa inaugureze si o noua serie de articole care ar trebui sa construiasca bunele practici in publicitate, marketing si media. Excelenta. Fie ca vorbim despre Excelenta in Licitatii, sau despre Excelenta in Comunicare, vorbim de Excelenta.
Vineri, 22 Mai 2015
Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Miercuri, 24 Decembrie 2014
„Hobbitul: Batalia celor cinci ostiri” – filmul anului 2014 a inregistrat vanzari de aproape 1 Milion USD si cel mai mare succes de box office romanesc din toate timpurile",a afirmat pentru adplayers, Raluca Zamfir managerul agentiei de relatii publice de RanEvents PR Agency.
Marti, 24 Iunie 2014
Infinit Solutions a fost aleasa partener pentru furnizarea de servicii de marketing si comunicare digitale de Stefanini, o companie din domeniul tehniologiei informatiei cu activitate globala si clienti din Fortune 1000, avand o cifra de afaceri de 1,2 Miliarde de EUR
Luni, 17 Februarie 2014
Adrian Iacomi, un specialist digital roman care lucreaza “afara”, ne atrage atentia ca fara Usability, Interaction Deisign (IxD), Information Architecture (IA) sau User Experience Design (UX) nicio agentie sau afacere digitala cu greutate nu poate sa “livreze”.
Miercuri, 18 Decembrie 2013
Oficialii de relatii publice nu au comunicat valoarea bugetului. Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul Cemacon, inclusiv comunicarea noului rebranding, ar putea fi aproximata la 400-500.000 de euro.
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Joi, 09 August 2012
Estimat la aproximativ 500.000 EUR pe an, din informatiile adplayers, bugetul de media este administrat din anul 2010 de agentia OMD Bucuresti, iar contul de creatie se afla in portofoliul agentiei DDB Romania.
Miercuri, 28 Martie 2012
Desi singurul din acest an in Europa de Est, programul de training certificat de Philip Kotler nu asteapta mai mult de 700 participanti, antreprenori, manageri,specialisti de marketing si parteneri.
Miercuri, 21 Martie 2012
Mai exact 14,3% la ziare, si putin peste 15% in cazul revistelor consuma presa la locul vanzarii, asa cum arata cele mai recente rezultate din Studiul National de Audienta. Iata doar unul dintre motivele pentru care audienta unei publicatii poate fi mai mare decat tirajul vandut. Da, exista si oameni care nu isi explica de ce audienta este mai mare decat...
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Joi, 10 Noiembrie 2011
Noul algoritm de cautare Google pune accent pe continut mai recent si afecteaza 35% din rezultate
Marti, 06 Septembrie 2011
Agentia de relatii publice a fost aleasa in urma unui proces de selectie cu mai multe companii de profil
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: