Rezultatele cautarii dupa : "tv"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 07 Noiembrie 2005
											
											Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
										Joi, 03 Noiembrie 2005
											
											Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
										Miercuri, 02 Noiembrie 2005
											
											Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
										Luni, 31 Octombrie 2005
											
											"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
										Marti, 25 Octombrie 2005
											
											Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
										Duminca, 23 Octombrie 2005
											
											Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
										Vineri, 21 Octombrie 2005
											
											La 10 luni de la aparitia pe piata, primul ghid tv distribuit gratuit, cu un tiraj de 100.000 de exemplare, a anuntat ieri o noua imagine, imbunatatirea distributiei dar si detalii legate de planurile de viitor
										Miercuri, 19 Octombrie 2005
											
											Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
										Luni, 17 Octombrie 2005
											
											"Scurt si la obiect" cu Lucian Georgescu, Chief Creative Officer si Presedinte GAV/Balkanski, despre Golden Drum 2005
										Joi, 13 Octombrie 2005
											
											"Corespondenta" exclusiva AdPlayers din juriul TV, Print si Radio la Golden Drum 2005, semnata de Bogdan Naumovici, membru in juriul festivalului si Creative Director Leo Burnett CEE
										Joi, 06 Octombrie 2005
											
											Pe langa sanctiunea Prima TV, CNA a mai decis in aceeasi zi oprirea campaniei TVR "Invinge apele" pentru publicitate mascata farmaciilor Sensiblu
										Luni, 03 Octombrie 2005
											
											Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
										Vineri, 30 Septembrie 2005
											
											Sub sloganul "Totul merge Heiss!", agentia semneaza campania pentru centralele termice Heiss de la Meda SA, media fiind derulata prin ZenithMedia pe televiziune ( 3 spoturi Tv ) si presa scrisa 
										Marti, 27 Septembrie 2005
											
											Agentia a descoperit spiritul nordului pentru Prodal chiar la el acasa, inregistrand dialogurile din spoturile TV cu doi celebri animatori de radio din Oslo
										Luni, 12 Septembrie 2005
											
											Aflat pana de curand in portofoliul Splendid MediaZece, cotidianul de limba engleza a ales noua regie de vanzari de publicitate incepand cu luna septembrie
										Vineri, 09 Septembrie 2005
											
											Cea mai recenta campanie de imagine MTV Romania continua linia "Made in Romania" si cuprinde noul spot TV "Porcul" si o executie pentru print
										Miercuri, 07 Septembrie 2005
											
											La campania ce se deruleaza pe tv, radio si presa semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, promotorii turneului organizat de Momentum - divizia de evenimente din grup, adauga si noul website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler   
										Marti, 06 Septembrie 2005
											
											Produsa in Franta si adaptata pentru Romania, campania sub sloganul "Shake it your way" se va derula pe Pro TV, Pro Cinema, Acasa, Realitatea, Discovery si va fi sustinuta in presa, outdoor si actiuni tactice de BTL si PR
										Miercuri, 31 August 2005
											
											Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
										Marti, 30 August 2005
											
											Campania de promovare pentru Flamingo International ce contine seria de 3 spoturi cu testimoniale „traduse”- Romanul, Bulgarul si Sarbul, se difuzeaza pe Antena1, Prima TV, B1TV, Realitatea TV, Discovery, TVKLumea si MTV
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















