Redesign National Geographic. Fonturi inspirate de exploratori, rubrici noi si accent pe imagine
Luni, 14 Mai 2018


Credit: National Geographic Romania

Pentru a stabili strategia de redesign al revistei, Susan Goldberg, redactor-sef, a lucrat cu Godfrey Dadich Partners (GDP), o companie a carei echipa de editori, designeri si oameni de marketing provin de la publicatii de top precum WIRED, The Atlantic, Fast Company, The New Yorker sau Los Angeles magazine

adplayers. info

Revista National Geographic are rubrici noi, un design mai indraznet, care pune mai mult in valoare fotografiile si reportajele uimitoare prezentate numar de numar, anunta editorii.

“Introducem mai multe schimbari odata cu acest numar pentru a va oferi o modalitate mai buna de a citi cele mai interesante si impresionante vizual articole din lume. In cel de-al 130-lea an, aceasta revista este indragita de oamenii cu curiozitate intelectuala de pe tot globul - asa ca am actualizat-o cu mare grija”, spune Susan Goldberg, redactor-sef.

“Marele secret al prospetimii vesnice a acestei reviste venerabile de la 1888 este ca se reinventeaza continuu in jurul unui nucleu de valori care au consacrat-o”, spune Catalin Gruia, redactor-sef al National Geographic Romania.

Pentru a stabili strategia de redesign al revistei, Goldberg a lucrat cu Godfrey Dadich Partners (GDP), o companie a carei echipa de editori, designeri si oameni de marketing provin de la publicatii de top precum WIRED, The Atlantic, Fast Company, The New Yorker sau Los Angeles magazine. Echipa GDP a identificat si a distilat valorile de baza care au stat la temelia urmatorului capitol al revistei.


Potrivit autorilor miscarii, paginile noii revistei National Geographic sunt mai usor de urmarit, iar rubricile de la inceput sunt mai dinamice. Din dorinta de a pune accent mai mare pe povestea vizuala, noul National Geographic a facut mai mult loc pentru fotografie, iar seturile de caractere au fost actualizate.

Jurnal de fotograf, Spre viitor si Exploreaza sunt trei sectiuni noi de la inceputul revistei pline de informatii accesibile. In loc de patru sau cinci reportaje de aproximativ aceeasi lungime, de acum, vor fi mai multe reportaje, mai scurte si mai bogate in ilustratii si fotografii si doua reportaje care isi pastreaza lungimea traditionala si care reprezinta marca revistei.

Pentru noua revista National Geographic au fost create doua seturi noi de caractere, inspirate atat de cele istorice, cat si de pionieri care au contribuit la construirea mostenirii revistei. Primul font, Earle, numit asa in onoarea exploratoarei National Geographic, Sylvia Earle, este modelat dupa un set de litere folosit in revista in anii ‘70. Al doilea font nou este Marden, care ii aduce un omagiu lui Luis Marden, explorator si fotograf, un pionier al fotografiei color.

In acest an, revista National Geographic aniverseaza 130 de ani de la aparitie. Publicata incepand cu octombrie 1888, ca jurnal oficial al National Geographic Society, o organizatie nonprofit dedicata finantarii stiintei si explorarii planetei noastre, revista a devenit unul dintre cele mai iconice branduri din lume. De-a lungul timpului, jurnalisti si fotografi au documentat pentru revista minunile planetei noastre si au atras atentia asupra problemelor de mediu sau asupra celor legate de drepturile omului.

Mai mult in Media


PUBLICITATE: