Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. "Pasiunea pentru Mobilitate" devine principala misiune.
Marti, 12 Iunie 2018

Campanie Business Lease - OOH bucatar.
Credit: Business Lase / Zaga Brand

adplayers.info

Business Lease isi schimba identitatea vizuala si sloganul. "Pasiunea pentru Mobilitate" devine principala misiune.

Schimbarea e singura constanta in viata, iar abilitatea de a tine pasul cu noile tendinte defineste viitorul unui business – lucru esential pentru o companie cu peste 110 de ani de experienta in furnizarea serviciilor din domeniul auto.  Asa a luat nastere Pasiunea pentru Mobilitate, motorul ce angreneaza compania olandeza de leasing operational full service Business Lease.

Noul slogan pune accent pe libertatea de a alege si extinde conceptul de mobilitate pentru a facilita accesul clientilor la diverse mijloace de transport:  de la autoturism, la tren, metrou, bicicleta sau car sharing.

”Povestea brandului Business Lease vorbeste despre gasirea solutiilor de mobilitate intr-un mod creativ, flexibil si transparent si despre a personaliza fiecare oferta in parte cu mai multa grija fata de cerintele fiecarui client”, afirma Monica Dona, Marketing & Communication Advisor pentru Business Lease Romania. 

Business Lease - Logo nou
Credit: Business Lase / Zaga Brand

Completand misiunea brandului, noul logo reda o lume interconectata, in continua miscare. Este un univers in care diversitatea creeaza dinamism, fie ca este pe doua sau patru roti, pe sine sau in aer.  Albastrul din semnatura cromatica potenteaza increderea si loialitatea care definesc Business Lease, iar punctul rosu activeaza intregul univers al mobilitatii.

”Noua identitate vine sa intregeasca acest fir epic, adaugand mai multa coerenta in tot ceea ce facem si oferim. Odata cu acest rebranding aducem in fata stabilitatea unui brand care beneficiaza de peste 110 ani de experienta in furnizarea serviciilor din domeniul automotive, mana in mana cu abordari nonconformiste si foarte multa pasiune pentru mobilitate, totul pentru clientii sai”, completeaza reprezentantul Business Lease. 

Provocarea de a propulsa povestea brandului in ritmul alert al societatii moderne vine din Olanda, tara in care leasingul operational este utilizat pentru orice fel de mijloc de transport, chiar si pentru biciclete electrice. In Romania, campania de lansare a noii identitati Business Lease poarta semnatura Zaga Brand, si are ca punct de plecare componenta umana a business-ului.


Campanie Business Lease - OOH Pantofar. 
Credit: Business Lase / Zaga Brand

Accentul cade pe oameni care isi iau munca in serios, profesionisti din domenii in care pasiunea genereaza calitate. Meserii precum cea de bucatar sau pantofar sunt evidentiate in vizualuri tocmai pentru capacitatea lor de customizare si adaptare la preferintele clientilor.

Astfel, campania de outdoor ce ilustreaza rebrandingul Business Lease puncteaza tocmai acest avantaj unic oferit prin personalizarea solutiilor pentru clienti. Se contureaza un univers de afaceri mai personal, in care este incurajat mesajul „excelent pentru fiecare in parte”, in detrimentul lui ”bine pentru toata lumea.”

”Business Lease vine cu o altfel de abordare a clientilor, mai multa preocupare si grija pentru a personaliza solutii de mobilitate. Am luat cele doua valori de baza ale acestei afaceri, PERSONALIZARE si PASIUNE, si am generat o campanie ce va contine o coordonata outdoor si una de comunicare punand accent pe oameni si pe ceea ce pot ei oferi atunci cand o fac din pasiune”, sustine Silvia Teodorescu, Senior Partner Zaga Brand.

Echipa client Business Lease:

Oana Iancu - Manager Comercial

Monica Dona – Marketing & Communication Advisor

Echipa agentie Zaga Brand:

Silvia Teodorescu – Strategy & Planning

Andreea Oprea - Account Manager

Roxana Burghina - Creative Director

Georgiana Surugiu - Graphic Designer


Mai mult despre Zaga Brand

Mai mult in PR, Conturi, Branding, Rebranding


PUBLICITATE: